Jumalan siunausta teille kaikille, vaikka ette uskoisikaan
Rukoilin paljon viime viikolla, että lapsi selviäsi ja hän on nyt paremmassa kunnossa.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Hihhuli pakkotyrkyttää harhojaan.
Tuliko jotenkin vaikea olla, kun Palmusunnuntaina toivotetaan siunausta ihan kaikille? Olet Jumalalle yhtä rakas kuin muutkin, sinun vain tarvitsee kääntyä Hänen puoleen ja paha olosi on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku toivottelee mulle jumalan siunausta mä vedän sitä oikein kunnolla turpiin.
Jumalan siunausta.
Rukoilu ja siunailu ovat yrityksiä muuttaa Jumalan suunnitelmia ja sellaisina kiellettyjä ja turhia.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku toivottelee mulle jumalan siunausta mä vedän sitä oikein kunnolla turpiin.
Mutta avun tullen kun on iso hätä huudat häneltä apua.
Pyydän hindujumala Kalia auttamaan teitä kaikkia vaikeiden aikojen lävitse.
Viinan loppumisella ei varmaan ollut mitään tekemistä lapsen selviämisen kanssa?
No toivottavasti lapsesi sitten kuolee kun rupeat siunailemaan ateisteja.
Netissä voi aina huudella mutta jos sanoisit mulle päin naamaa jumalan siunausta mä löisin sun leukaluun hajalle.
Vierailija kirjoitti:
mene pois,olet nolo. aina voi sanoa kohteliaasti- ei kiitos- se riittää. mutta jos haluat vankilään, sakkoja,rekisteriin,korvauksiin jne. niin et ole normaali hae apua.
Kiitos, otan vastaan. Siunausta myös itsellesi. ja tunnelmallista syksyä
Vierailija kirjoitti:
Viinan loppumisella ei varmaan ollut mitään tekemistä lapsen selviämisen kanssa?
nyt nyt nyt,, mene pois, kyllä voit nolata itsesi. kunnioita muita,ole asiallinen, ehkä lämäsi tulee olemaan parempi. moinen leukailu johtaa siihen,että edestäsi löydät mikä nujertaa sinut ja hymy hyytyy vielä.
Kiitos samoin, Siunausta sinulle myös.
Kthulhun siunausta kaikille, vaikka ette uskoisikaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Netissä voi aina huudella mutta jos sanoisit mulle päin naamaa jumalan siunausta mä löisin sun leukaluun hajalle.
onks fyrkkaa. olet henkisesti sairas jos noin lyhyet hermot. aina voi sanoa ei kiitos- tai edes sitäkään. ohita. moiset roiskeet eivät ole normin purkauksia suhteessa kokemaasi asiaan.
uhoat ja lyöt, onko fyrkkaa korvata, rikosrekisteri,kuulustelut,oikeudenkäynti/ suhteessa kokemaasi. mee hei pois, katsele lääkäriaikaa. oletko päihdetyyppi.
Aloitus on 4,5 vuotta vanha, joten AP, lle on turha kuittailla.
Kyllä ateistit riehuvat taas, niin epätoivoisina.
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä !
Siunausta kaikille !
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun ajattelet muita ja toivotat siunausta. Rukousta tarvitaan, kun ihmiskunta on matkalla koko ajan huonompaan suuntaan, valitettavasti.
En tiedä rukouksen tarpeellisuudesta, mutta kieltämättä pitkään jatkuneen liberaalistumisen, yhdentymisen ja yleisen kehityksen jälkeen ollaan menossa koko ajan huonompaan, eli konservatiivisempaan ja eristäytyneempään suuntaan. Pakko luottaa siihen, että tämä on konservatiivisuuden viimeinen kuolinrääkäisy, ja kehitys jatkuu kunhan tästä päästään yli.
Jos haluaa olla halvaantunut nyrkiniskusta niin kannattaa siunata mua päin naamaa.
Kiitos! Voisitko vielä vähän rukoilla, että saisin hakemani työpaikan?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä...
Kiitos ap! Jumalan siunausta sinullekin ja kaikille muille. Toivon, että Jeesus näyttäytyy heille, jotka eivät Häneen vielä usko.