Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Arvostan puhtautta ja viattomuutta yleisesti kaikessa, seksiä en halua kuin rakkaudellisesti sielunkumppanin kanssa. Koen itseni täysin ulko...
24.09.2020 |
Muita samanlaisia, kerro omasta kokemusmaailmastasi? 🙂
Kommentit (24)
Täällä jälleen. Edelleen samat ajatukset, entistä voimistuneempana vaan. 🙂 Hyvää iltaa teille kaikille! 🌹
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotkut oppivat jo lapsena/nuorena, että seksuaalisuus on jotenkin likaista. Mitenköhän käy, kun löytää sen rakkaan sielunkumppaninsa, ja tunteekin joskus (vaaleanpunaisen rakkausseksin lisäksi) ihan vaan suurta himoa häntä kohtaan. Meneekö sitten ihan solmuun, että kauheaa ja likaista? Oma mieli on tahrannut itsensä?
Alue: Seksi
Millä tavalla seksuaalinen kokeneisuus sulkee pois kaikki nämä? Mä tunnen tyypin joka on kaunis ja aika sulokaskin. Ilmisenä todella lämmin ja mukava ja varmaankin yksi hyväntahtoisimmista ihmisistä ketä tunnen. Mä en oikein ymmärrä mitä se hyvyys on jota pitäisi helliä, mutta ainakin mun mielestä hän on hyvä ihminen ja ystävä. Ja vaikuttaa myös todella rakastavalta ihmiseltä.
Tiedän myös, että tämä henkilö nauttii seksistä ja on sitä aika reilusti harrastanutkin, useiden kumppaneiden kanssa.
Mutta kuitenkin hän on määrityksen mukaan "puhdas".
Eli miten tämä "puhtaus" lliittyy siveellisyyteen ja seksiin?