Mua kyllä nyt ahdistaa, kun mies lähti pikkujouluihin ja
Kaikki on ollut niin helvetillisen pielessä jo todella kauan, vaikka kuinka olen yrittänyt parantaa välejä. Pelkään, että pettää. Tai eihän sitä tiedä vaikka olisi jo pettänytkin. Miten mä selviän tästä illasta ja tästä ahdistuksesta ylipäänsä?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:17"]
Miten ihmeessä tuo "ehkä kai melkein lähes luultavasti lähellä kuolemaa" liittyy pikkujouluihin???
[/quote]
No joku kysyi miksi olen niin riippuvainen. Lue vaikka alusta. Olen perkele riippuvainen! Vaikee näitä kokemuksia nyt jonkun kanssa joka ei ole ollut siellä olisi käydä läpi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:13"]
Olipa rumasti sanottu joltain tuo voi että! Älä ap välitä! Voimia! Olet kokenut kovia. Haluaisiko miehesi unohtaa kaiken tuon ja jättää teidät taakse jääneeseen elämään vai ovatko nuo kokemuksia jotka lujittaa? Jos jatkatte vielä huomenna, muistelkaa suhteenne alkuaikoja ja sitä ensihuumaa yhdessä; missä kävitte, mitä teitte, mitä sanoitte. Jos vielä rakastat miestäsi, laita hänelle viesti: rakastan sinua, hauskaa iltaa kulta ♥ Ainakin hän tietää silloin että vielä rakastat.
[/quote]
Voi olet ihana <3 Kiitos!
Arvaa, kuinka monta kertaa olen laittanut tuon viestin (tai soittanut) pahan kauden jälkeen.
Mutta nykyään aina minä, jonka jälkeen menee vähän aikaa hyvin. Ja sitten mies tekee jotain josta menee luottamus.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:12"]
Blaah, täälläkin lähti mies pikkujouluihin. Sillä on yksi mieleltään epävakaa nainen, joka on miehen perässä kuin perskärpänen. Tiedän sen seuraavan koko illan, lääppivän ja kalenteri kädessä yrittävän sopia kaikkea yhteistä kivaa puuhaa tulevaisuuteen.
Ei varmaan saisi ajatella mielisairaasta näin, mutta vittu että vituttaa se horo. Melkein yhtä paljon kuin oma ajatukseni siitä, että mitä jos se onnistuukin.
[/quote]
Kyllä minäkin katsoisin peiliin, jos tarvitsisi pelätä miehen lähtevän jonkun mieleltään epävakaan ja mielisairaan naisen matkaan :)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:47"]
"Olin kai aika lähellä kuolemaakin" - no voi että.
[/quote]
Et voi mitenkään ymmärtää, miltä tuntuu sanoa hyvästit kun vuotaa verta paljon ja taju lähtee koko ajan niin että on vaikea herätä. ap
[/quote]Ööh... Ja se, et sulla on ollut joskus aikoinaan 'vaikeahko' synnytys (kaikilta tulee silloin verta - tiedoksi), niin sun miehes ei sais mennä mihinkään omiin menoihin ikinä? En ymmärrä tätä 'logiikkaa'.
Sehän on ihan yks ja sama missä se miehes pettää, jos pettää. Ei siihen pikkujouluja tarvita. Ihan 'koirankusetus-reissu' riittää.
[/quote]
Joo synnytys oli kyllä vaikea, mutta pahin tulikin vasta viikko sen jälkeen ja ambulassi kyyditsi. Mutta kiva kun kerroit infoa synnytyksestä!
Joo ja koirankusetusreissu tietty riittää. Onko omakohtaista kokemusta jakaa? ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:14"]
Mikä sut saa epäilemään, että pettää? Joskus parisuhteissa vaan menee huonommin, eikä silti merkitse pettämistä.
[/quote]
Huh, tulee taas ihan kylmät väreet kun ajattelenkin miten pikkujouluista aina puhutaan!
[/quote]
Oletko koskaan ollut firman pikkujouluissa? Jos sinua tämä yhtään lohduttaa, niin ainakin oman työpaikkani pikkujoulut ovat todella ankeita tapahtumia. Kyseessä on iso yritys, pikkujoulut ovat usein osastokohtaisia, mutta silti paikalla voi olla satoja ihmisiä, jotka eivät tunne toisiaan. Firman puolesta saa yleensä muutaman drinkkilipun ja haaleaa possunpaistia noutopöydästä. Ruokailun jälkeen joku bilebändi tulee vetämään ensimmäisen setin. Siihen kuuluu poikkeuksetta kuuluu pop- ja jazzopiston käyneen naiselaulajan hengettömästi liidama version Mustang Sallysta.
Yleensä tässä vaiheessa lattialla on muutama assistentti/taloushallinnon Irma lameepuserossa. Perusinssit/myyntitykit yrittävät epätoivoisesti saada omalla rahalla ostettavaa juotavaa baaritiskiltä, kolme 0,33 olutta nyt ei hirveästi juhlatuulta vielä nostata aikuisilla miehillä. Sinne kun on jostain syystä hankittu ekstraamaan pullojöngölööri, joka haluaa tehdä jokaisen vodkabatteryn tilauksesta shown. Tässä vaiheessa iltaa myös ne ns. isot pomot ovat paikalla ja kiertelevät kysymässä kuulumisia. Itse olen hymyillyt kauniisti toimarille samalla, kun olen miettinyt, onko nolompaa juoda sitä ensimmäistä ja myös ainoaa sidukkaani (minulla on ollut töitä seuraavana päivänä), vai piilotella sitä selän takana. Veren alkoholipitoisuuden noustessa tanssilattialle on uskaltautunut ehkä muutama henkilö lisää. Muuten ihmiset ovat pysytelleet visusti omissa klikeissään siihen asti, kun noin yhdeltätoista ollaan alettu miettiä jatkopaikkaa. Kun tästä on lähimmässä työkaveriporukasta päästy sopuun, ja ollaan oltu siirtymässä jatkopaikkaan, noin puolet porukasta on yleensä liuennut kotiin, sillä tekosyyllä, että ohitettu taksijono on näyttänyt vetävän. Yleensä olen ollut liuenneiden joukossa. Mutta eipä niilläkään työkavereilla, jotka ovat jatkaneet matkleensä on lähinnä valiteltu palvelun hitautta valitussa yökerhossa. Ehkä joku on joskus yrittänyt vokotella opiskelijatyttöä 21-v. yökerhossa, mutta ilman menestystä. Liikenteessä nimittäin on muitakin samalla asialla, ja niitä opiskelijatyttöjä lähinnä oksettavat lääppivät sedät. Pari viime vuotta olen ollut jo niin kypsä tähän muka-hauskaan, että olen keksinyt jonkun syyn olla menemättä koko tilaisuuteen.
Toki on yrityksiä, joiden pikkujouluissa tarjotaan sampanjaa ja oikeaa ohjelmaa. Mutta nykyisessä taloustilanteessa yhä useammassa firmassa taidetaan mennä kuvaamallani linjalla.
Miten ihmeessä tuo "ehkä kai melkein lähes luultavasti lähellä kuolemaa" liittyy pikkujouluihin???