Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mikä on House merkki?

Vierailija
28.11.2013 |

Ostatteko sen vaatteita? Mistä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta löytyy.

Vierailija
2/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman oma merkki vaatteille ja kodintavaroille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ainakin lakanoita ja lapselle vaatteita. Tähän astisen kokemuksen mukaan hintaansa nähden ihan laadukas "basic" -merkki.

Vierailija
4/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luulen, mutta en ole varma, että se on joku S-ketjun oma merkki (ei siis vain Prisman, koska tuotteita myydään myös esim. Sokoksella).

Vierailija
5/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. En osta.

Vierailija
6/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:44"]

minä luulen, mutta en ole varma, että se on joku S-ketjun oma merkki (ei siis vain Prisman, koska tuotteita myydään myös esim. Sokoksella).

[/quote]

No joo voi olla. Meilläpäin ei ole Sokosta, pelkästään Prisma joten en ole törmännyt muualla :-)

Vierailija
7/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä ostanut joitakin mutta laatu on tosi kirjavaa. Ei voi yhtään tietää onnistuuko ostos vai ei. Vaatteet on heikkolaatuisempia jopa kuin h&n:n vaatteet. Kodintekstiilit vähän parempia.

Vierailija
8/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sokokselta House merkkisiä lasten t-paitoja. Olivat tarjouksessa 1e/kpl. Nyt yli vuoden olleet käytössä, eivät ole nyppyyntyneet ja pitäneet muotonsa. 

Vierailija
9/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pelkästään Sokoksen oma merkki, nykyisin myynnissä myös Prismassa. Se on perusvaatemallisto, josta löytyy paljon yksiväristä ja klassista mallia, ei niinkään pintamuotia ja hörhelöä. T-paidat pitävät muotonsa useamman pesukerran jälkeenkin, muista merkin vaatteista ei ole käyttökokemuksia.

Samanlainen merkki löytyy monesta ketjusta, Stockmanin basic-merkki on Global ja Anttilallakin on omansa.

Vierailija
10/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:55"]

Aluksi pelkästään Sokoksen oma merkki, nykyisin myynnissä myös Prismassa. Se on perusvaatemallisto, josta löytyy paljon yksiväristä ja klassista mallia, ei niinkään pintamuotia ja hörhelöä. T-paidat pitävät muotonsa useamman pesukerran jälkeenkin, muista merkin vaatteista ei ole käyttökokemuksia.

Samanlainen merkki löytyy monesta ketjusta, Stockmanin basic-merkki on Global ja Anttilallakin on omansa.

[/quote]

Siis ensin oli vain vaatemerkki, nyt on muitakin tuotteita samalla nimellä, tekstiilejä ja astioita ja mitä kaikkea olikaan.

Vierailija
11/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja ostan. Lastenvaatteet kestävät hyvin sen aikaa, kun sopivat kokonsa puolesta. Ei eroa kalliimpiin merkkeihin, ainakaan niin kauan kun lapset kasvavat hujahtamalla.

Vierailija
12/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:59"]

Tiedän ja ostan. Lastenvaatteet kestävät hyvin sen aikaa, kun sopivat kokonsa puolesta. Ei eroa kalliimpiin merkkeihin, ainakaan niin kauan kun lapset kasvavat hujahtamalla.

[/quote]

Niin ja Prismasta siis ostan.

Vierailija
13/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä lapsella jotain vaatteita... itselläkin perushuppari. Laatu ollut ihan kohdillaan.

Vierailija
14/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut itselleni Housen perustrikoopaitoja ja ovat todella olleet n. kympin hintansa väärti. Säilyttäneet muotonsa ja värinsä pesusta toiseen nyppyyntymättä. 

Vierailija
15/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista en usko kovin hyvää laatua katsoman perusteella, mutta keramiikkapuolella pidän astioista ja suomalaisille designille jopa vähän harvinaisemmasta - värikkäästä kattaustyylistä. 

Vierailija
16/26 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on muutama Housen vaate, varsinkin lasten kolitsihousut ovat olleet yllätävän hyvälaatuisia ja kestäviä!

Vierailija
17/26 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mä ostanut joitakin mutta laatu on tosi kirjavaa. Ei voi yhtään tietää onnistuuko ostos vai ei. Vaatteet on heikkolaatuisempia jopa kuin h&n:n vaatteet. Kodintekstiilit vähän parempia.

Aijaa? Mulla on ollut 8 vuotta sama Prisman House huppari olemassa ja paljolla käytöllä, edelleen tosi hyvässä kunnossa. :o

Vierailija
18/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa teidän gollari housuista on vain surkeasti tehty. Kaikki mitä on hankittu omalla koolla on aina ihan hiton kireitä ja löysiä samaan aikaan jolloin niitä ei halua hankkia tai käyttää

Vierailija
19/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä bunkkerissa elät Anttilaa ei ole ollut kymmeneen vuoteen 🥲😝😝

Vierailija
20/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin välttämään kauppojen omien merkkien ostamista. Ne riistää tuottajaa enemmän kuin merkkituotteiden tuotanto. Koskee eritoten elintarvikkeita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä