Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stocka vähentänyt kanta-asiakkaan joulukuponkeja?

Vierailija
29.11.2013 |

Ihan siis tavallinen kanta-asiakas, ei mikään exclusive. Minusta ennen on ollu 1x20 e ja 2x10 e, nyt vaan 2x10 e. Onko muillakin näin. Ja ei tartte tulla exclusivet prassailemaan, en osta niin paljon, enkä aiokaan ostaa että niitä tarjouksia saisin.

Sokoksella kuitenkin vanhaan tapaan kolme kuponkia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ne kupongit on tulleet? En ole huomannut!

Vierailija
2/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ne kupongit on tulleet? En ole huomannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole huomannut. Tänäänkö olisi pitänyt tulla?

Vierailija
4/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaikka kupongit olisi hukkuneet. Ainakin ennen olen saanut asiakaspalvelusta uudet. He pitävät kirjaa niistä, joten mitään ylimääräisiä ei pääse käyttämään (ts. kassalla huomaavat, jos olet omasi jo käyttänyt).

Vierailija
5/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta-asiakaspostin mukana tuli eilen.

Vierailija
6/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:39"]

Ei haittaa, vaikka kupongit olisi hukkuneet. Ainakin ennen olen saanut asiakaspalvelusta uudet. He pitävät kirjaa niistä, joten mitään ylimääräisiä ei pääse käyttämään (ts. kassalla huomaavat, jos olet omasi jo käyttänyt).

[/quote]

Onkohan näin? Aiempina vuosina olen kyllä ostanut omien kuponkieni lisäksi myös äitini kupongeilla, ongelmitta.

Vierailija
7/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:39"]

[/quote]

Onkohan näin? Aiempina vuosina olen kyllä ostanut omien kuponkieni lisäksi myös äitini kupongeilla, ongelmitta.

Vierailija
8/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna oli sama määrä. Viime vuonna käytin omat, mieheni ja ystäväni. Ainoa mitä sanottiin oli hyvää joulua.

Vierailija
9/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähentänyt. Ja Sokokselta sai muuten neljä 10 e:n kuponkia, jos huomaist myös ne karkeampipaperisen irtolehtisen kupongit: sieltä tuli vielä yksi ekstra!

Vierailija
10/10 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 10:33"]

Ihan siis tavallinen kanta-asiakas, ei mikään exclusive. Minusta ennen on ollu 1x20 e ja 2x10 e, nyt vaan 2x10 e. Onko muillakin näin. Ja ei tartte tulla exclusivet prassailemaan, en osta niin paljon, enkä aiokaan ostaa että niitä tarjouksia saisin.

Sokoksella kuitenkin vanhaan tapaan kolme kuponkia.

[/quote]
Olen samaa mieltä kanssasi eli viime vuonna oli enemmän. Exclusivenä ei ole varaa brassailla: sain ihan saman verran kuin sinä enkä edes tiedä, mitä etua tuosta exclusive-asiakkuudesta saan. Paitsi tunnin ilmaista parkkiaikaa parkkipaikalla, joka on aina täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan