Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalan siunausta teille kaikille, vaikka ette uskoisikaan

Vierailija
24.09.2020 |

Rukoilin paljon viime viikolla, että lapsi selviäsi ja hän on nyt paremmassa kunnossa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä voi aina huudella mutta jos sanoisit mulle päin naamaa jumalan siunausta mä löisin sun leukaluun hajalle. 

onks fyrkkaa. olet henkisesti sairas jos noin lyhyet hermot. aina voi sanoa ei kiitos- tai edes sitäkään. ohita. moiset roiskeet eivät ole normin purkauksia suhteessa kokemaasi asiaan.

uhoat ja lyöt, onko fyrkkaa korvata, rikosrekisteri,kuulustelut,oikeudenkäynti/ suhteessa kokemaasi. mee hei pois, katsele lääkäriaikaa. oletko päihdetyyppi.

No sehän on sitten kivaa olla halvaantunut nyrkiniskusta pelkkien sanojen takia vaikka saisikin rahaa. 

Vierailija
42/66 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko kivaa olla halvaantunut nyrkiniskusta kun rupeat siunailemaan mua päin naamaa vaikka saisitkin rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä voi aina huudella mutta jos sanoisit mulle päin naamaa jumalan siunausta mä hakkaisin sut invaliidiksi. Sehän on sitten ihan kiva olla halvaantunut nyrkiniskusta vaikka saisikin paljon rahaa. 

Vierailija
44/66 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuri uskallat siunailla netissä jos sanoisit mulle päin naamaa jumalan siunausta mä löisin sun leukaluun hajalle. 

Vierailija
45/66 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että rukoilit, harmi vain että siitä ei ole tutkitusti mitään hyötyä. Kiva myös että muksu sattumalta voi paremmin, muista kiittää myös lääkäreitä

Vierailija
46/66 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kymmenen kainalopierua saman lapsen puolesta. Hyvä tietää että nyt parani. Ilmoita ap, jos sairastuu uudelleen niin hoidetaan homma taas kuntoon!

Vierailija
47/66 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että rukoilit, harmi vain että siitä ei ole tutkitusti mitään hyötyä. Kiva myös että muksu sattumalta voi paremmin, muista kiittää myös lääkäreitä

Jumala vastaa aina rukoukseen, heti tai myöhemmin. Joskus tajuat myöhemmin, että vastasihan se Jumala sittenkin.

Siunattua yötä kaikille.

Vierailija
48/66 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuri huutelet netissä jos sanot mulle päin naamaa jumalan siunausta mä lyön sun leukaluun hajalle. 

Vierailija
49/66 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala vastaa aina rukoukseen, heti tai myöhemmin. Joskus tajuat myöhemmin, että vastasihan se Jumala sittenkin.

Siunattua yötä kaikille.

Ei jumala voi vastata mihinkään, sitä kun ei ole olemassa.

Vierailija
50/66 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuri huutelet netissä jos sanot mulle päin naamaa jumalan siunausta mä hakkaan sut invaliidiksi. 

Vierailija
51/66 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuri huutelet netissä jos sanot mulle päin naamaa jumalan siunausta mä hakkaan sut invaliidiksi. 

Vierailija
52/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksella oli kikkeli pystyssä kun vauva oli sylissä. 

Vierailija
53/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun ajattelet muita ja toivotat siunausta. Rukousta tarvitaan, kun ihmiskunta on matkalla koko ajan huonompaan suuntaan, valitettavasti.    

Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.

Eikä ole. Jeesus itsekin rukoili Isäänsä jatkuvasti. 

Vierailija
54/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siunattua yötä kaikille.

Ei jumala voi vastata mihinkään, sitä kun ei ole olemassa.

Totta. Epäjumalaa ei olekaan, mutta Jumala on.

Hän sanoo itsekin:"Ego eimi" = "Minä olen". 

Vierailija
55/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siunattua yötä kaikille.

Kiitos😌

Vierailija
56/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisikohan jossain muussa maassa tällaisia vastauksia aloituksen toivomukseen? Karmeita vastauksia osa, mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
57/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän hindujumala Kalia auttamaan teitä kaikkia vaikeiden aikojen lävitse. 

Sitä pelottaa, kun se ei pysty epäjumalana auttamaan ketään, siksi se on ihan kali-kali. 

Vierailija
58/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala siunaa sekä hyvällä että pahalla. Olethan kiitollinen ja muistat suhtautua elämään.

Vierailija
59/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisikohan jossain muussa maassa tällaisia vastauksia aloituksen toivomukseen? Karmeita vastauksia osa, mikä ihmisiä vaivaa?

Voivat niin pahoin.

He kaipaavat erityisrukouksia että parantuisivat tuskistaan.

Voi kuinka tänäänkin meni niin hyvin eräs asia jonka eilen suurella huokauksella jätin Herran puoleen.

Vierailija
60/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Face - to -face ne ei uskalla sanoa mitään, täällä on pupuhousuna hyvä uhkailla Jumalan turvaamia uskiksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi