Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihminen josta yleensä kukaan ei tykkää ja aika moni vissiin vihaakin. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
24.09.2020 |

Ja ei, en kiusaa ketään ja olen ystävällinen. Ehkä kerran kolmessa vuodessa saatan olla epäystävällinen ja sen jälkeen poden pitkään huonoa omatuntoa :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä edelliseen, että mulla on vain yksi hyvä ystävä. Häntäkän en näe, koska asuu niin kaukana. Mutta soitellaan joskus

Vierailija
2/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosssa olet muuuten väärässä että "vihaaa". Ihmisilllä on paljon varmasti muuutakin tekemistä kuin käyttää koko elämänsä yhden ihmisen vihaaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän samanlainen. Täytyy vaan hyväksyä se että ei ole kovin pidetty. Lähinnä ole siis itekseni.

Vierailija
4/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosssa olet muuuten väärässä että "vihaaa". Ihmisilllä on paljon varmasti muuutakin tekemistä kuin käyttää koko elämänsä yhden ihmisen vihaaamiseen.

no yllättyisit jos näkisit

Vierailija
5/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös auttamistyössä ja mielelläni autan kaikkia tosi paljon ja moni asiakas tulee jälkikäteen ihan kiittelemään, kuinka hyvin autoin. Mutta nämä on asiakkaita, joiden kanssa en voi ystävystyä. Esim. jos toimii sairaanhoitajana, niin ei voi tavata vapaa-ajalla. Mutta työkaverit ei minusta tykkää yhtään :( Mulla ei ole työpaikalla yhtään läheistä työkaveria. Kaikilla muilla on omat pienet klikkinsä ja piirinsä

Vierailija
6/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooo mä tiedän mitä sä tarkoiiita kun kunnnat ovat epätasa arvoisessa asemassa ja ihmisille ei järjestetä esim vapaa-ajan harrrastustoimintaa.

Vierailija
7/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooo mä tiedän mitä sä tarkoiiita kun kunnnat ovat epätasa arvoisessa asemassa ja ihmisille ei järjestetä esim vapaa-ajan harrrastustoimintaa.

?? Mit?

Vierailija
8/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota asiaa voi tarkastella niinkin, että jos tietyn tyyppiset ihmiset alkaa tykätä, niin silloin on itsessa jotain todella pielessä, toisin sanoen: ei kaiken maailman munapäiltä tullut hyväksyntä todellakaan tuo lisäarvoa elämään. Joutuu vaan tuntemaan myötähäpeää kun joku urvelo tykkää.

Vierailija
9/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota asiaa voi tarkastella niinkin, että jos tietyn tyyppiset ihmiset alkaa tykätä, niin silloin on itsessa jotain todella pielessä, toisin sanoen: ei kaiken maailman munapäiltä tullut hyväksyntä todellakaan tuo lisäarvoa elämään. Joutuu vaan tuntemaan myötähäpeää kun joku urvelo tykkää.

:D

Vierailija
10/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet että sinusta ei pidetä? Voisiko olla että oletkin vain arka eikä sinuun ole kukaan tutustunut niin että on päässyt suojamuurisi taakse? En voi uskoa että kukaan voisi vihata toista, jos ei oikeasti ole mitään erityistä syytä.

Vierailija
11/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosiasia, että ihmiset pitää sellaisista, jotka haluaa heti selvittää nokkimisjärjestyksen.

Onneksi en ole hoiva-alalla. Ei tulisi varmasti yhtään mitään. Potilaanakin alkaa jo ärsyttää se hoitajien kuittailua ja niskojen nakkelu.

Vierailija
12/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on voimakas tunne ja ehkäpä nostat itsesi muiden yläpuolelle, jos todella kuvittelet muiden, jopa lähes vieraiden, tuntevan jotain niin voimakasta sinua kohtaan. Se tuskin on oikeasti todellista, jos kuvittelet käyttäytyväsi hyvin. Ehkäpä sinusta huokuu ylimielisyys ja vaikutat marttyyriltä. Se selittäisi tilanteen hyvinkin.

Vierailija
13/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on voimakas tunne ja ehkäpä nostat itsesi muiden yläpuolelle, jos todella kuvittelet muiden, jopa lähes vieraiden, tuntevan jotain niin voimakasta sinua kohtaan. Se tuskin on oikeasti todellista, jos kuvittelet käyttäytyväsi hyvin. Ehkäpä sinusta huokuu ylimielisyys ja vaikutat marttyyriltä. Se selittäisi tilanteen hyvinkin.

Wau mikä analyysi ! Mahdat olla nero ;)

Zinc

Vierailija
14/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stop narsisti viäntäminen ja kiäntäminen.

Vierailija
15/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole aktiivisesti kusipää ei sinua vihata. Ei ihmiset tuhlaa energiaa vihatakseen jotain hiljaista peruspirjoa joita on nurkat täynnä.

Vierailija
16/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu samalta. Sanan "viha" käyttöön en ota kantaa, mutta itse olen saanut useamman kerran tappouhkauksia ja lukemattomia kertoja käskyjä tappaa itseni. Nuorempana tulin myös pahoinpidellyksi muutamaan kertaan.

Olen kiltti, kohtelias ja ystävällinen, mutta vika on ulkonäössäni (vamma kasvoissa), jonka takia näytän tympeältä helposti (en oikein pysty hymyilemäänkään...), eikä minuun haluta tutustua.

Vierailija
17/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole aktiivisesti kusipää ei sinua vihata. Ei ihmiset tuhlaa energiaa vihatakseen jotain hiljaista peruspirjoa joita on nurkat täynnä.

Narsistit ja psykopaatit ovat oma lukunsa. Saavat kiksejä vihastaan ja sen lietsomisesta, tai kadehtivat pienintäkin hiljaisen peruspirjon saamaa huomiota.  Jo pelkkä väärä katse tai katseen uupuminen saattaa laukaista vihan. 

Vierailija
18/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu samalta. Sanan "viha" käyttöön en ota kantaa, mutta itse olen saanut useamman kerran tappouhkauksia ja lukemattomia kertoja käskyjä tappaa itseni. Nuorempana tulin myös pahoinpidellyksi muutamaan kertaan.

Olen kiltti, kohtelias ja ystävällinen, mutta vika on ulkonäössäni (vamma kasvoissa), jonka takia näytän tympeältä helposti (en oikein pysty hymyilemäänkään...), eikä minuun haluta tutustua.

<3

Vierailija
19/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hiljaisia kiusataan?

Vierailija
20/25 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän