Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen iho-ongelmat

Vierailija
24.09.2020 |

Olen seurannut nyt kymmenen vuotta mieheni kamppailua ihonsa kanssa. Ja ongelmana ei oikeasti ole iho ja akne, vaan miehen trauma asiasta. Hänellä on ollut nuorempana paha akne ja hän on saanut asiasta negatiivisia kommentteja. Typerää käytöstä ihmisiltä, tiedän... Itsekin kärsin aknesta nuorena mutta kukaan ei onneksi kommentoinut asiaa ilkeästi (mutta tiedän siis hyvin miltä akne ja finnit tuntuvat).

Nykyään jos miehelle tulee finni hän romahtaa. Näpyn ei voi antaa olla vaan sitä pitää puristella ja näpertää. Hän on vakuuttunut että jos finniä ei puhkaise ja tyhjennä se koteloituu ja näkyy ikuisesti kohoumana kasvoilla. Miehen iho on ohut hänen käyttämien aknevoiteiden vuoksi. Tämän takia iho rikkoontuu helposti ja näppyjä puristellessaan hän saa aikaan isoja punaisia läiskiä ja rupia. Sitten mies yrittää peitellä näitä meikillä. Sitten mies häpeää meikkiä ja pelkää että joku näkee hänen yrittäneen peittää näppyjä.

Finnin tullessa mies masentuu ja on kiukkuinen. Hän ei poistu edes asunnosta vaan piilottelee. Hän peruu harrastuksiaan ja sovittuja menoja. Hän ei voi istua edes takapihalla koska joku naapuri voi nähdä meikin/näpyn (ei todellakaan näe niin kaukaa). Hän uskoo että joku voi nähdä hänen ongelmakohtansa jopa autoon sisään joten autollakaan ei voi liikkua. Mies on valinnut työnsä niin ettei kotoa tarvitse poistua.

Miten ihmeessä saan hänet tajuamaan ettei kenelläkään kiinnosta onko hänellä naamassa finni vai ei? Ja jos joku sen huomaa, ei hän ajattelee asiaa sen kummemmin. Mies on 40v ja käyttäytyy kuin pieni lapsi, hakkaa nyrkillä seinään ja puhuu itsemurhasta finnin tullessa... Todella raskasta. Varsinkin kun arki on silloin minun vastuulla kun mies vaan piilottelee ja mököttää. Myös monta kivaa asiaa on pitänyt perua miehen piilottelun takia...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyyppi tekee itse itselleen vankilan, voi siellä huonosti ja purkaa pahan olon sinuun? Ja vaikeuttaa muutenkin elämääsi? Ja jäät suhteeseen koska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi