Tyttöni (7kk) lempilaulu on Apulannan Aggressio =D
Tyttö on ihan vauvasta asti nukkunut huonosti, ja nukahtaa vain rinnalle. Autossakin on saanut kuunnella itkua vaikka kaiken pitäisi olla ihan kunnosa (imetetty, vaippa kuiva jne.... ei vain halua nukahtaa), ja sitten huomasin että hän hiljeni aina jos radiosta tuli Aggressio. Kokeiltiin kotonakin, ja kyllä, hän nukahta vaunukoppaan kun sitä keinuttaa jos saa kuunnella Aggressiota! Mikään muu biisi ei ole niin hyvä, ja itku tulee kun biisi loppuu....
Pojan nukkumabiisi oli Paradise Lostin The Enemy.
Ja ihan itseopittua, pidän kyllä kys. musiikista mutta en ole kuunnellut raskausaikana..... Jos nyt joku haluaa sanoa että ovat tottuneet kyseisiin biiseihin kohdussa ollessaan =)
Kommentit (9)
Oma tyttöni halusi pienenä (olikohan 2v...) kuunnella "Perhos-laulua" kun meni nukkumaan. Kesti vähän aikaa ennen kuin tajusin että se oli Apulannan Ilona =)
On kyllä kehtolaulumaisempi kuin Aggressio =D
Mä kuuntelin liki 20-vuotta sitten friikkinä Apulantaa ja tyttöni lauloi "pii paa", tietänet mistä biisistä kyse? :)
Hevimättöön nukahti meidän vauva, nykyään ei enää niin raskaasta musiikista välitä.
Meidän pojan top3 oli1-vuotiaana Ismo Alangon yksinäinen peltirumpu,Virve Rostin sata salamaa ja Tapani Kansan Äidin pikku poika.Joo,sekä Ismo että Ilkka ovat suosikkejani.Ja olen myös seurannut euroviisuja jo pienestä pitäen.Alangon veljekset ovat edelleen pojan ykköslistalla.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:42"]
Mä kuuntelin liki 20-vuotta sitten friikkinä Apulantaa ja tyttöni lauloi "pii paa", tietänet mistä biisistä kyse? :)
[/quote] Oisko piiskaa halunnut? =D
Nuorin veljeni lauloi pienenä Nirvanaa..... Rape me.....
Poikani 4kk tykkää Adelesta.. Rolling in the deep on suosikki.. Leveä hymy ja naurua.
Oi että nää on ihania :)
Meillä tyttö tykkäsi vauvana Viikatteesta, erityisesti Kuolleen miehen kupletista.
WT