Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi parempaa hyvännäköisen kumppanin kanssa

Vierailija
29.11.2013 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoa kun ei oo ollut rumaa kumppania. Eihän se oo näöstä kiinni

Vierailija
2/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole koskaan harrastanut rumien kanssa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sitä haluaa enemmän kuin rumaa.

Vierailija
4/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en pystyisi makaamaan lihavan, todella huonoihoisen (finnejä naamassa ja ympäri kehoa) tai erittäin hintelän miehen kanssa. Valitan, olen niin pinnallinen.

Vierailija
5/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, riippuu varmaan kerrasta :) Itsekään en nyt mikään missi ole, mutta kokemusta kuitenkin erinäköisistä miehistä. Mukana sekä ylipainoisia (oikeasti, niin että maha on roikkunut...), yksi TOSI laiha (muistan miten luut vain tuntui kolisevan omiin käsiin), sitten tulee mieleen pari naamalta melkoisen epämiellyttävää, mutta kropaltaan vallan miellyttävää miestä - ja juuri kaikkien näiden kanssa muistelisin seksin olleen tosi mukavaa. Ystäväni suoraan sanoen kerran kauhisteli, että minkä ihmeen hyypiön kanssa sä olet sänkyyn mennyt :D No, sitten tulee mieleen kaksi oikeasti komeaa miestä, mutta kummankin kohdalla seksi muistuu mieleen pettymyksenä. Sitten on miehiä siltä ja väliltä. Itse asiassa paras yksittäinen seksikokemus lienee ylipainoisen miehen kanssa, suuseksi oli ihan taivaallista ja herra muutenkin miellyttävä ja osaava otteissaan. Vastaisin apn kysymykseen siis, että ei välttämättä. 

Vierailija
6/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja hyvännäköinen mies on todella haluttava, joten kyllä sellaista tekee mieli. En minäkään mitään läskiä miestä halua, jonka maha on niin iso, että ei näe muniansa kuin peilin kautta. Miehen pitää olla roteva ja miehekäs, mikki hiiret eivät sytytä. Siis en halua mitään muodotonta mätisäkkiä :)

Vierailija
7/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan ei ole. Tosin otantani on hyvin suppea. :)

Vierailija
8/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska koskaan ei ole tullut mieleeni mennä sänkyyn ihmisen kanssa, johon en tunne vetoa. Ja jos tunnen johonkin vetoa, on hän minun silmissäni hyvännäköinen. 

Vierailija
9/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itsellä kaksi parasta olivat oikeita kaunottaria, pitkät sääret, täydellinen kroppa, mahtava perse ja pillu. Toinen oli saksalainen nainen ja toinen turkulainen. Kyllä kaikki sujui heidän kanssaan paremmin :) Tavikset on myös sängyssä taviksia usein.

t.mies

Vierailija
10/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se omasta mielestä hyvännäköisyys tuo kivaa lisäkiihkoa.

Vierailija
11/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt siis objektiivisesti ajatellaan komeutta, niin olen ollut muutaman "mallinnäköisen" miehen kanssa sängyssä. Ja kaikki ovat olleet jos ei nyt surkeita, niin ainakin itsekkäitä, sängyssä - ei ole naisen nautinto ollut paljon mielessä. Kai pitäisi olla kiitollinen kun on päässyt niin komean miehen kanssa sänkyyn. ;)

No okei, kaikista komein oli myös älyttömän mukava ja oltiin muutenkin kavereita- Hän oli luonteeltaan rento, vaatimaton ja  hassu. Sängyssä hän oli jotenkin hellyyttävän epävarma. Varmaan kouluttamisella olisi saanut hyvän (seksi)kumppanin, harmi kun asui/asuu suhdetta miettien toisessa maassa. :/ 

Vierailija
12/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei. Surkein seksikokemukseni on nimenomaan todella hyvännäköisen miehen kanssa. Hänen kanssaan tuli olo, että mies oletti sen ulkonäkönsä riittävän :D Parasta seksiä olen saanut puolisoltani, joka ei todellakaan ole mikään komein adonis.

Vierailija
13/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi aika sama kenessä sitä mulkkua uittaa IMO.

Vierailija
14/14 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ruma mies kiihottais ollenkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi