Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Neljän tähden illallinen
28.11.2013 |
Aika kiero hemmo toi Sami Seiliö kyllä täytyy sanoa :D
Pokkan heitti muille vaan ykkösiä koko alkuviikon, ja ite otti kuitenkin vielä apukokin varmistaakseen voiton.
Mutta aiva upeeta ruokaa se laittoi kieltämättä, ja oli ihana koti,
mutta kyllä ärsytti toi voitonhalu ja se sponsorien esille tuominen.
Noh, kai se on niin syvään juurtunut tapa nähdä kaikessa vaan bisnes ja PR-hyödyt :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa