Minun ihana mieheni
Ei hemmetti minkälaisia miehiä tämän palstan naisilla on. Mistä näitä työnarkomaaneja, hakkaajia, pettäjiä, seksinkitisijöitä, perhe-elämään ei-osallistuvia ja alkoholistiukkoja oikein löytyy? Itsellä takana muutama pidempi seurustesuhde ja miehet kaikki ovat olleet mahtavia.
Olen kipeänä ja aviomieheni tänään
- meni lasten kanssa ostamaan lapsille vaatteita ja kävi kaupassa
- toi särkylääkettä, laittoi pienimmän nukkumaan ja teki minulle latten
- halaili useasti tänään ja sanoi, että rakastaa minua
- tekee parhaillaan perheelle ruokaa ja laittoi pullon kuohuvaa kylmään
ihan uskomaton mies: älykäs, hauska, tekee paljon kotihommia, mutta myös ura tärkeä, korkeasti koulutettu, varakas, komea, kiltti ja uskollinen.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 18:04"]
Ei hemmetti minkälaisia miehiä tämän palstan naisilla on. Mistä näitä työnarkomaaneja, hakkaajia, pettäjiä, seksinkitisijöitä, perhe-elämään ei-osallistuvia ja alkoholistiukkoja oikein löytyy? Itsellä takana muutama pidempi seurustesuhde ja miehet kaikki ovat olleet mahtavia.
Olen kipeänä ja aviomieheni tänään
- meni lasten kanssa ostamaan lapsille vaatteita ja kävi kaupassa
- toi särkylääkettä, laittoi pienimmän nukkumaan ja teki minulle latten
- halaili useasti tänään ja sanoi, että rakastaa minua
- tekee parhaillaan perheelle ruokaa ja laittoi pullon kuohuvaa kylmään
ihan uskomaton mies: älykäs, hauska, tekee paljon kotihommia, mutta myös ura tärkeä, korkeasti koulutettu, varakas, komea, kiltti ja uskollinen.
[/quote]
Jos ei oltaisi oltu koko päivää miehen kanssa yhdessä, luulisin, että kirjoitat minun miehestäni.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 18:16"]
Olkaa onnellisia aarteistanne ja sanokaa se heille myös. *kateellinen*
[/quote]
Olen ja sen hänelle kerronkin. Av:kin olisi paljon parempi paikka, jos kaikilla olisi yhtä hyvä mies kuin minulla.
Pakkohan joidenkin on huonompiakin miehiä ottaa, jotta paremman miehen saaneet voisivat iloita enemmän vertaillessaan.
T. yksi niistä, jonka mies on välillä ihan paska
Ap, varo ettei joku vie miestäsi, kun täällä kehut ;)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 18:14"]
Juoko miehesi yksin tuon kuohuvan, vai oletko vain niin vähän kipeä, että toki kuohuva vielä maistuu? Vai kutsuuko hän teille kavereitaan kanssaan juomaan, kun olet kipeänä? Eikö teillä muuten ole viinikaappia, kun pullo erikseen nyt täytyi laittaa jäähtymään?
[/quote]
ei juo yksin, yhdessä juotiin. mies ei juo paljoa, käy ulkona harvoin ja tekee kavereidensa kanssa muita juttuja kuin ryyppäämistä.
Mulla on samankaltainen ihana mies, ja olen onnellinen.. paitsi että mulla on niitä kaksi ja sitä tämä yhteiskunta normeineen ei hyväksy.
Joo noi Porvoolaiset miehet on niin lutusia sttä pitää tänne AV:lle ehtiä kipeenä kertomaan kaikesta shamppanjasta ja vaahtokarkeistakin kun kotiäiti on niin kauheen kipeenä.
Hellanstruudelis sentään :)
Ja sitten sä heräsit vai?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 23:54"]
Joo noi Porvoolaiset miehet on niin lutusia sttä pitää tänne AV:lle ehtiä kipeenä kertomaan kaikesta shamppanjasta ja vaahtokarkeistakin kun kotiäiti on niin kauheen kipeenä.
Hellanstruudelis sentään :)
Ja sitten sä heräsit vai?
[/quote]
emme ole porvoosta ja ihan työssäkäyvä-äiti olen. Terv. Ap
Ja nyt mies on lasten kanssa uimassa ja tämä mamma lepäilee. Ihana mies kertakaikkiaan. Terv. Ap
Vähän samantyyppinen kysymys kuin: "Miksi AA- kerhossa on niin paljon alkoholiriippuvaisia?"
Tämä palsta on nyt vaan hyvä kanava purkaa anonyymisti murheitaan k-päämiehistä.
Juoko miehesi yksin tuon kuohuvan, vai oletko vain niin vähän kipeä, että toki kuohuva vielä maistuu? Vai kutsuuko hän teille kavereitaan kanssaan juomaan, kun olet kipeänä? Eikö teillä muuten ole viinikaappia, kun pullo erikseen nyt täytyi laittaa jäähtymään?
Olkaa onnellisia aarteistanne ja sanokaa se heille myös. *kateellinen*