Vad är kärleken egentligen?
Kommentit (68)
Efter tjugo år med min man är jag fortfarande kär. Idag i min kollega. Imorgon - vem vet.
Nu ska ja gå och äta barnens puddingar!
H. Grispappan
käärleekken äär en mikstuur aav vänneskaap ock seks¤näär vänneskaap ellär seks bliir sluut, soo sluuttar käärleekken okso¤eftär detta finns baara seks ellär vänneskaap¤ock soo haar vii en johtopäätös att kääleekken eksisterar intte¤
Pourquoi on peut parler en suédois ici, mais en francais c´est interdit, comme hier? Discussion dispârait...
Vierailija kirjoitti:
käärleekken äär en mikstuur aav vänneskaap ock seks¤näär vänneskaap ellär seks bliir sluut, soo sluuttar käärleekken okso¤eftär detta finns baara seks ellär vänneskaap¤ock soo haar vii en johtopäätös att kääleekken eksisterar intte¤
Är det du Zinc?
Kärlek är evigt, bara objektet ändras.
Vierailija kirjoitti:
Kärleken är kemi. Om kärleken är fysiskt, den är fysik.
kemi on kaupunki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kemi on kaupunki
Gör dig inte dummare än du redan är, kemia är kemi på svenska.
Vierailija kirjoitti:
Slutsats!
Men kärlek är en djupare vänskap. Jag har ett långt äktenskap och långa vänskapsreltationer. Det är inte samma sak även om passionen inte glöder inom äktenskapet längre.
Ni pratar bara om kärlek.
Varför talar ni inte om hur känns det att älska?
Eller bara knulla.
Vierailija kirjoitti:
Eller bara knulla.
Som jag precis sa, korv i bröd!
Vierailija kirjoitti:
Eller bara knulla.
Ja tack! Jag vill, jag vill. Så kåt och mannen vill inte. Vad ska jag göra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kemi on kaupunki
Gör dig inte dummare än du redan är, kemia är kemi på svenska.
Redan-redan on jojo
Jag vill ha en bratwurst i mitt bröd.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Är det du Zinc?
nei jaak äär intte sink¤jaak paara haattar tvunken svevska sprook. Och därför jag jävla våldtar den när jag kan. Fyi fan svenska språk, jag har liten oksennus i min mun, siksi että sitä oli puoli pakolla kirjoitettava.
Skönt att läsa svenska här, skönt språk även on jag själv inte är svenskspråkig. Kärlek är en kär lek, säger man ju ;-)