Lue keskustelun säännöt.
Naiset, oletteko koskaan antaneet kuukautisuojan/tamponin tuntemattomalle naiselle, joka sitä on pyytänyt?
24.09.2020 |
Kukaan ei oo koskaan pyytänyt multa, mutta kyllä tarjoisin jos pyydettäisiin.
Kommentit (24)
Joel on ihan rauhaton. Ei pysty istumaankaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole kysytty, mutta jos joku pyytäisi tamponia uimahallin pukuhuoneessa, voisin mielelläni antaa yhden, kun treenikassissa on kokonainen paketti. Kurjaa, jos on ehtinyt mennä porteista läpi ja tajunnut, että on pelkällä siteellä liikenteessä ja tamponit jäi kotiin.
Kuukuppia on vähän hankala lainata toiselle. Eli en.
Mulla kävi vuosi sitten niin, että olin lyhyellä patikkareissulla ja kuukuppi ei ollut mukana. Oli ollut pari tosi pitkää kiertoa, ja arvelin, että selviän tuon reissun, mutta sitten toisena päivänä alkoikin kuukautiset. Olihan mulla vessapaperia tietenkin, muttei se nyt ei oikein hyvin toimi yön yli ja mietin jo kaikenlaisia vaatevirityksiä. Kyselin sitten reitin varren majoituspaikassa, mutta heillä ei ollut myynnissä, ei ole kuulemma ennen kaivattu. Löysivät kuitenkin henkilökunnan vessasta jotain paksuja siteitä pari kolme kappaletta, jotka otin kiitollisena vastaan ja pärjäsin sen yön ja seuraavan päivän kävelyn autolle.