Tyhmät tekevät lapsia, älykkäät eivät.
Ensin tyhmä, kouluttamaton ihminen tekee lapsen, sitten hän huomaa, että raha ei riitäkään sen hoitoon, eikä myöskään ylisuureen asuntolainaan. Tämän jälkeen tulee ero ja voi voi kun on kamalaa olla yh ja raha ei edelleenkään riitä, yllätys.
Nämä samat ihmiset vielä kehtaavat marista kaikista maailman typerimmistä asioista jollakin vauvasivuilla, vaikka kaikki tämä olisi voitu estää ihan vain sillä, että olisi jättänyt ne ilkeät räkänokat tekemättä. Lapsia pitää tehdä sitten, kun on rahaa hoitaa ne. Idarit!
Kuka tämän lystin maksaa? Me korkeasti koulutetut hyvätuloiset, jotka eivät tee lapsia.
Tervetuloa tasavero, tai vielä paremminkin korkea lapsivero.
Kommentit (27)
Näin se juuri on!
On toimeentulotukea, asumistukea jne Terveyskeskukset täynnä ja meikäläiset joutuu yksityisille lääkäreihin ja leikkauksiin jos mielivät saada hoidettua itseään.
Verorahoilla maksetaan tarhat ja koulut sekä opintuet, yliopistot jne
Vituttaa maksaa veroja 3950,-/kk, että kiitti vaan! Olisi kivaa saada edes joskus jotain takaisinkin päin.
Vituttaa maksaa veroja 3950,-/kk, että kiitti vaan! Olisi kivaa saada edes joskus jotain takaisinkin päin.
koulutusta tai edes opiskellut Suomessa ilmaisessa peruskoulussa?
joskus joudutte tukeutumaan vaikkapa asumistukeen. Mikään ei ole varmaa, paitsi kuolema.
ja varmaan te olette juuri niitä, jotka suorastaan hingutte näitä pakolaisia hoitamaan itsenne kun makaatte 90-vuotinaina kuluttamassaa verorahoja vihanneksina?
kaikki älykkäät ihmiset jättäisivät lapset tekemättä, niin he kuolisivat sukupuuttoon. Onko se nyt älykästä?
mutta tämä viimeaikainen persutsydeemi on saanut muuttamaan mielen perusteellisesti. Hirveä tyhmyys yhdistettynä tollaseen keskinäiseen kiihotukseen mitä ne harrastaa on pelottava yhdistelmä.
mutta tämä viimeaikainen persutsydeemi on saanut muuttamaan mielen perusteellisesti. Hirveä tyhmyys yhdistettynä tollaseen keskinäiseen kiihotukseen mitä ne harrastaa on pelottava yhdistelmä.
Muistakaa että ne köyhät yh:t maksavat myös kansanedustajiemme uudet torkkupeitot.
palkattua jonkun syöttämään sulle laihaa lihasoppaa ja pyyhkimään kurttuisen peppusi, kun ei ole omia lapsia susta pitämässä huolta.
Ai kamala kun en ole tajunnut hakea mitään tukia... Ihan kituutellaan omilla tuloilla, ai mutta saan sentään kotihoidontuen ja lapsilisät. Veroni olen maksanut ja veronmaksajia tällä huimalla summalla nyt kasvatan.
Toisaalta tulee helposti mieleen, että no joo...jääköön mainitsematta...ihan kohteliaisuussyistä...
ihmistyövoimaa saa käyttää vain ne, jotka ovat sitä tulevaisuuteen tuottaneetkin. ELi vain ne, joilla on lapsia.
Ne jotka ovat vain keränneet rahaa, saavat pyyhkiä sitä kurttusta persettään ihan itse sillä rahallaan, ja miettiä miten pitkälle se riittääkään.
ihmistyövoimaa saa käyttää vain ne, jotka ovat sitä tulevaisuuteen tuottaneetkin. ELi vain ne, joilla on lapsia.
Ne jotka ovat vain keränneet rahaa, saavat pyyhkiä sitä kurttusta persettään ihan itse sillä rahallaan, ja miettiä miten pitkälle se riittääkään.
niissä tapauksissa, joissa niitä lapsia on yritetty tehdä epätoivon vimmalla, mutta ei ole vaan onnistanut?
kaksi idioottia, jotka olisivat kyllä hiukan voineet miettiä, ennenkuin laaki lentää. Mutta eiväthän he sellaista ymmärtäneet, idiootteja kun ovat.
vieläpä juopon teekkarin kanssa. Nyt olen 3 lapsen yh ja elän sossun tuilla. Myönnän, olen vitun tyhmä ääliö.
Jos voisin ja haluaisin, antaisin kaikki lapset isosta summasta perheeseen missä olisi kunnollinen isä ja puoliso.
Puoliso voisi olla myös toinen isä.
Nyt mennään näillä eväillä, yksin , yksin....
Pttakaa nyt hyvät ihmiset Raamattu käteenne ja telkusta voitte valita tv7:n ja radiosta radio Dein.
Onko ihmiset oikeasti nykyään noin hukassa?
Ja sitten vielä uskovia pilkataan, vaikka siellä se ainut oikea totuus on Raamatun kansien välissä!
Materialismi ja kaupallisuus vieneet ihmisiltä uskon hyvyyteen?
LOL!
Se on aivan riittävän perusteltu, kypsä ja asiallinen vastaus tällaiseen avaukseen.