Oletko koskaan ostanut imuria tai vastaavaa kulkukauppiaalta?
Kommentit (7)
Isoäiti osti aikoinaan hyvän pölyimurin. Kallis hinta, mutta imuri toimi erittäin hyvin ja palveli pitkään.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:37"]
En mutta äitini osti kerran. Äiti oli jo aika vanha, osittain vammautunut ( lievä aivovamma autokolarissa) ja oli ostanut imurin kulkukauppiaalta tosi halvalla. Olin varma, että kyseessä oli joku huijaus, osamaksu yms. Mutta kun menin äidin luo ja näin paperit, niin kaikki oli ohan ok. Eli kuitti, koko summa maksettu, myyty esittelykone 70% alennuksella. Kaikki osat ja ohjeet mukana. Ka oikein hyvä kone oli, sain perintönä ja käytin itsekin sitä melkein 10 vuotta.
[/quote]
Kiva kuulla, ettei tullut huijatuksi. Täällä meillä päin pyörii aika usein noita kaupparatsuja, ja toimintahan heillä on ihan legitiimiä, mutta tuotteiden hinnat aivan hirveät. Esim. eräs kauppias möi yhdelle vähän höperölle vanhalle pariskunnalle sellaisen 6500 e maksavan höyrypesin-imurin. Kyllä mua suututti, kun kuulin asiasta. Samaa tuotetta kävi meilläkin kaupittelemassa, mutta hinta oli aivan absurdi.
Ap
En ole ostanut, mutta siskoni on myynyt sellaisia imureita ovelta ovelle. Oikein toimivia imureita kuulemma, osti sellaisen muistaakseni itselleenkin.
Ei niissä laitteissa mitään vikaa minusta olekaan, mutta hinnat on aika suolaiset. Esim. 1500 euroa imurista on mielestäni aika paljon. Ostettiin Mielen pyykkikone, joka maksoi vähemmän kuin tuo...
Ap
ostin imurikauppiaalta,helvetin kalliin--en tajua kuinka tulin ostaneeksi ja taisin itkeäkin tovin kun tajusin mitä tapahtui.Imuri palveli 15v ja rapiat ja kauppiaskin soitti minulle niinkuin silloin lupasi,että 15v imuri kestää--yritti tietty kaupata uutta,mutta nyt en langennut :) ostin paskan imurin jolla ei tee mitään..
Mun äiti osti -80 luvulla Elecktrohelioksen, hirmu kallis. Imuri on nyt meillä ja pelannut kohta 30 vuotta...
En mutta äitini osti kerran. Äiti oli jo aika vanha, osittain vammautunut ( lievä aivovamma autokolarissa) ja oli ostanut imurin kulkukauppiaalta tosi halvalla. Olin varma, että kyseessä oli joku huijaus, osamaksu yms. Mutta kun menin äidin luo ja näin paperit, niin kaikki oli ohan ok. Eli kuitti, koko summa maksettu, myyty esittelykone 70% alennuksella. Kaikki osat ja ohjeet mukana. Ka oikein hyvä kone oli, sain perintönä ja käytin itsekin sitä melkein 10 vuotta.