Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies kutsuu uutta vaimoaan samalla nimellä kuin minua?

Vierailija
24.09.2020 |

Onko ihan normaalia?
Siis mulle meidän suhteessa annettu hellittelynimi on siirtynyt uudelle vaimolle!
Samoin myös meidän matkakohteet yms.
Me olimme aina perheenä ja parisuhdelomalla Hangossa ja tietyssä Villassa siellä. He viettivät siellä hääyönsä.
Siis miten joku kehtaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla niin, ettei miehellä ole itsellään mitään hyviä ideoita paikoista, jonne voisi lomalla mennä ja muistaa sitten tämän hyvän villan. Uudella vaimolla ei sitten ole hänellä mitään matkakohteita tms ideoita hänen puolelta vaan mies määrää vahvasti minne mennään.

Miehellä ei oo juuri mielikuvitusta muutenkaan kun samaa lempinimeä käyttää.

Itse en koskaan haluaisi mennä nykyisen mieheni kanssa vaikka Lontooseen, kun vietin siellä nuoruudessani aikaa minulle rakkaan henkilön kanssa.

Eli uuden kumppanin on erottava sinusta jos haluaa Lontooseen. Oletko sinä vielä kiinni nuoruudessa. Olisiko aikuismaista tunnustaa nyksälle ja päästää hänet tekemään itse omat muistot. Tollo.

Vierailija
22/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni olkoon. Voin kai sen paljastaa. Kutsuu meitä hornycuteiksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin, että ex matkii meidän elämää uuden kumppaninsa kanssa. Ensin ajattelin sattumaksi, mutten enää. Otimme ison koiran, he ottivat heti perään. Haimme uuden asunnon, he perässä. Lomamatkat he kaikkiin samoihin perässä.

Yms.

En tiedä miksi.

Vierailija
24/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huutista. :D

Vierailija
25/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikai se enää sua sillä nimellä kutsu?

Vierailija
26/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pääsit eroon. Ne miehet varsinkin, jotka valikoivat uudeksi puolisokseen saman nimisen naisen kuin exänsä, ovat täysiä psykopaatteja, jotka elävät menneessä.

Vierailija
27/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla niin, ettei miehellä ole itsellään mitään hyviä ideoita paikoista, jonne voisi lomalla mennä ja muistaa sitten tämän hyvän villan. Uudella vaimolla ei sitten ole hänellä mitään matkakohteita tms ideoita hänen puolelta vaan mies määrää vahvasti minne mennään.

Miehellä ei oo juuri mielikuvitusta muutenkaan kun samaa lempinimeä käyttää.

Itse en koskaan haluaisi mennä nykyisen mieheni kanssa vaikka Lontooseen, kun vietin siellä nuoruudessani aikaa minulle rakkaan henkilön kanssa.

Jos nyksä kieltäytyisi lähtemästä Lontooseen, kun on viettänyt aikaa eksän kanssa siellä, pyytäisin käymään eron rauhassa läpi ja katotaan suhdetta myöhemmin uudelleen.

Vierailija
28/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi vttu mikä pelle.

Samoin sinä.

Vierailija
29/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nimellä ei ole ollut hänelle lopulta erityistä merkitystä. Lisäksi yhteiset lomapaikat eivät tuo mitään yhteisiä muistoja enää. Hän on totaalisesti päässyt erosta yli. Sinä et ole.

Vierailija
30/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se nimi on? Jos kulta, muru, beibi, hani tai pupu niin ne on kyllä ihan yleisiä hellittelynimiä. Mutta jos joku tulenkukka tai ruusunmarja niin sitten vähän outoa...

Tulenkukka :D voihan niinkin sanoa tietyssä tilanteessa. 😂

Nytmätulenkukka!

Tää on vähän niinku räkänokkajuttuja.

Aika huono. Ehe ehe.

Vierailija
31/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ihan yhdentekevää NYT.

Sitä sun olisi kannattanut miettiä kun olit miehen kanssa. Olisi kannattanut olla parempi miehelle ;)

Zinc

Vierailija
32/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Hanko on hieman eri kun NY tai Lontoo. Että sinänsä. Miksi mennä samaan Villaan kun Hangossa niitä villoja on aika paljon mistä valita.

Toiseksi en stalkkaa. Ollaan Facebook kavereita kaikki ja nämä näkyy mulle ilman tutkimista...

kolmanneksi lapset ihmettelevät samaa toimintaa ja kieltämättä minäkin.

Mutta en tällä todellakaan päätäni vaivaa,

Vierailija
33/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sillä eukolla ei ole omia mielipiteitä lainkaan tai sitten ne ovat samat kuin ukolla, jonka mielikuvitus on rajoittunut.

Vierailija
34/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan riittävä selitys mennä siihen samaan villaan/paikkaan/hotelliin, että tykkää siitä. Ja haluaa jakaa sen tärkeän ihmisen kanssa. Kaikki eivät halua jatkuvasti uusia juttuja vaan menevät mielellään samoihin paikkoihin uudestaan. Tärkeät ihmiset elämässä voivat vaihtua mutta niiden kanssa haluaa edelleen jakaa asioita, jotka ovat itselle tärkeitä.

Sitten menee tietenkin vähän oudoksi, jos kaikki pitää tehdä ihan samalla tavalla, koska siinä herää epäilys ettei siinä huomioida nyxän mieltymyksiä, tai oliko huomioitu exänkään.

Vierailija
35/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä menisi uuden mieheni kanssa samoihin paikkoihin kun exän. Enkä niin kovin välittäisi jos mieheni veisi mua aina syömään niihin ravintoloihin missä exän kanssa aina kävi tai samaan lomakohteeseen ja hotelliin samoin.

Olisi vähän mielen köyhää .

Vierailija
36/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän tämän keskustelun myötä tajunneen, että toivon et omalla kumppanillani on tilannetajua olla viemättä minua samoihin paikkoihin joissa kävi ex-vaimonsa kanssa. En toki tiedä missä kaikkialla tapasivat käydä mutta jostain syystä siitä ehkä vähän outo olo tulisi jos kävisimme vaikka treffeillä samoissa paikoissa ku he joskus ovat käyneet. Katselemme kyllä yhdessä usein sellaisia uusia paikkoja joihin haluaisimme mennä. Veikkaan että hän tavallaan ajattelee samoin, että heidän rutiinit oli heidän. Ja meillä on ikiomat juttumme. Mitään vahinkoa siitä toki ei tulisi vaikka olisi samoja paikkoja mutta kuitenkin.

Vierailija
37/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exä on Jonna, minä Minna. Anoppi kerran möläytti tuota exää moittiessaan "Jonsku", joten tiesinkin saman tien miksi miehen minulle antama lempinimi on Minsku.

Huoh. Ihan hyvä mies kumminkin, ei kehtaa sen vuoksi heittää "mäjelle".

Vierailija
38/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseinen hellittelynimi on miehelle jotenkin spesiaali, muttei varsinaisesti personoitunutkaan sinuun? Hän tuskin myöskään enää kaipaa menneisyyteen, jos aidosti nauttii uuden kanssa paikoista, joissa yhdessäkin kävitte.

Miehet ei oikein ajattele näitä aina kuin naiset (yleistettynä). Naiset haluavat olla AINA erityisiä, mutta miehille samanarvoisuus on ihan ok. Olette siis molemmat todella tärkeitä, kun antaa ”parastaan”. Miesten ei tarvitse olla välttämättä parempia ja rakkaampia tai oikeampia kuin ex. Enemmän se on naisten ongelma, että pitää asettaa nyxät ja exät järjestykseen.

Vierailija
39/43 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä menisi uuden mieheni kanssa samoihin paikkoihin kun exän. Enkä niin kovin välittäisi jos mieheni veisi mua aina syömään niihin ravintoloihin missä exän kanssa aina kävi tai samaan lomakohteeseen ja hotelliin samoin.

Olisi vähän mielen köyhää .

Mulla on pari lempiravintolaa, joissa käy aika säännöllisesti paitsi nyt koronan aikaan. Jos nyt löytäisin uuden kumppanin, niin ihan varmasti veisin hänetkin sinne sen hyvän ruuan takia. Tuntuisi ihan hullulta ettei sinne voisi enää mennä eksän takia. 

Vierailija
40/43 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos asuu jossain Forssassa missä on 2 ruokapaikkaa niin pakkohan niissä on käydä. Helsingissä asia hieman eri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän