Kirppishinnoittelu?
apua! Vauvan kanssa kotona ja suursivous meneillään... Pakko tehdä tilaa ja ylimääräiset tavarat joutuu nyt kirppikselle.
Mutta miten htssa hinnoitella? Tarkoitus olisi saada tavaraa menemään, ei oo mitään hienouksia, mutta pöydän vuokra ja vähän ylikin olisi kiva saada takaisin.
Vauvan vaatteita on n. ,50-1e, pieniä koriste-esineitä ja mukeja n. 1e
Mites esim. Mexx talvitakki, paljonko semmoiseen vois laittaa hinnaksi?
Kommentit (12)
Minusta -70-80% uuden hinnasta on hyvä nyrkkisääntö. Oikein arvostetusta tavarasta voi pyytää enemmän, sekundasta vielä vähemmän. Tuo Mexx menee tuohon -70% kategoriaan.
Itse laitoin aikuisten kenkiin (juhlakengät) 2,5e, lasit 0,10e, Vaatteista kallein oli jakku, 2,5e..... 70e tuli voittoa ja kaapeissa on taas tilaa.
Ok, kiitos vinkeistä. Mahtaako videokassetteja enää mennä? Meillä video hajos joten ei niitä enää tarvita. On siis muutama ostettu elokuva
Ostaako kukaan muodista menneitä vaatteita kirppareilla? Siis esim jotain lämpimiä neuleita? Millä hinnalla joku tavallinen naisten neulepusero?
Perusperiaate on: jos meinaat päästä kamasta eroon, hinnoittele alas. Jos taas havittelet mieluummin tuottoa kuin eroonpääsyä, voit hinnoitella alkup. suunnitelman mukaisesti.
Se, että meneekö kaupaksi liittyy enemmän siihen, että missä kunnossa tavara on ja siihen hintaan, kun siihen, että onko se muodissa just nyt.
Kyllähän niitä vaatteita kirppareilta ostetaan esim. naamiaisiin yms.
Niin noista neulepuseroista, että kyllä joku mökkikäyttöön varmasti ostaa tai sellainen joka asuu vanhassa, vetoisessa talossa. Laittaisin hinnaksi 1-2€ riippuen vähän kunnosta ja materiaalista.
Neulesukat? On muutama uutta paria mitkä ei oikein mulle sovi. uutena semmoiset kai aika kalliit, menisikö jollain 4,50?
Neulesukat? On muutama uutta paria mitkä ei oikein mulle sovi. uutena semmoiset kai aika kalliit, menisikö jollain 4,50?
Entäs perus käsilaukkuja?