Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä kun ei enää jaksa?

Vierailija
28.11.2013 |

Rahat on loppu ja lisää ei tule. Väsyttää ihan yhtä paljon nukuin sitten 2 tai 20 tuntia (kyllä..) yössään. Kellekään en voi sanaakaan hiiskua koska olen se vahva ja iloinen ihminen enkä voi olla näin pohjalla. Mielenkiinto kaikkeen on kuollut. En jaksa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolle lepäämään, masennuslääkitys peliin ja terapia käyntiin kun voimia on palautunut. Jollekulle on pakko puhua

Vierailija
2/3 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen kuin sinä. Iloinen ja vahva enkä hiisku kenellekkään ongelmista. Enpä usko, että kukaan uskoisi mulla niitä edes olevan.

Joskus sitä kumminkin vaan haluaisi, että joku osaisi lukea muakin vähän paremmin ja tulisi auttamaan... 

Neuvoksi antaisin, että kerro jollekkin tilanteestasi. Se kertominenkin varmasti helpottaa. 

Mutta itse en kyllä ikikuuna päivänä ole kertonut, Joten voin vain sanoa, että onneksi tuo olo kumminkin menee ohi. Huomenna jaksaa taas samalla lailla kuin ennenkin. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa vikaa minussakin. Mutta kun tuli seinä vastaan totaalisesti, menin lääkärille, sain lähetteen psykologille ja nyt saan purkaa tuntojani ihan vapaasti tietäen, että toisella on vaitiolovelvollisuus. On siis yks ihminen, jolle ei tarvi esittää mitään. Sekin jo auttaa, vaikka se ei niitä käytännönasioita kuten rahattomuutta voikaan ratkaista, siltä kuitenkin voi saada voimaa tilanteeata selviämiseen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi