Mitä ihmettä ostatte 11-12v. tytöille joululahjaksi??
Kommentit (28)
Ookei oon ite kohta 12.v. Ja toivon jouluna pitkähihaisia mekkoja, sisustus juttuja ja itse tykkään saada vaatteita, en niinkään lahjakortteja sillä pääsen shoppailemaan ja käyttämään lahjakortteja aika harvoin...
Vierailija kirjoitti:
Mun tytön toivelistalla on tietokone, älypuhelin, nintendon pelejä, suklaata, yhden telkkarisarjan dvd-boxi, karkkia, koruja, vaatteita. Mitään leluja ei enää valitettavasti pyydä, vaikkei mikään pissis olekaan.
Eikö sillä vielä ole noita? Köyhillä on köyhien joulut.
Lahjakortti ja siihen vähän hiuslenksuja tms mukaan.
Ei voi mennä vikaan.
Mikä ongelma tuo muka on? Jos ei ole tarpeita, niin ei silloin tarvitse mitään ostaakaan. Koko joulu on kauppiaiden keksimä kulutusjuhla
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa applen tietsikan,iphone 6, apple air badin,leffa lippuja kirjoja suklaata ja jopon ,kuulokkeet vaatteita pelejä yms muotoutuvaa hiekkaa jalkkis kamoja
Öö aika paljon applen/iphonen kamaa ite oon 12 ja on vaa huawein puhelin ja huawein tabletti... JA HÄN SAA JOPONKIN!!!!
En tiiä onko ollu kauan sama pyörä mutta itellä ollu kohta viisi vuotta sama vanha pyörä enkä ainakaan oo saamassa jopoa vaikka miten kinuisin...
Minä katsomassa tätä 2020 oikeen kosketusnäyttö puhelin😂🧡
ostan 12 vuotiaalle tytölleni jbl-kuulokkeet, kirjan, pyjaman ja tarvitsisin vielä jotain muuta...