Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

chattasin äske ihanan miehen kans, mua nuorempi ja sai mut nii hyvälle mielelle

Vierailija
21.07.2006 |

oma mies nii kiireinen, ettei liikene aikaa, oli tosi kiva höpötellä hassuja tovi. Nyt paupau jos vaik tää nettikaveri tulis unessa mulle jutteleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ois iha mahdotonta tavata... joskus... Tumma ruskeesilmänen ja puolix latino, mut kuitenk isuomalaisen kasvatuksen saanu. WAU! Alkaa vanhanrouvan puntti tutiseen...

Vierailija
2/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko siis omaa (varmasti omaa) kuvaa tjn??

Joskus muinoin harrastin tällasta deittailua tosi paljon ihan seikkailun vuoks (siis ennen miestä...) ja puolet porukasta oli " vähän" muuta kuin mitä kertoivat :D:D

Sitä ihmettelen edelleen et miten ne viitsi ees tulla,kun tiesivät valehdelleensa?? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saaha niitä päiväunia olla. Ja toisekseen, vaikutti oikeesti iha reilulta kaverilta. Vaikka niinhä ne tietty kaikki. Ja eihä siinä mitään, jos joskus tapaa, jos ei miellytä, nii senkus ottaa ritolat, eihä ketää voi pakottaa.

Vierailija
4/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on näin vanhemmiten tullut karsee kyynikko... ennen menin just seikkailu mielellä mihin vaan :D

Yks hyypiö oli vähän vaikeempi karistaa kannoilta,lähti perästä vasta kun ajoin poliisiaseman pihalle :D:D

Vierailija
5/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo pettämistä, jos vaan juttelee näkemättä. Ite en ainakaan sitä sellasena ota. ja jotenki musta tuntuu, että mies saattaa menoillansa myös muita naisia nauratella... Komee mies, ja osaa olla kiva, harvemmin enää vaan mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan