Haha! Tinder mies poisti machin kuvan pyytämisen jälkeen!
Mies laittoi viestiä ensin mulle; saanko kokokuvan minusta.
Mulla on Tinderissä useita kuvia, vartalokuva läheltä ja kasvokuva. Silti pyysi lisää kuvia edes sanomatta hei.
Vastasin että mulla on tuoreet kuvat Tinderissä. Ihmettelin, kun miehellä oli vain yksi kuva, ilman mm vartalokuvaa.
Kerroin miehelle, että jos hän vaatii lisäkuvia, voin niitä antaa mutta vasta kun mies itse on antanut mm itsestään vartalokuvan. No. Lopputulos oli, että poisti machin😂
Miksi miehet vaativat niitä kuvia, mutta itse eivät halua jakaa kuvia itsestään?? Epäreilua minusta
Kommentit (3)
No jos heti alussa joutuu taistelemaan pikkuasioista niin parisuhteessa on sittn ihan mahdotonta.
-"Okei kokkaan sunulle jos ostat minulle auton ja tytärelleni lumilaudan jne.
t: kirkas miesnäkökulma
Kuinka yleistä on, että mies pyytää sinulta lisäkuvia? Reilu viiden vuoden ajan ollut vaihtelevalasti Tinder-profiili olemassa ja olenkohan kertaakaan pyytänyt naiselta kuvia, hmm. Toisaalta myös skippaan kuvattomat, kenellä ei kuvaa itsestään tai omakuva on tyyliin 10-15 metrin päästä otettu, josta juuri ja juuri saa tulkittua että luultavasti nainen kuvassa. Tällöin ei minulle tulekaan tarvetta pyytää kuvia.
Mies halusi vaan sinusta vielä jonkun muunkin kuvan, jolle erittää siemennestettä. Kun ei saanut, siirtyi sitten tumputtamaan muita. Tähän tarkoitukseen Tinder meille suurimmalle osalle miehistä on, ei siitä juuri muuta iloa ole. Toimii jotenkuten köyhän miehen Anttilan kuvastona.