Tiedättekö mikä on House merkki?
Kommentit (26)
Prisman oma merkki vaatteille ja kodintavaroille.
Olen ostanut ainakin lakanoita ja lapselle vaatteita. Tähän astisen kokemuksen mukaan hintaansa nähden ihan laadukas "basic" -merkki.
minä luulen, mutta en ole varma, että se on joku S-ketjun oma merkki (ei siis vain Prisman, koska tuotteita myydään myös esim. Sokoksella).
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:44"]
minä luulen, mutta en ole varma, että se on joku S-ketjun oma merkki (ei siis vain Prisman, koska tuotteita myydään myös esim. Sokoksella).
[/quote]
No joo voi olla. Meilläpäin ei ole Sokosta, pelkästään Prisma joten en ole törmännyt muualla :-)
Olen mä ostanut joitakin mutta laatu on tosi kirjavaa. Ei voi yhtään tietää onnistuuko ostos vai ei. Vaatteet on heikkolaatuisempia jopa kuin h&n:n vaatteet. Kodintekstiilit vähän parempia.
Ostin sokokselta House merkkisiä lasten t-paitoja. Olivat tarjouksessa 1e/kpl. Nyt yli vuoden olleet käytössä, eivät ole nyppyyntyneet ja pitäneet muotonsa.
Aluksi pelkästään Sokoksen oma merkki, nykyisin myynnissä myös Prismassa. Se on perusvaatemallisto, josta löytyy paljon yksiväristä ja klassista mallia, ei niinkään pintamuotia ja hörhelöä. T-paidat pitävät muotonsa useamman pesukerran jälkeenkin, muista merkin vaatteista ei ole käyttökokemuksia.
Samanlainen merkki löytyy monesta ketjusta, Stockmanin basic-merkki on Global ja Anttilallakin on omansa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:55"]
Aluksi pelkästään Sokoksen oma merkki, nykyisin myynnissä myös Prismassa. Se on perusvaatemallisto, josta löytyy paljon yksiväristä ja klassista mallia, ei niinkään pintamuotia ja hörhelöä. T-paidat pitävät muotonsa useamman pesukerran jälkeenkin, muista merkin vaatteista ei ole käyttökokemuksia.
Samanlainen merkki löytyy monesta ketjusta, Stockmanin basic-merkki on Global ja Anttilallakin on omansa.
[/quote]
Siis ensin oli vain vaatemerkki, nyt on muitakin tuotteita samalla nimellä, tekstiilejä ja astioita ja mitä kaikkea olikaan.
Tiedän ja ostan. Lastenvaatteet kestävät hyvin sen aikaa, kun sopivat kokonsa puolesta. Ei eroa kalliimpiin merkkeihin, ainakaan niin kauan kun lapset kasvavat hujahtamalla.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:59"]
Tiedän ja ostan. Lastenvaatteet kestävät hyvin sen aikaa, kun sopivat kokonsa puolesta. Ei eroa kalliimpiin merkkeihin, ainakaan niin kauan kun lapset kasvavat hujahtamalla.
[/quote]
Niin ja Prismasta siis ostan.
On meillä lapsella jotain vaatteita... itselläkin perushuppari. Laatu ollut ihan kohdillaan.
Olen ostanut itselleni Housen perustrikoopaitoja ja ovat todella olleet n. kympin hintansa väärti. Säilyttäneet muotonsa ja värinsä pesusta toiseen nyppyyntymättä.
Vaatteista en usko kovin hyvää laatua katsoman perusteella, mutta keramiikkapuolella pidän astioista ja suomalaisille designille jopa vähän harvinaisemmasta - värikkäästä kattaustyylistä.
Lapsilla on muutama Housen vaate, varsinkin lasten kolitsihousut ovat olleet yllätävän hyvälaatuisia ja kestäviä!
Vierailija kirjoitti:
Olen mä ostanut joitakin mutta laatu on tosi kirjavaa. Ei voi yhtään tietää onnistuuko ostos vai ei. Vaatteet on heikkolaatuisempia jopa kuin h&n:n vaatteet. Kodintekstiilit vähän parempia.
Aijaa? Mulla on ollut 8 vuotta sama Prisman House huppari olemassa ja paljolla käytöllä, edelleen tosi hyvässä kunnossa. :o
Suurin osa teidän gollari housuista on vain surkeasti tehty. Kaikki mitä on hankittu omalla koolla on aina ihan hiton kireitä ja löysiä samaan aikaan jolloin niitä ei halua hankkia tai käyttää
Vierailija kirjoitti:
Missä bunkkerissa elät Anttilaa ei ole ollut kymmeneen vuoteen 🥲😝😝
Pyrin välttämään kauppojen omien merkkien ostamista. Ne riistää tuottajaa enemmän kuin merkkituotteiden tuotanto. Koskee eritoten elintarvikkeita
Prismasta löytyy.