Onko täällä Kibbe-asiantuntijoita? Kysyttävää...
Siis Kibben vartalotyyppitestistä kyse. Onko joku saanut selvitettyä sen avulla oman tyyppinsä? Olen tehnyt netissä testejä, mutta en ole ollenkaan varma, mikä oma tyyppi on. Naama ja kroppa ovat eri paria, mikä vaikeuttaa analysointia.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kibben mukaan kasvoja ei enää tule ottaa huomioon tyyppiä päätettäessä, samoin testejä ei enää suositella, vaan ihan yksittäisten piirteiden analysoinnin kautta lopputulokseen pääsyä.
Joo, jossain sivulauseessa luki, ettei kasvoille pitäisi antaa paljoakaan painoarvoa. Tiedätkö oman tyyppisi? Oletko ihan selkeästi se vai onko piirteitä monesta eri tyypistä?
Mä luulin että olisin joku classic tyypeistä, ehkä soft classic mutta jos kasvoja ei oteta enää huomioon niin en tiedä. Oon lisäksi ylipainoinenkin. Hirveän vaikea itse päätellä oma tyyppinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että olisin joku classic tyypeistä, ehkä soft classic mutta jos kasvoja ei oteta enää huomioon niin en tiedä. Oon lisäksi ylipainoinenkin. Hirveän vaikea itse päätellä oma tyyppinsä.
On kyllä! Itse ajattelen, että voisin olla kropan puolesta flamboyant natural, mutta myös soft dramaticissa on paljon yhteneväisyyksiä.
Olen siis pitkä ja leveähkön mallinen hoikkanakin, mutta en kuitenkaan laatikko, vaan vyötärö erottuu jotenkuten. Isot kädet ja jalat, lihaisat olkavarret, pitkä selkä ja vyötärö, pitkät käsivarret...
En tiiä. Siis mulla ovaalit kasvot, korkeat poskipäät,mantelisilmät, kropan puolesta oon tasapaksu pötkölä. Eli vyötärö ei hirveästi erotu. Olkapäät luisut. Kädet ja jalat normaalit. Ei pienet eikä isot. Ehkä lyhyehkön sormet. Lyhyet jalat. Oon vähän lantiopainotteinen mutta olkapäät ja lantio saman levyiset. Kaikki rasva tuntuu kerääntyvät vyötärölle ja alavatsaan. Osaako kukaan tästä sanoa? Oon170cm
T: 3
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Siis mulla ovaalit kasvot, korkeat poskipäät,mantelisilmät, kropan puolesta oon tasapaksu pötkölä. Eli vyötärö ei hirveästi erotu. Olkapäät luisut. Kädet ja jalat normaalit. Ei pienet eikä isot. Ehkä lyhyehkön sormet. Lyhyet jalat. Oon vähän lantiopainotteinen mutta olkapäät ja lantio saman levyiset. Kaikki rasva tuntuu kerääntyvät vyötärölle ja alavatsaan. Osaako kukaan tästä sanoa? Oon170cm
T: 3
Voisi olla soft natural.
Kibben mukaan kasvoja ei enää tule ottaa huomioon tyyppiä päätettäessä, samoin testejä ei enää suositella, vaan ihan yksittäisten piirteiden analysoinnin kautta lopputulokseen pääsyä.