Toiveet toteutuvat usein
Onko niin, että toiveet yleensä toteutuvat ja alitajunnan pelot myös. Jos toivot jotain tai haaveilet jostain, se usein toteutuu. Kääntöpuolena ovat pelot, jotka joidenkin mukaan myös saattavat toteutua.
Kommentit (4)
Kakkonen puhuu puutaheinää. Kukkaan ei voi pelätä saavansa kolme poikaa :/
Uskon kyllä tuohon. Sain nykyisen mieheni, vaikka yhdessä vaiheessa se näytti aivan mahdottomalta. Tutustuimme -92, rakastuin häneen -93, aiheutin hämmennystä ja kaikkea, niin että mistään ei tullut mitään, vaikka hänkin oli ihastunut minuun -94. Näytti siltä, että unohda koko juttu, no, minä en vaan unohtanut ja -96 otin yhteyttä, ei edennyt, -97 otin yhteyttä, ei edennyt. Ajattelin, että olkoon, katsotaan taas myöhemmin. -98 hän otti yhteyttä ja sillä tiellä olemme. Aika monta vuotta meni. Ajattelin aina niin, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää ;)
Minun suurin ja elämäni tärkein toiveeni ei ainakaan koskaan toteutunut. Ja toivoin koko elämäni niinkin yksinkertaista asiaa kuin tytärtä. Sain lapsia kyllä, mutta en yhtään tytärtä. Ja se on tosiaan ollut koko elämäni suurin toive. Pelkoni oli tosin, että saisin kolme poikaa ja sain kolme poikaa, että ehkä pelko voitti tässä kisassa ja se toteutui :)
Ei sillä, olen kyllä ihan onnellinen tällä porukallani, mutta olen päättänyt, että mitään en enää toivo, enkä mistään unelmoi. Silloin pääsee paljon vähemmällä.