Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet parisuhteessa?

Vierailija
24.09.2020 |

Multa kysellään, että miksi olen sinkku..

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet?

Vierailija
2/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Pitää alkaa kysymään, että miksi joku seurustelee, muuttaa yhteen, menee naimisiin tai hankkii lapsia. Miksi? Koska jos vastaat noihin "ei", niin AINA kysytään miksi.

M.G.T.O.W.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun olla ensimmäinen rohkea ja sanoa, että en oikeastaan tiedä....... rehellisesti sanottuna. Melkoisen pitkä parisuhde takana (ehkä myös vielä edessä?!?) ja aluksi oli varmasti sitä huimaa rakastumistakin, mutta nykyään tuntuu, että suurimmat motivaattorit ovat tietynlainen (vanhuuden) turvan tunne ja taloudelliset syyt. Näin kuivat perusteet minulla.

Vierailija
4/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin on paljon kivempaa!

Vierailija
5/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa mitä mulla on.

Vierailija
6/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin nykyään itsekin että miksi olen.  Pidemmän aikaa on tuntunut että parisuhde ottaa enemmän kuin antaa. Luulen etten ole enää kovin kauaa parisuhteessa... 

Vierailija
7/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ikisinkkuihin ja mietin itse tätä asiaa joskus omasta näkökulmasta eli "miksi ihmiset ovat parisuhteessa?" ja "mihin minä itse parisuhdetta tarvitsisin?"

En ole löytänyt noihin kysymyksiin vastausta joten sinkkuna menen ja harrastan irtosuhteita.

Jos en halua olla yksin niin vietän aikaa ystävieni ja sukulaisteni kanssa.

M25

Vierailija
8/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan parisuhteessa hellyyttä, seksiä ja seuraa. Ainakaan keskimmäistä ja riittävän hyvää sellaista en saisi sinkkuna. 

Vierailija
9/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en olisi?

10/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
11/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä syynä on seksi.

Naisilla on syynä seksi sekä läheisyys.

Toki kaksin on edullisempaa asua joten raha on yksi syy parisuhteelle myös.

Seuran yms asiat saa ihan kaikilta ihmisiltä oli sitten parisuhteessa tai ei.

Vierailija
12/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on syynä rakkaus ja kiintymys ja +30v yhdessä. Kamalinta olisi yksin elää eikä olisi ketään ketä odottaa tulevan kotiin. Särmät ovat joskus hiottu eikä tarvitse riidellä mistään. Jos sairastuu niin ei ole ihan turvaton olo ja taloudellinenkin turva parempi, ei ole ihan yksin vastuussa kaikesta. 

Vierailija
13/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tottumuksesta ja siksi, että se on ollut ainakin menneinä vuosina normi. Vanhapiika ja peräkammarin poika eivät ole kauhean mairittelevia nimityksiä vrt. Rouva ja herra.

Vierailija
14/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mietin sitä tässä itsekin...

Vierailija
15/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipímpsa. Helpottaa elämää näin eronneella. Omat asunnot tietenkin.

Vierailija
16/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena harhainen käsitys parisuhdeonnesta. Luulin, että kun toiseen tuntee niin paljon vetoa, että rakastuu ja tutustuu (joillain se tapahtuu muka toisessa järjestyksessä, mikä ei kylläkään ole perusteellisesti mahdollista) niin löytyisi sielunkumppani, jonka kanssa elämä olisi ihanampaa kuin yksin. Omalla kohdallani toisin kävi ja parisuhteessa minua on kohdeltu huonommin kuin missään ihmissuhteissa koskaan, voin huonosti. Erota tästä täytyykin, kiitos muistutuksesta, ap.

Vierailija
17/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun ikisinkkuihin ja mietin itse tätä asiaa joskus omasta näkökulmasta eli "miksi ihmiset ovat parisuhteessa?" ja "mihin minä itse parisuhdetta tarvitsisin?"

En ole löytänyt noihin kysymyksiin vastausta joten sinkkuna menen ja harrastan irtosuhteita.

Jos en halua olla yksin niin vietän aikaa ystävieni ja sukulaisteni kanssa.

M25

Minä olen toista kertaa naimisissa ja ensimmäinenkin liitto kesti yli 20 v. En ole sosiaalinen, enkä jaksa ystäviä enkä sukulaisia. Mies ei vie energiaani, hänen kanssaan voi vain olla hiljaa. Kylki kyljessä, käsi kädessä.

Irtosuhteita en ole koskaan harrastanut, vaikka seksiä viikottainkin haluankin. Irtosuhteet ei myöskään tyydyttäisiläheisyyden kaipuutani, mikä minulla on voimakas.

Vierailija
18/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten olen varmaan niitä harvoja, joka on löytänyt sen oikean sielunkumppanin rinnalleen. Jo 10 vuotta yhteistä taivalta takana ja olemme yhä toistemme parhaimmat ystävät. En voisi kuvitellakaan elämääni ilman tuota miestä. 

Vierailija
19/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin vuoksi. Saan sitä aina kun haluan ja lisäksi tyttöystävä on hyvä suihinottaja.

Vierailija
20/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän se on syynä koska se on asia mitä vain vastakkainen sukupuoli voi antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän