Ex-mies kutsuu uutta vaimoaan samalla nimellä kuin minua?
Onko ihan normaalia?
Siis mulle meidän suhteessa annettu hellittelynimi on siirtynyt uudelle vaimolle!
Samoin myös meidän matkakohteet yms.
Me olimme aina perheenä ja parisuhdelomalla Hangossa ja tietyssä Villassa siellä. He viettivät siellä hääyönsä.
Siis miten joku kehtaa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä menisi uuden mieheni kanssa samoihin paikkoihin kun exän. Enkä niin kovin välittäisi jos mieheni veisi mua aina syömään niihin ravintoloihin missä exän kanssa aina kävi tai samaan lomakohteeseen ja hotelliin samoin.
Olisi vähän mielen köyhää .Mulla on pari lempiravintolaa, joissa käy aika säännöllisesti paitsi nyt koronan aikaan. Jos nyt löytäisin uuden kumppanin, niin ihan varmasti veisin hänetkin sinne sen hyvän ruuan takia. Tuntuisi ihan hullulta ettei sinne voisi enää mennä eksän takia.
Ja jos on exän kanssa käynyt oopperassa ei voisi mennä uuden kumppanin kanssa oopperaan, ainakaan Suomessa. Ei ne paikat siitä mene pilalle, että on joskus ollut niissä exän kanssa.
Miksi yleensäkään tarvii kutsua toista jollain typerällä ”hellittelynimellä”? Eikö pelkkä nimi tai lempinimi riitä?
Jos sä olet tuollainen toisen elämää kopioiva psyko ilman omaa persoonaa niin sun on hyvä ymmärtää, että se on aika sairasta ja pelottavaa touhua ja kertoo vain sinusta ei muista.