Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suuttuu kun puhun seksistä ja että haluaisin pidempiä panoja!!

Vierailija
26.11.2013 |

Niin eli siinä ongelmani tulikin jo,olen itse 27v ja mieheni 30.

Jos otan edes seksin puheeksi hän herpaantuu eikä halua puhua siitä. 

Yritän kertoa että haluan pidempiä panoja kuin max 2min mutta en saa! 

Tulen asian kanssa hulluksi koska haluan seksiä ja pidempään kuin takaapäin kaksi minuuttia,aina sama,ei koskaan mitään muuta..

Enpä olisi uskonut että joudun taistelemaan seksistä ja kinumaan sitä. 

Että voi vituttaa! Vieraisiin en halua/pysty menemään....

seksiä meillä on välillä joka toinen päivä,joka kolmas tai kerran viikossa. Tuo kerta tai kaksi saisi minulle riittää jos pano kestäisi edes VARTIN! Olo on turhautunut..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 22:43"]

Niin eli siinä ongelmani tulikin jo,olen itse 27v ja mieheni 30.

Jos otan edes seksin puheeksi hän herpaantuu eikä halua puhua siitä. 

Yritän kertoa että haluan pidempiä panoja kuin max 2min mutta en saa! 

Tulen asian kanssa hulluksi koska haluan seksiä ja pidempään kuin takaapäin kaksi minuuttia,aina sama,ei koskaan mitään muuta..

Enpä olisi uskonut että joudun taistelemaan seksistä ja kinumaan sitä. 

Että voi vituttaa! Vieraisiin en halua/pysty menemään....

seksiä meillä on välillä joka toinen päivä,joka kolmas tai kerran viikossa. Tuo kerta tai kaksi saisi minulle riittää jos pano kestäisi edes VARTIN! Olo on turhautunut..

[/quote]

Miksi sinä et tee töitä sängyssä? Miksi miehen pitäisi sinua panna, mutta sinä et tee mitään?

Tehkää seuraava kuukausi niin että seksissä mies ei tee mitään vaan sinä teet kaikki työt. Miehen ei tarvitse suostua kuin olla paikallaan. Naisen on niin helppo puhua kun seksissä nainen ei yleensä tee juuri mitään. Se että olet kontallasin tai makaat selälläsi ei ole seksiin osallistumista.

Vierailija
2/26 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se minuuttimuna ja hanki itsellesi oikea MIES!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat hetken, alat imeä miehesi munaa ja kiehnäämään, puhut tuhmia, hyväilet itseäsi jne. Ei puhetta, toiminta tehoaa miehiin paremmin, ja eiköhän sitten tokalla kerralla kestä pidempään kuin 2 min.

Vierailija
4/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kestääkö koko juttu sen 2 minuuttia vai tuleeko siihen päälle vielä esileikit? kauanko olette olleet yhdessä?

Ehkä miehesi ei vaan pysty kestämään kaueemmin ja sillä on tod.näk. todella heikko seksuaalinen itsetunto ja siksi omista virheistään puhuminen on vaikeaa. Ihme kyllä toisaalta, jos itsetunto ei kestä seksistä puhumista, mutta silti voi paneskella noinkin useasti.

Joka tapauksessa mä en itse kauaan jaksaisi miehen tollaista käytöstä katsella.

Vierailija
5/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisipä tuollainen puoliso jostakin. Meillä vaimo on totaalisen aseksuaalinen. Hormoneissa vikaa. Ei auta, että saa orkut joka kerta. Ei kiinnosta silti, ei niin millään. Viikkoja ja kuukausia voi mennä, eikä silti tee itse aloitetta. Suostuu hampaita purren makaamaan selällään joskus harvoin. Eipä siis kannata tehdä enää aloitetta itsekään.

Ja meillä voisi kestää paaaaaljon pidempään, joka kerta. Vaikka kerran päivässä tai kaksi kolmekin. Eikä meillä ole kiinni varustuksen koostakaan.

Tässä menee elämä tavallaan hieman hukkaan, joku toinen voisi olla kovin onnellinen. Miksi voimakkaan ja heikon libidon ihmiset päätyvät yhteen? Parisuhdehan on silloin valmiiksi rikki.

Vierailija
6/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu mutta ei auta mikään..

Ja munaa ei saa ottaa suuhun ennen kun asiasta kysyy tai työntää pois ja kysyy mitä teen ja hänen mielestään pitää käydä suihkussa aina ennen kun siihen saa edes koskea. Väkisin en voi koskea koska mies pistää vastaan. 

Hän myöskin inhoaa jos kosken itseäni,se ällöttää häntä,ei minua..

Joskus homma on mainoskatkossa ohi..  

En usko että on mitään ratkaisuja. Sanotaan että pariskunnan pitää puhua asioista seksiin liittyen ja siitä mitä haluaa ettei alkaisi pettämään. Mutta mitä sitten kun toinen ei halua edes puhua siitä mitä haluan...

Ap

Vierailija
7/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet vasta puoli vuotta yhdessä. Ja seksi on ollut lähes samanlaista aina,ennen hän otti minut paremmin huomioon mutta saman verran silti kesti.

Ja meillä ei juurikaan esileikkejä ole,hänen vehjettään kun ei saa nykyään edes katsoa.

Tiedän että itselläni on normaalia voimakkaampi seksuaalinen halu ja seksi mielessä lähes aina mutta näin pohjalle seksini ei ole koskaan mennyt. Haluan edes kerran kuussa puolen tunnin ajan seksiä,haluan olla päällä,suihkussa,sohvalla,eteisessä extempore ja autossa.. :) Tuo on sellaista seksiä johon aiemmissa suhteissa olen seksiin tottunut ja nyt se on vedetty ihan pohjanoteeraukseen. Kaksi minuuttia on maksimi,lähemmäs minuuttia sen normi kesto ja aina takaa päin suihkussa sama tykitys... Olo on niin kypsä kun en saa koskaan sitä mitä haluan. Ei tuossa suihku sessiossa olisi mitään vikaa jos välillä olisi muutakin. Kyllä siinäkin onnistun välillä saamaan kun halut on kohdillaan ja mielikuvitus sitä ennen juossut.

Nro 4, vaimollasi on erinkaltainen haluttomuus kuin minun miehellä,hänen ei tee edes mieli,minun miehen tekee mutta miksi hänen kestonsa voi olla niin lyhyt..

Jos hän olisi aina ollut seksiä vastaan eikä haluaisi edes seksiä niin ymmärtäisin mutta häntä kiinostaa vain itsensä tyydytys ja se oli siinä. Nopeesti orkut ja takaisin telkkarin ääreen. En vaan voi ymmärtää...

Vierailija
8/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 22:57"]

Ja munaa ei saa ottaa suuhun ennen kun asiasta kysyy tai työntää pois ja kysyy mitä teen ja hänen mielestään pitää käydä suihkussa aina ennen kun siihen saa edes koskea. Väkisin en voi koskea koska mies pistää vastaan. 

[/quote]

Kuulostaa vähän, että miehen kannattaisi käydä jossain juttelemassa. Minusta tämä vaikuttaa lähinnä siltä, että hänellä on jonkinnäköisiä hyväksymisongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa. Ei halua puhua asiasta, selkeästi "likaista" hänen mielestään... Ei ihan normaalia?

Vierailija
9/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 22:56"]

Löytyisipä tuollainen puoliso jostakin. Meillä vaimo on totaalisen aseksuaalinen. Hormoneissa vikaa. Ei auta, että saa orkut joka kerta. Ei kiinnosta silti, ei niin millään. Viikkoja ja kuukausia voi mennä, eikä silti tee itse aloitetta. Suostuu hampaita purren makaamaan selällään joskus harvoin. Eipä siis kannata tehdä enää aloitetta itsekään.

Ja meillä voisi kestää paaaaaljon pidempään, joka kerta. Vaikka kerran päivässä tai kaksi kolmekin. Eikä meillä ole kiinni varustuksen koostakaan.

Tässä menee elämä tavallaan hieman hukkaan, joku toinen voisi olla kovin onnellinen. Miksi voimakkaan ja heikon libidon ihmiset päätyvät yhteen? Parisuhdehan on silloin valmiiksi rikki.

[/quote]

Ajatteletko että homouskin on hormoonien vika :) ? olen samaa mieltä kanssasi!!

Vierailija
10/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 22:57"]

On kokeiltu mutta ei auta mikään..

Joskus homma on mainoskatkossa ohi..  

En usko että on mitään ratkaisuja. Sanotaan että pariskunnan pitää puhua asioista seksiin liittyen ja siitä mitä haluaa ettei alkaisi pettämään. Mutta mitä sitten kun toinen ei halua edes puhua siitä mitä haluan...

Ap

[/quote]

Ongelma on helposti siinä, ettei toista kiinnosta lainkaan mikä puolisoa haluttaisi, kiihottaisi, miellyttäisi. Ei minkäänlaista miellyttämisen halua. Eikä mitään intohimoa. Ajatusten tasolla jumeja mitä voi tai ei voi tehdä. Meillä ei voi ajatellakaan, että suutelisin häntä jos ensin on ollut suuseksiä. Vaikka hän olisi käynyt pesulla ja ollut varsin tuoksuton. Oikeastaan koko suuteleminen on hänestä vastenmielistä. Ei voida edes ajatella, että joskus ei mietittäisi niin tarkkaan. Aina pitää säilyttää kaikki pidäkkeet, ja mielummin pysyä vielä tämä kuukausi sohvan nurkassa lukemassa sadatta kolmattakymmenettä romskua. Muuten niitä kaikkia ei ehdi ennen kuolemaansa lukemaan. Ajattele mikä menetys, ja enää muutamia kymmeniä vuosia aikaa imeä kirjallisuuden helmiä. Tomuinen kirja voittaa meillä aina halauksen saati muun hellyyden.

4

Vierailija
11/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 23:17"]

Ajatteletko että homouskin on hormoonien vika :) ? olen samaa mieltä kanssasi!!

[/quote]

Tiedän mistä puhun hänen hormooniensa suhteen, syitä on useita ja kaikki samaan suuntaan kallellaan.

Homojen hormooneista en tiedä yhtään mitään. Eiköhän heillä suuntaumukseen ole vaikuttamassa aika monta tekijää yhtä aikaa, mikään yksittäinen hormooni ei ainakaan ratkaise seksuaalista suuntaumusta.

Sen sijaan on paljon seikkoja jotka vaikuttavat hormoonitasapainoon. Kokeile ensin syödä rasvaprossasi 50 tienoolle, ja puhutaan sitten lisää aiheesta. Uskoisin, että suurin osa naisista muuttuu haluttomiksi ennen kuin 50% menee rikki.

Vierailija
12/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kylmältä kuin se kuulostaakin niin minä aion lopettaa suhteen jos tilanne ei muutu ja mies ala puhumaan tai hakemaan apua.

En nauti nykyisestä elämästä,seksi on minulle yksi tärkeimmistä asioista suhteessa ja tässä en sitä saa. Haluan niin kovasti tuntea että minua halutaan ja nyt ei ole sellainen olo. Mies tokaisee ottamaan housut pois,käskee kääntymään selin ja lykkii sen minuutin ajan.... miltähän se muista tuntuisi? haluttavalta? Ei todellakaan..

Meillä on nro 4 myös näin että suutelua ei voi ajatella suuseksin jälkeen hänen osaltaa,minun puolesta kyllä.

Raivostuttaa ja asia saa minut katkeroitumaan,seuraavaksi (eli huomenna) kun hän haluaa pikapanon taas,kieltäydyn väkisin ja neuvon häntä menemään ekaa kertaa vaikka runkulle. Jos hän ei muuta käyttäytymistään että kuuntelisi minunkin halujaan niin sitä saa takaisin mitä tilaa. Onneksi omistan "lelulaatikon" jonka kanssa pidän sitten omaa kivaa kun mies on töissä. Eihän se ihmistä korvaa mutta minkäs teet. 

-Nymfomaaninen Ap-

Vierailija
13/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tuorasva prossa vaikuttaa mutta miehellä se on myös korkea. itselläni taas liian alhainen. Minua tosin se miehen rasvaprosentti ei haittaa eikä estä sitä etteikö hän ihmisenä kiihottaisi minua.

Ap

Vierailija
14/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoat vain oman itsetuntosi tuollaisen ukon kanssa... hänellä on selvästi ongelmia.

Vierailija
15/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haluttavaksi itsensä kokeminen on ihmisen luontainen tarve. Vaimo ei lainkaan käsitä, että minulle ei riitä kun halaan häntä muutaman kerran päivässä. Haluaisin että hän haluaisi edes kerran viikossa oma-aloitteisesti. Kerran kuukaudessakin olisi hyvä alku. Samoin hän ei käsitä, että suuteleminen olisi minulle tärkeää.

Jos miehesi, ap, on muuten kelpoinen, niin yritä jotenkin saada väännettyä asia hänelle rautalangasta. Sinulla on tarpeesi ja suhteessa oikeutesi niiden tyydyttämiseen. Ja hänellä velvollisuus olla kiinnostunut siitä, että sinä useinmiten saat mitä toivot. Vedät siis huomenna telkun töpselin seinästä ja kerrankin sanelet miten akti sujuu. Jos ei auta eikä ole jälkikasvua haittaamassa päätöstä, niin sitten mies kiertoon.

-nepa

Vierailija
16/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! En kyllä katselisi tuollaista miestä päivääkään. En uhraisi omaa seksuaalisuuttani. Meillä esileikki kestää jo  20 minuuttia ja sitten vielä pano päälle. Vähempään en tyydy. Seksiä monta kertaa viikossa.

Vierailija
17/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että hänelle suuttuminen auttaa asiaa mitenkään. Jos kamppailee jonkin sortin itsetunto-ongelmien kanssa, varmaan turhauttaa.

Tietenkään tilanne ei ole normaali. Olen myös itse kokenut saman omassa suhteessani, tämä oli oikeastaan niin, että minä olin se jolla oli itsetuntoni kanssa ongelmia. Lihoin lyhyessä ajassa mielestäni paljon ja olin epäviehättävä. Jotenkin hävetti.

Jos tuollaista on ollut heti seurustelunne alettuakin, voisiko miehellesi olla tapahtunut jotain ennen sinua? Jokin tilanne, ihminen ym. jonka vuoksi on tullut noin arka.

Mutta niin kuin sanoin, tilanne ei ole normaali. Sano miehellesi ettet ole onnellinen. Ja että haluat selvittää, miksi hän on niin arka asian suhteen. Kerro että asian selvittäminen on tarpeellista suhteellenne. Jokaisessa suhteessa pitäisi pystyä keskustelemaan.

Vierailija
18/26 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä asiaa saa väännetty edes rautalangasta,yritin tänään varovasti ja sanoin monesti ettei tarvitse suuttua mutta hän veti hirveät kilarit ja käski minun miettiä millä äänensävyllä puhun. (ihan normaalisti puhuin)

Hän ei ymmärrä,enkä minäkään enää. Jälkikasvua ei huomenna ole eikä koko viikkona että voisi toteuttaa mitä vaan fantasioita mutta ei häntä kiinnosta edes tavallinen seksi.

Yritä sinä nro 4 puhua vaimollesi avoimesti missä mättää ja mikä on syy haluttomuuteen. kokeeko hän sen vastenmieliseksi.

Tsemppiä sinulle,nyt nukkumaan. Ennen viittä pitäisi jo nousta. 

Vierailija
19/26 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella uskomattomalta että joillain on tuollaista..harmittavaa. Itse ollut jo 25v naimisissa, muutama lapsikin, jo isoja..hyvää seksiä on ollut aina, ainakin viisi kertaa viikossa ja ihanaa ja kestää kunnolla, en voi kuvitella tuollaisia minuuttijuttuja. Tässähän saa olla tosi onnellinen ja niin olenkin. Kyllä hyvään parisuhteeseen kuuluu hyvä seksi, sehän on se suola ja ihanuus! Ja keskustella täytyy ihan kaikesta, eihän mistään tule muuten yhtään mitään!

Vierailija
20/26 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja tehnyt naiselle ikävästi, kun 55 v ei enää pidä seksistä. vähän kurja juttu miehelle. Pakko käydä kyläilemään .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä