Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nykyisellä kumppanillasi on mitä aiemmilta puuttui?

Vierailija
27.11.2013 |

Vastaan, että läpeensä rehellinen luonne ja sydämensivistystä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä kaikki aina löytävät entistä paremman miehen?

Itse olen juuri eronnut ja vaikka parisuhteemme ei toiminutkaan ja exässä oli paljon ominaisuuksia joista en pitänyt, tuntuu etten silti löydä ketään parempaa. 

Vierailija
2/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi exääni ovat molemmat olleet monissa asioissa hyviä. Nykyiseni on kuitenkin mieleltään tasapainoisin ihminen, mitä tunnen, hän on älykkäämpi ja koulutetumpi, liikunnallisempi, ulospäinsuuntautuvampi, matkustushaluisempi ja paljon varakkaampi kuin entiset, joihin meillä molemmilla on hyvät välit. :)

Ja minäkin luulin 7-vuotisesta entisestä suhteesta erotessani, että en koskaan löydä ketään exän tai ex-exän kaltaista. Onneksi en löytänytkään, vaan vielä paremman ,kun en etsinyt pelkästään sellaista, jonka luulin olevan "minun tyyppiäni". Tämä mies onneksi piiritti niin kauan, että tajusin, mikä helmi siinä on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi. Itse olen lapseton.

Vierailija
4/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:48"]

Itse olen juuri eronnut ja vaikka parisuhteemme ei toiminutkaan ja exässä oli paljon ominaisuuksia joista en pitänyt, tuntuu etten silti löydä ketään parempaa. 

[/quote]

Niin klisheistä kuin se onkin, aika auttaa.

Vierailija
5/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:48"]

[/quote]

Tämä perustuu varmaan siihen, että eroissa ihminen itse muuttuu. Hyvin läpikäydyn eron tunnusmerkki on se, ettei ole enää sama ihminen kuin ennen eroa, on joku viisas sanonut. Siksi myös sitä valitsee erilaisen miehen kuin ennen. Samanlainen ei enää vedä puoleensa.

Vierailija
6/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintaju

Vierailija
7/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa aidosti kalastaa ja harrastaa kaikkea kanssani, laittaa loistavaa ruokaa, on hyvä keskustelija ja pisteenä iin päällä innokas ja oma-aloitteinen suihinottaja !!!Päivittäin haluaa munan suuhunsa ja kehuu kuinka hyvältä maistuu....Tästä kaikesta näin ennen unta mutta nyt nautin....Eipä ole pahemmin tarvinnut vieraisiin pöytiin vilkuilla....

Vierailija
8/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hengissä, edellinen ei oo enää.

Vierailija
9/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhekyky, aloitekyky, hyvä itsetunto.

Vierailija
10/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu sitoutua ja perustaa perhe. Lisäksi on pitempi kuin kukaan entiseni ja se on plussaa. 

Vierailija
11/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitusta minua kohtaan. (Toimii molempiin suuntiin.)

Vierailija
12/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyttä, ja nykyiseltä aviomieheltäni puuttuu alkoholismi joka oli ex-avomiehellä se suurin vika.

Vierailija
13/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhkä. Ei pese koskaan hampaitaan, ei käytä dödöä, ja käy yleensä vain kerran viikossa peseytymässä.

Vierailija
14/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrystä siitä että ihminen ei ole kone. Että minä naisena olen ihminen (ja minulla on oikeus olla sellainen), en nätisti hymyilevä nukke, joka on aina iloinen, miellyttämisenhaluinen ja vaivaton. Eli ymmärrystä että ihminen on ihminen juuri sen vuoksi että mukana tulee koko tunteiden kirjo: välillä surullinen, kiukutteleva, riiteleväkin, niiden postiivisten puolien lisäksi.

Nykyinen on siis sairastanut masennuksen, kuten minäkin. Exä ei. Vaikuttaa muuten todella paljon ihmiseen ja siihen miten toiseen ja vastoinkäymisiin suhtautuu.

Vierailija
15/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä siivoamaan ja tekemään kotitöitä, vastuullinen ja varakas yms. Mutta ex oli ja on parempi sänkypuuhissa ja tuo moniongelmaisena sekakäyttäjänä vähän jännitystä nykyiseen tylsään elämään.

Vierailija
16/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on komein kaikista ja hänellä on ammatti jota ihailen. Hän on tasapainoinen, jalat maassa, määärätietoinen, ei pompoteltavissa.. Minun ihana mies :) <3

Vierailija
17/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa soittaa kitaraa ja bassoa, joten sen kanssa voi jammailla yhdessä. Muuten ei mitään erikoista ja edellisetkin miehet ovat olleet oikein hyviä, mutta jäivät opiskelujen ja työn perässä muuttaessa.

Vierailija
18/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeä ja selkärankaa

Vierailija
19/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu pysyä aloillaan.

Vierailija
20/39 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot, jotka ylläpitävät myös ajattelukykyä eivätkä pelkästään elintoimintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä