Vad är kärleken egentligen?
Kommentit (68)
Kärlek, vad jag saknar dig. Kom och ta mig, lyft mig i dina starka armar så jag kan flyga tyngdlös utan sorger medan hjärtat sjunger.
Vackra sånger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pourquoi on peut parler en suédois ici, mais en francais c´est interdit, comme hier? Discussion dispârait...
Moi aussi je veux parler francais! Mais pourquoi on a pas le droit, tu le sait toi?
Svenska jag kan inte tala. Kärleken väntar.
C’est plus difficile à censurer si on ne comprend pas francais. En Flaska Jaffis i Tallkulla!
Hon går med vinden i sitt hår
Jag älskar hennes sätt att gå
med vinden i sitt hår
Jag älskar sättet
vinden går i hennes hår
och vindens sätt
att gå i hennes hår
Jag älskar när hon går
Jag älskar hennes sätt att
gå med vinden i sitt hår
Jag älskar vindens sätt med hennes hår
Jag älskar vindens sätt att gå i hennes hår
Jag älskar henne och jag älskar vinden
när hon går med vinden i sitt hår
och vinden sätt att älska hennes hår
Jag älskar henne när hon går med vinden i sitt hår
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käärleekken äär en mikstuur aav vänneskaap ock seks¤näär vänneskaap ellär seks bliir sluut, soo sluuttar käärleekken okso¤eftär detta finns baara seks ellär vänneskaap¤ock soo haar vii en johtopäätös att kääleekken eksisterar intte¤
Är det du Zinc?
nei jaak äär intte sink¤jaak paara haattar tvunken svevska sprook. Och därför jag jävla våldtar den när jag kan. Fyi fan svenska språk, jag har liten oksennus i min mun, siksi että sitä oli puoli pakolla kirjoitettava.
Du är rolig. Och kan svenska bra fast du påstår hata det. Kan du vara en smygsvenskofil?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käärleekken äär en mikstuur aav vänneskaap ock seks¤näär vänneskaap ellär seks bliir sluut, soo sluuttar käärleekken okso¤eftär detta finns baara seks ellär vänneskaap¤ock soo haar vii en johtopäätös att kääleekken eksisterar intte¤
Är det du Zinc?
nei jaak äär intte sink¤jaak paara haattar tvunken svevska sprook. Och därför jag jävla våldtar den när jag kan. Fyi fan svenska språk, jag har liten oksennus i min mun, siksi että sitä oli puoli pakolla kirjoitettava.
Men gå härifrån då finnjävel!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pourquoi on peut parler en suédois ici, mais en francais c´est interdit, comme hier? Discussion dispârait...
Moi aussi je veux parler francais! Mais pourquoi on a pas le droit, tu le sait toi?
C’est plus difficile à censurer si on ne comprend pas francais. En Flaska Jaffis i Tallkulla!
Ah oui, bien sûr. Tant pis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mais! Je t’door! Nous ne parlons pas...ka språket. Nu snackar vi svenska.
Vierailija kirjoitti:
Hon går med vinden i sitt hår
med vinden i sitt hår
Jag älskar sättet
vinden går i hennes hår
och vindens sätt
att gå i hennes hår
Jag älskar när hon går
Jag älskar hennes sätt att
gå med vinden i sitt hår
Jag älskar vindens sätt med hennes hår
Jag älskar vindens sätt att gå i hennes hår
Jag älskar henne och jag älskar vinden
när hon går med vinden i sitt hår
och vinden sätt att älska hennes hår
Jag älskar henne när hon går med vinden i sitt hår
Nå älskande komm.Var är knullande?
Jag gillar ordet kn.. mycket mer upphetsande än finska motsvarighet dom jag inte vågar skriva för då blir jag väl c en surerad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärleken är kemi. Om kärleken är fysiskt, den är fysik.
kemi on kaupunki
Gör dig inte dummare än du redan är, kemia är kemi på svenska.
Redan-redan on jojo
Bra gissat, men jojo är nog jojo på svenska också!
Vierailija kirjoitti:
Rövlig förbögningen
Vad är det? Google translate kan inte hjälpa mig.
Jag har studerad svenska bara åtta år i mitt liv, och aldrigt har haft ett möjlighet att försöka någåt. Tack nej. Inte tillhållet.
Dom, som kan svenska, skrattar på de onda försökningar att tala svenska. Ha-ha-ha!
Vierailija kirjoitti:
Dom, som kan svenska, skrattar på de onda försökningar att tala svenska. Ha-ha-ha!
Mä en osaa, mut nauran silti. Kärleken är jättebra.
Vad är kärlek?
Bebis, skada mig inte.
Skada meg inte mer.
Vierailija kirjoitti:
Skrattar åt de dåliga försöken? Nejdå! Den som försöker är modig även om den inte rikitigt kan. Precis som du.
Vierailija kirjoitti:
Vad är kärlek?
Bebis, skada mig inte.
Skada meg inte mer.
Samma melodi exak dök i mitt huvud!!