Olen liian komea suomalaisille naisille.
Ulkomaalaiset naiset kehuu mua tinderissä jatkuvasti ja ihmettelee miten noin komea mies tekee tinderissä.
Suomalaiset? Ei niitä kiinnosta. Ongelmani taitaa olla että olen enemmän kansainvälisellä tasolla komea. En näytä perinteiseltä suomalaiselta. Nuorempana minua luultiin malliksi. Ehkä siksi vetoan enemmän ulkomaalaisiin naisiin?
M31
Kommentit (35)
Juu. Sehän se on todennäköisin selitys miksi et kellekään kelpaa... Olet liian komea, heh. :D
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää olla aasialaisia piirteitä kasvoissa niin on hotti. Cheekillä on ja häntähän pidetään Suomen komeimpana ja halutuimpana naisten keskuudessa. Myös vaaleat hiukset on plussaa. Vaaleat hiukset yhdistetään Suomessa viikinkeihin ja suomalaiset ihailee viikinkejä.
Höpöhöpö. Cheek on vammaisen näköinen laatikkopää. Aasialaiset piirteet hyvin hyvin harvoja naisia innostaa. Ja isompi osa tuntuu tykkäävän tummista miehistä kun ovat eksoottisemman oloisia kuin ne perusvaaleat.
Vierailija kirjoitti:
Itse skippaan komeat, koska ne on usein liian tottuneita saamaan kaiken haluamansa ulkonäöllään ja siihen ettei niiden tarvitse yhtään panostaa esim luonteeseen ja älyyn.
Miksi valehtelet internetissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää olla aasialaisia piirteitä kasvoissa niin on hotti. Cheekillä on ja häntähän pidetään Suomen komeimpana ja halutuimpana naisten keskuudessa. Myös vaaleat hiukset on plussaa. Vaaleat hiukset yhdistetään Suomessa viikinkeihin ja suomalaiset ihailee viikinkejä.
Höpöhöpö. Cheek on vammaisen näköinen laatikkopää. Aasialaiset piirteet hyvin hyvin harvoja naisia innostaa. Ja isompi osa tuntuu tykkäävän tummista miehistä kun ovat eksoottisemman oloisia kuin ne perusvaaleat.
Totta. Arabimiehet ja turkkilaiset on suosittuja Suomessa.
Mikä on komea? Jos olet tusinageelipää tekorusketuksella tai muuten nykyistä tyyliä noudattava niin se ei ole yhtä kuin komea ainakaan minun silmääni. Komeus huokuu sisältä.
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaiset ihailee viikinkejä" :D :D :D
Myös tekstisi alkuosa on höpönlöötä.
Mun eksä oli niin komea, etten alkuun oikein lämmennyt hänelle. Kävi ilmi, että oli ihan normaali rehellinen vastuullinen mies. Mut toisaalta päti koko vuosikymmenen suhteen ajan hyvin myös se, ettei hän liikoja jaksanut siihen panostaa, liekö myös siksi että oli päivänselvää, että naisen saa aina.
Erottiin sit kun kaipasin edes pikkasen arkiromantiikkaa. Nykyinen on tavallisella tavalla hyvännäköinen mies, jonka paras puoli on fiksu, hauska ja huomioiva persoona. Ja ei, en ole prinsessa, olen vaan mieluummin suhteessa jossa molemmat antavat yhtä paljon.
Cheek Suomen komein mies :D Kahvit purskahti näppäimistölle.
Oman kokemuksen mukaan miehet jotka ovat mielestään erittäin komeita, ovat lopulta ihan tavallisen näköisiä. Sitten tämä harhakäsitys omasta viehätysvoimasta onkin todella luotaantyötävää
Tsori mutta en osaa luottaa miehen arvioon omasta itsestään. Siinä on niin paljon yleensä ilmaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Onko myös geelitukka, liian tiukka logo-paita, tatuoinnit ja vääristynyt minäkuva?
LUITKO sä tuota aloitusta ollenkaan? Kun kysyt moista?
Onnenpekka. Minä taas olen liian ruma, lyhyt ja ujo suomalaisille naisille.
LOL mulle pelkkii alapeukkuja, tais mennä suomalaisilla tunteisiin. Pitäkää p****nne n***sikaa parsakaalitukka N*****RJA
Onko tullut mieleesi että olet kenties liian tyhmä?