Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä pahan mielen ja vitutuksen iskemiseen? ov

Vierailija
28.11.2013 |

Eilisestä asti ollut paha mieli (itkenyt silmät päästä) ja pienoinen vitutus päällä :( Miten ihminen voikin olla näin helvatan idiootti :( Mä en näköjään ikinä opi :( 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä veeitutukseen AP, muista että sen kanssa et kyllä koskaan ole yksin. ja se asioiden purkaminen oikeasti auttaa!

Vierailija
2/29 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen kissanpentuvideoita YouTubessa kun ihmiset suututtaa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suuttui kun sitä neuvottiin :D

Vierailija
4/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut? Avaudu meille, se helpottaa.

Vierailija
5/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta muo on tämä päivä vituttanut ja oon ihan raivona. Mulla syynä miehen kanssa tullut riita. Olen edelleen raivona, vaikka miestä en ole nähnyt viiden jälkeen (on töissä). Mies on pyytänyt anteeksi jne.

Tiedän, että jatkan tappelua vielä, kun hän tulee kotiin. Tyhmää, mutta olen niin raivona. Tiedän myös, että kun olen raivonnut, niin se auttaa ja rauhoitun.

Vierailija
6/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa. Osin se on hormonaalista kun imetys ja unettomuus vetää mielen apeaksi. Mutta taloudelliset huolet ahdistavat eikä niihin auta mitkään lääkkeet.

Vierailija
7/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitti. Mutta pahan mielen aiheutti eilen kaveri ja sen sanomiset, tai oikeammin sanomatta jättämiset :(

Hehkutti Facebookissa kuinka oli kivaa olla paikassa X "Matin ja Maijan" kanssa, mutta unohtipa sitten sen, että myös MÄ olin paikalla. Tuli sellainen fiilis, että mä olin sitten vissiin niin paskaa seuraa ja muut kaverit oli niin helkkarin hauskaa seuraa, että ne pitää erikseen mainita.

Tuo on se suurin pahan mielen aiheuttaja, mutta asian takana on paljon muutakin, mitä en nyt viitsi kertoa.

Vierailija
8/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 23:25"]

En mä viitti. Mutta pahan mielen aiheutti eilen kaveri ja sen sanomiset, tai oikeammin sanomatta jättämiset :(

Hehkutti Facebookissa kuinka oli kivaa olla paikassa X "Matin ja Maijan" kanssa, mutta unohtipa sitten sen, että myös MÄ olin paikalla. Tuli sellainen fiilis, että mä olin sitten vissiin niin paskaa seuraa ja muut kaverit oli niin helkkarin hauskaa seuraa, että ne pitää erikseen mainita.

Tuo on se suurin pahan mielen aiheuttaja, mutta asian takana on paljon muutakin, mitä en nyt viitsi kertoa.

[/quote]

Tuo kuulostaa nyt aika pieneltä murheelta ulkopuolisen mielestä. En tiedä lohduttiko, mutta ajattele että joillakin on oikeasti pahoja murheita.

Vierailija
9/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo. Kuutonen ja sun nälkää näkevät afrikkalais lapset. Kuten sanoin EN HALUA ASIASTA KERTOA ENEMPÄÄ, ASIA ON ISOMPI, mutta tuo nyt vaan sattui olemaan se jäävuoren huippu.

Vierailija
10/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko eroon vitutuksesta vai sitä lisää? Jos iskee mieikä, niin silloinhan saa sellaisen  

Vierailija
11/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minullekin tuli mieleen: sun murheet (vaikka tuntuu suurilta) on oikeasti aika pienet, kun elämä oikein kolhii. Ajattele niin, että ystäväsi oli aika törppö, ja tölvi sitten tästä asiasta tavattaessa, tyyliin: niin minähän en sitten ollut sinun mielestäsi ollenkaan paikalla, tai että et sinä oikeasti ole minusta kiinnostunut jne. Sellaista purevaa vihjailua, tai sitten nostat asian pöydälle, ja mäjäytät suoralla kysymyksellä; mitä helvettiä se viesti oikein tarkoitti, kun ei minua mainittu jne. Kerro tuntemuksistasi. Puhdista ilmaa.

Se millaisen kuvain sain ongelmastasi, on se, että joko ystäväsi on sosiaalisesti typerä, tai sitten oikeasti totuus on vain se, että hänen mielestään et ole ehkä sitä parhainta seuraa, vaikka sinusta tykkääkin ja on ystäväsi. Ikävä sanoa, mutta joillakin vain kolahtaa keskenään paremmin, ja jotkut ovat vain tosi hauskaa seuraa, ja toiset vähemmän hauskaa seuraa. Toinen asia onkin sitten, että kaikki on aina makukysymys, joku tykkää tyttärestä, toinen tyttären äidistä.

Mutta jos vertaa tätä tuskaasi siihen, että oma lapsi on vakavasti sairas, tai sukulaisia kuole ja kamppailee Syyrian sisällissodassa niin murheesi on aika pieni. Äiti joka kantaa kranaatin loukaamaa lastaan ei-toimivaan-sairaalaan, on aika tiukoilla.

Vierailija
12/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyit vinkkiä siihen, miten iskeä vitutus, ja kun sulle yritetään vinkata, että suhteuta se tuskasi esim. isompaan tuskaan, niin vittuilet päälle???

Tätä juuri inhoan yli kaiken AV:lla, että tullaan tänne avautumaan, ja itkemään ongelmiaan, kysytään sitten neuvoa, ja kun hellantuutelis sitä neuvoa annetaan, otetaan siitä sitten nokkiinsa! Ei jeskamandera. Kasva aikuiseksi!

Vierailija
13/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, mua on elämä kolhinut jo ihan tarpeeksi 31 vuoden aikana. Ystäviä ei hirveemmin ole ja tämän tapauksen jälkeen tulee olemaankaan (siis ei tuon kaverin Facebook päivityksen takia vaan ihan muiden asioiden, tuo vaan oli se viimeinen nitti).

Kyllä mä vittullaikseni laitoin siihen postauksen alle, että mä oon sit varmaan paskaa seuraa tms. Ja heti alkoi selittely, kuinka on väsynyt ja ja ja ja ja ja ja. 

Niin varmaan joo.

Vierailija
14/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko AP selvittää, että miksi sua ei saa neuvoa, vaikka kysyit vinkkejä?

Vierailija
15/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vittua ne Syyrian sisällissodat ym. ym. vaikuttaa??

Ja haluatteko te tietää mitä mä olen elämässäni kärsinyt?

No miten olis:

-Vanhempien ainaiset riidat ym. ja pari kertaa oli lähellä, ettei isäni läväyttänyt äitiäni suoraan kasvoihin.

-Koulukiusaamis helvetti joka alkoi tarhassa ja jatkui koko peruskoulun. Mulla ei ollut oikeasti yhden yhtäkään kaveria yläasteella.

-Mummin ja parin muun sukulaisen vähättely (eihän noin läski tyttö nyt miestä saa tms.).

Jatkanko?

Vierailija
16/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan, haluaisin kuulla.

Vierailija
17/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 23:42"]

-Mummin ja parin muun sukulaisen vähättely (eihän noin läski tyttö nyt miestä saa tms.).

Jatkanko?

[/quote]

No saitko sä miestä? Täällä olisi yksi mukava herrasmies tarjolla ;)

Vierailija
18/29 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta siitä on kun olet muuttanut pois kotoa?

Vierailija
19/29 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole ainut jolla ei oikein ole kavereita. Joskus se yksinäisyyden todellisuus jysähtää päälle...se on kauhee tunne. Kyllä ystävät on ihan jokaisen ihmisen perustarve, se ei ole kohtuuton vaatimus tai turhasta valittamista.

Vierailija
20/29 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tuolta: demi.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi