Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihaninta laihtumisessa on, kun voi sovittaa vanhoja vaatteita

Vierailija
24.09.2020 |

ja ne mahtuvat päälle. Se jos mikä motivoi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minä? Olet niin oikeassa!

Vierailija
2/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta! Nyt ollut 7kk ja kohta menee päälle vaatteet mitkä oli löysät vielä pari vuotta sitten.

Nyt alkaa taas näyttämään kivalle!

T: 36/38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ootan eniten laihtumisessa. Pliis pitäkää peukkuja mulle, kova yritys käynnissä. Odotan vain, koska mahtuisin taas noin 5 eri ihaniin mutta käyttämättömiin farkkuihin koska lihoin niistä ulos... 

Vierailija
4/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Onneksi en hävittänyt vanhoja lempivaatteitani, vaikka väitetään ettei kannata säästää tavoitevaatteita.

Vierailija
5/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Lisäksi olen huomannut, että jo alkuun kun vain pari kiloa sain pudotettua, niin itsetunto kohosi älyttömästi. Jotenkin tajusi, että ei ole mahdotonta saada sitä tavoitevartaloa. 

Vierailija
6/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen elämys. Kaikki elämän arvosi liittyvät materiaan. Ei ihme, että et etene eteenpäin missään asiassa.

Vierailija
7/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Lisäksi olen huomannut, että jo alkuun kun vain pari kiloa sain pudotettua, niin itsetunto kohosi älyttömästi. Jotenkin tajusi, että ei ole mahdotonta saada sitä tavoitevartaloa. 

Minäkin huomasin tämän pari vuotta sitten! Muutaman kilon jälkeen ihmisetkin lähestyi, kun ennen ei koskaan. Tämä ei varmasti johtunut siitä, että olin jonkun kilon pari laihempi, vaan siitä, että itseluottamus oli parempi, niin näyttikin paremmalta. Minua oli helpompi varmasti myös lähestyä, kun en kyyhöttänyt kumarassa hupparin hupun alla toivoen, ettei kukaan vaan huomaa olemassaoloani. 

Vierailija
8/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen elämys. Kaikki elämän arvosi liittyvät materiaan. Ei ihme, että et etene eteenpäin missään asiassa.

Mene pois negaamasta. 

Vierailija
9/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tehneeni virheen kun jossain vaiheessa annoin kaikki pieneksi jääneet vaatteeni pois. Koska nyt kun vihdoinkin olen saanut jonkinlaista motivaatiota laihtua, en voi sovitella niitä. Eikä uudet liian pienet vaatteet ole sama asia, ikävöin niitä vanhoja lempipaitojani ja housujani. Mä vaan luovutin täysin ja totesin etten mä ikinä mitään laihdu, niin menin antamaan ne ihanat lempivaatteeni pois =(

Vierailija
10/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä ihan myynnissäkin. Ei kaikki ole ratkenneita....

https://anelma.com/wp-content/uploads/2019/12/20191206_170557-scaled.jpg

Vierailija
11/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pois negaamasta. 

Sinähän itse elät negatiivisesta haukkumisesta. Tämä oli vain totuus, että elämänarvosi ovat mitä ovat.

Vierailija
12/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella motivoivaa mahtua mieleisiin vaatteisiin. Ja motivaatiota painonpudotus tarvitsee.

Vierailija
13/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin huomasin tämän pari vuotta sitten! Muutaman kilon jälkeen ihmisetkin lähestyi, kun ennen ei koskaan. Tämä ei varmasti johtunut siitä, että olin jonkun kilon pari laihempi, vaan siitä, että itseluottamus oli parempi, niin näyttikin paremmalta. Minua oli helpompi varmasti myös lähestyä, kun en kyyhöttänyt kumarassa hupparin hupun alla toivoen, ettei kukaan vaan huomaa olemassaoloani. 

Tämähän se. Olen nyt myös innostunut taas meikkaamaan ja laittamaan hiuksiani. Ennen kuljin kumarassa ja hiukset nutturalla, olin piikit pystyssä aina. Eli ei se laihtuminen pelkästään ole syy miksi miehet nyt kiinnostuu enemmän, vaan se että olen nyt itsekin avoimempi ja itsevarmempi. En silloin aiemmin voinut kuvitellakaan päästäväni ketään lähelle, vaikka ihme kyllä pari kiinnostunutta silloinkin oli, vaikka painoin jopa 110kg.  

Ehkä he näkivät pintaa syvemmälle, että olen pohjimmiltani hyvä ihminen, mulla vaan oli paha olla. Ja ennen kuin joku tulee negailemaan niin ei, he eivät olleet vain seksin perässä vaan kiinnostus oli aitoa. En vaan itse ollut valmis mihinkään. 

Vierailija
14/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista vaatteistani en niinkään tiedä, mutta mahtavaa oli se kun pystyi ostamaan uusia vaatteita tavallisesta vaatekaupasta tai vaikka Prismasta, ei tarvinnut enää xxxl-kokoisia erikoisliikkeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän