Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun koiranomistajana yrittää deittailla, on vain kahdenlaisia miehiä ja molemmat ihan p*rseestä

Vierailija
24.09.2020 |

1) Ei juuri välitä koirista, ei ole kiinnostunut koiran asioista ja lähinnä toivoo että koko otusta ei olisi kun se hankaloittaa deittailua ja vie naisen huomiota liikaa

2) On 100% koiraihminen, mutta on jatkuvasti pätemässä miten tekisi sen ja sen asian paremmin ja oikeammin, miten teen tämän ja tuon ja senkin asian ihan väärin koirani kanssa ja hän tietää kyllä paremmin miten koirien kanssa toimitaan!

En tiedä kumpi on sietämättömämpi, mutta en jaksa enää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojele eläinparkoja miesten oikuilta. Ehkä kannattaa välttää diktaattorimaisia miehiä.

Vierailija
2/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kysynyt jokaiselta maailman mieheltä heidän suhtautumisestaan koiriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin? Kahjona kissanaisena kohtaan kahdenlaisia miehiä, niitä jotka vihaavat kissoja ja niitä jotka rakastavat kissoja. Siitä on helppo valita.

Vierailija
4/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mulla on käynyt huono tuuri kun olen tavannut vaan niitä jotka ei yhtään välitä koirista TAI sit on ihan täysiä diktaattorifanaatiikkoja koirien suhteen.  Sellainen rennosti ja neutraalisti koirista tykkäävä kelpaisi, mutta joka ei kuitenkaan yritä talloa isovarpaideni päälle.

Vierailija
5/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mulla on käynyt huono tuuri kun olen tavannut vaan niitä jotka ei yhtään välitä koirista TAI sit on ihan täysiä diktaattorifanaatiikkoja koirien suhteen.  Sellainen rennosti ja neutraalisti koirista tykkäävä kelpaisi, mutta joka ei kuitenkaan yritä talloa isovarpaideni päälle.

Luulisi suurimman osan miehistä ja naisista suhtautuvan koiriin aika neutraalisti tai positiivisesti. Koira on kuitenkin aika suosittu lemmikki. Ehkä etsit seuraa vääristä paikoista tai kiinnität huomiosi jostain syystä vääränlaisiin miehiin.

Vierailija
6/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin? Kahjona kissanaisena kohtaan kahdenlaisia miehiä, niitä jotka vihaavat kissoja ja niitä jotka rakastavat kissoja. Siitä on helppo valita.

Täsmälleen sama kokemus.

TOSIN tämän nykyisen kanssa reitti oli se, että kerroin että mulla on kissoja mihin mies vastasi, että hänellä taas on aina ollut koiria, ja minä sanoin että ota tai jätä, kissat kuuluvat pakettiin.

Ovat nyt kaksi vuotta myöhemmin parhaat ystävykset.

Vierailija
7/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse mies tai koira!

Vierailija
8/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin. Me, myself and i

mies52v

Vierailija
9/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vaihtoehto olisi mies, joka tykästyisi koiraasi, mutta ei sinuun.

10/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole miehien tai koirien vika jos sinä valitset vain kahdentyyppisiä miehiä :D  Kokeile jotain normaalia vaihteeksi, jos edelleen on ongelmia niin turhaa miehiä syytät vaan sinulla on joku ihme pätemistarve koirien suhteen.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on nykyään M G T O W  =)

Vierailija
12/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muunkinlaisia. Mun mies lellii mun koiria, syöttää niille herkkuja, ostelee luita ja lässyttää kun kukaan ei huomaa. Ja kyse isokokoisesta ja muutenkin hyvin miehekkäästä miehestä.

Vierailija
13/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi yleistää. Ihan oikeasti. :/ Miul o koira, ja jos tyttöystävällä olisi koira, nii en mie puuttuisi siihen, miten toimii koiran kanssa. Se on sit eri asia, jos o kysees eläinsuojelu juttu. Vaikutat kyl liian ilkeältä ihmiseltä. Ja mie oon täysin varma, et o miehii, joil ei oo koiraa ja ne tulisi hyvin toimeen siun ja koirasi kanssa. Toinelainen asenne ja kohti uusia seikkailuja. :) M25

Vierailija
14/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä tavannut erikoisia miehiä, kun tuntuvat suhtautuvan koiriin ihan normaalisti?  En itsekään toki suhtaudu sen kummemmin, koira on ja se on tärkeä ja kiva, muttei elämän keskipiste mitenkään.

Vierailija
15/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muunkinlaisia. Mun mies lellii mun koiria, syöttää niille herkkuja, ostelee luita ja lässyttää kun kukaan ei huomaa. Ja kyse isokokoisesta ja muutenkin hyvin miehekkäästä miehestä.

Niin. Se on sun mies, eikä mikään tapailututtu.

Vierailija
16/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on kissa, matelija, minipossu tai jyrsijä lemmikkinä, se on totaalinen turn off. Koirat ovat kivoja ja haaveilen itsekin koiran hankkimista. On toki koirarotujakin, jotka saattavat vähentää kiinnostusta emäntäänsä kohtaan, mutta niitä on kohtuullisen vähän. En neuvoisin ketään koiran hoidossa ja kasvatuksessa, ellei hän oikeasti olisi täysin pihalla asiasta. AP ei todennäköisesti halua deittailla ketään miestä aloituksesta päätellen, joten turha siihen on vetää koiria mukaan.

Vierailija
17/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne koiramiehet ärsyttävät sinua siksi, koska mitä ilmeisimmin et kohtele koiraa koirana vaan mamin pikku hellanduudelina.

Vierailija
18/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissathan ovatkin aivan ylivoimaisia, siistejä, älykkäitä ja itsenäisiä. Koirat ovat turhan äänekkäitä, päällekäyviä ja vaativat jatkuvasti huomiota osakseen.

Jos naisella on 1-2 tai korkeintaan 3 kissaa, niin se on plussaa.

Jos naisella on koira aivan koosta riippumatta, niin sarakkeesseen tulee minusmerkki.

Vierailija
19/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on nykyään M G T O W  =)

:DDD Joko olet täyttänyt 25? 

Vierailija
20/23 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojele eläinparkoja miesten oikuilta. Ehkä kannattaa välttää diktaattorimaisia miehiä.

Aatu piti kovasti omasta saksanpaimenkoirasta Blondista vaikka ei ollut demokratian kannattaja.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Blondi_(koira)

Diktaattorit sitä vastoin harvemmin pitivät kissoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän