Mitä kaikkea 45v täyttävällä "tulisi olla"?
Kommentit (77)
Mahdollisimman vähän pinnallista juttua kuten hienot autot jne
Missäs ap 45v asustelee? Sillä on aika iso merkitys kysymykseesi. Esim. Ensisynnyttäjien keskimääräinen ikä on aika paljon vanhempi pääkaupunkiseudulla.
Sitä mitä itse kokee tarvitsevansa. Lapsen sen ikäsiä missä vaiheessa on niitä ollut valmis hankkimaan.
Soisi olevan järkeä olla kyselemättä tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntemusta
ja - luottamusta.
AP:llä on suuri tarve miellyttää muita. Uskalla elää niin kuin itse haluaisit, eikä siten miten oletat naapurisi haluavan.
- Omakotitalo puoliksi maksettuna
- Vakituinen työpaikka
- Puoliso ja kaksi lasta
- Mökki
- Varaa kahteen etelänmatkaan vuodessa
Mulla ei ole omaisuutta eikö säästöjä, oli kyllä mutta menetin ne ikävässä talokauppasotkussa. Olen siis koulutettu ja hyvissä töissä mutta onneton omaisuus eli sitä ei ole. Kaikki raha menee elämiseen.
Hävettää, sillä useimmilla on jo talo maksettu ja säästöjä, mökki ja vene jne.
Mulla ehkä asiaan vaikuttaa että en tule perimään killinkiäkään, monet saa hyvän perinnön ja sillä voi ostella mökit ja muut.
400m2 omakotitalo Helsingin kantakaupungista, moottoripurjevene, kaksi kesämökkiä, neljä tulenuutta tuplaturboista katumaasturia tai avoautoa. Kakkosasunto Jenkeissä on plussaa. Lapsia on kaksi - tyttö ja poika ja he molemmat ovat vähintään tekniikan-/lääketieteen tohtoreita.
Vierailija kirjoitti:
- Vakituinen työpaikka
- Puoliso ja kaksi lasta
- Mökki
Tulihan se sieltä, se mitä "kuuluu" vastata. Ja joku tarttui täkyyn.
hampaat ja sen verran tuloja että voi elättää itsensä
Ei mitään sellaisia asioita ole. Työpaikka varmaan olisi hyvä, jos ei ole työkyvyttömyyseläkkeellä. Mutta jos on työtön, niin ei siinäkään mitään vikaa ole jos se ei johdu tahallisesta laiskuudesta ja loisimishalusta vaan siitä ettei vaan ole saanut töitä.
Itse olen korkeasti koulutettu 46-vuotias asiantuntijatyössä. Minulla ei ole monia noista monista "pitäisi olla" jutuista joita täällä listataan, koska en ole sellaisia halunnut. Lapsi, omistusasunto, matkat, mökki - ei ole koskaan kiinnostanut moisia hankkia joten en ole hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Vakituinen työpaikka
- Puoliso ja kaksi lasta
- Mökki
Mihin täkyyn? Tämähän on mininivaatimustaso tuon ikäiselle.
Eikö teillä ole YHTÄÄN mielikuvitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Vakituinen työpaikka
- Puoliso ja kaksi lasta
- Mökki
Mihin täkyyn? Tämähän on mininivaatimustaso tuon ikäiselle.
Kuka ne vaatimukset asettaa?
Olipas jotenkin harvinaisen oksettava avaus. Anteeksi, ap.