Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä kaikilla tavoin olen epäonnistunut äitinä

Vierailija
20.07.2006 |

tuosta päivähoitoketjusta tuli mieleen

- lopetin imetyksen kun lapsi oli kolme kuukautta

- annoin imetyksen aikanakin lapselle korviketta (koska jouduin välillä ottamaan lääkettä jonka takia jouduin lypsämään maitoa pois eikä sitä koskaa kovin paljon tullutkaan)

- aion laittaa lapsen 1,5-vuotiaana tarhaan

hui!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen ollessa vauva unohdin kerran kiinnittää hänen turvakaukalonsa autoon. Se oli siis penkillä, mutta ilman vöitä.

Kun kuopus oli 2 v, ajoin kerran pyörällä ja hän oli istuimen kyydissä, mutta turvavyöt auki!!!

Eikö olekin kauheaa?

Vierailija
2/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen:

-laittanut lapsen 1v 1kk ikäisenä päiväkotiin vaikka sydän sanoi ihan toista.

-työtänyt lapsen rattaat, häntä sieltä päiväkodista hakiessani, korkean puskan takaa varomattomasti jalkakäytävälle niin ettei puskan takaa tullut pyöräilijä ehtinyt reagoimaan vaan törmäsi rattaisiin (jotka tärähtivät vaan eivät kaatuneet tms.). lapseni tietysti säikähti kuten me kaikki, ja mun eka reaktio oli pyytää anteeksi pyöräilijältä ja varmistaa ettei hän tai pyöränsä vahingoittunut.

-viivytellyt lapsen viemistä läääriin kun hän ajautui päivähoidon aloittamisen jälkeen flunssakierteeseen.

-turhautunut lapsen kanssa monta kertaa vaikka luulin olevani rauhallinen ja järkevä ihminen. saatan sanoa 1v:lle ihan tosissani vaikka että " kuule, mä en nyt tiedä mitä sä haluat. jos et mee nukkumaan niin valvo mun puolesta vaikka koko yö mutta lopeta sitten itkeminen ja ole hiljaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama miten ja milloin lapsi on tullut maailmaan tai miten olet häntä syöttänyt.

Vierailija
4/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koliikkivauvalle (2 kk) ' turpa kii!'

Vierailija
5/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos noiden syiden perusteella sun äitiyttä pitää arvioida...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan