Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan Loirin "laulua" - muita?

Vierailija
26.11.2013 |

Tulipa taas inhoreaktio, kun kuulin, että V-M Loiri on menossa siihen Tampereen itsenäisyyspäiväkonserttiinkin esiintymään. Eikö kukaan muu tosiaankaan ole huomannut, että Loirilla ei nyt vain ole lauluääntä, itse asiassa sitä kähinää ja pihinää on sietämätöntä kuunnella. Ei siinä auta mikään tulkinta, kun Loiri ei kerta kaikkiaan ole laulaja.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, Mut Cheek se vasta osaa laulaa, mä meen ainakin kuuntelee sitä. Onhan se tehny ainakin viis levyä vaan itsestään, siis joku loiri yäk!

Vierailija
22/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:17"]

Eihän Loiri edes laula vaan uilottaa epävireisesti!

[/quote]

No juurikin näin ja varsinkin sen jälkeen mielipide vahvistui kun kuulin häntä livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista levytyksistä olen tykännyt, mutten ymmärrä noiden uusien hehkutusta. Karismaattisuuttaan en kiellä, mutta se ehkä toimii paremmin muissa esityksissä kuin laulussa?

Vierailija
24/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää puuta on hyvä biisi.

Vierailija
25/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:16"]

Laulu menetteli aikoinaan. Ulkonäkö karmii.

[/quote]

Huomaan et tämä on joku teiniketju...

Vierailija
26/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:07"]

Kyllä sä varmaan muitakin inhoat.

[/quote]

Höpö höpö, Vesa-Matin laulua on oikeus kritisoida ja olla tykkäämättä. Vesku osasi joskus laulaa, lihavuus ja sairaus veivät hengityksen niin ahtaalle, ettei laulu onnistu livenä.

Vierailija
27/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa-Matin tuntien tiedän, että hän oli erittäin seksikäs ja hurmaava mies, nykyään hän on tavattoman hurmaava. Sairauden ja huonojen elämäntapojen takia painoa tuli, onneksi hän on nyt hyvällä kurssilla kohti painonpudotusta. Vesku osasi hurmata naisen.

Vierailija
28/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:00"]

Vesku osasi hurmata naisen.

[/quote]Kyllä, varsinkin Uunona reikäisine paitoineen ja mustine hampaineen. :D Hauskoja leffoja.

Vierailija
29/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täst palstast kertoo kaiken toi että haukutaan esim. laulajia ulkonäön perusteella. järkyttävän pinnallisia ihmisiä koko foorumi täynnä eli ei tule täällä kyllä enää käytyä koskaan.

Vierailija
30/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:20"]

Oletteko te koskaan nähneet ja kuulleet Loiria livenä?

Suosittelen, sillä Loiri on nykyisestä ulkonäöstään huolimatta uskomattoman karismaattinen live-esiintyjä.

[/quote] No olen. Kuulosti ja näytti lähinnä vanhan valaan kuolonkorinalta.

Vierailija
31/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 20:14"]

täst palstast kertoo kaiken toi että haukutaan esim. laulajia ulkonäön perusteella. järkyttävän pinnallisia ihmisiä koko foorumi täynnä eli ei tule täällä kyllä enää käytyä koskaan.

[/quote] Minä en hauku häntä, en vaan ymmärrä tuollaista taiteellista huohotusta. Eino Leinon runot pilattiin totaalisesti, onneksi Olavi Uusivirta puhalsi niihin uutta henkeä.

Vierailija
32/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan. Kuulostaa ihan silltä niinkuin sillä olis kuuma peruna suussa :( 

Vierailija
33/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt Loirista "laulajana" enkä ole myöskään ymmärtänyt minkä takia hän on niin suosittu.. Karismaa ehkä, mutta ei vain osaa laulaa! Luulin että olen ainut tässä maassa joka on tätä mieltä, kiitos ap! :)

Vierailija
35/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loirilla on ainakin nuorempana ollut mielestäni aivan kelvollinen lauluääni. Nykyisin pahin ongelma on minusta ylitulkinta, joka korostuu etenkin lauluissa, joissa on niin hyvä teksti, että pelkkä hyvä laulu riittäisi. Näitä ovat mielestäni esim. Juha Vainion laulut, joita en halua Loirin esittämänä kuunnella.

Vierailija
36/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty kuuntelemaan Loiria muuten kuin sen tasan yhden kappaleen, Edelmannin kanssa duetoidun "tuomittuna kulkemaan".

Vierailija
37/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Turhapuro, aina Turhapuro.

Vierailija
38/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena lempilauluni oli Ploirin Saiskos pluvan. Hymyilyttä' se vieläkin. Sit pidin kovasti Loirin tulkinnasta Totisen pojan jenkasta, varsinkin se kohta "nyt tämä tyttönen lähti" naurattaa aina vaan.

Vakavammista biiseistä pidän niistä kaikista dramaattisimmista ylitulkinnoista. Eli Se kuitenkin liikkuu-biisi...Eino Leinon pohdintoja ja tuskaa sisällissodan jälkeen sisältävä kappale tarvitseekin juuri ylidramaattisen ja raivokkaan tulkinnan. Tykkään. Siitä aistii kyllä totisesti vihan ja uhman. Paikatkin varmaan lähtee hampaista.

Sit tykkään siitä "mitä siitä jos en minä saanutkaan, mitä toivoin mä elämältä", onko se nyt Väinämöisen laulu? Se teksti vaatii myös dramatiikkaa ja sitähän Veskusta löytyy.

Näyttelijänä Veskun parhaita juttuja ovat: Öljys-Heikki, merkillisen aliarvioitu Rakastunut Rampa, joka minusta on erittäin koskettava työ, Volasen Rumble-leffassa pahasti yli-ikäinen teddy ja tietysti legendaarinen Hirttämättömät, suomalainen cowboy-leffa suomalaisella hiekkakuopalla suomenhevosella jolkottaen. Lonely rrrrrider.

Vesku on ollut mulle aina. Ei koskaan minään erityisenä suosikkina, mutta aina huomioituna kyllä. Mies, johon naiset tuntuvat rakastuvan - nimenomaan rakastuvan. Ei ihastuvan, ei hullaantuvan, rakastuvan.

Vierailija
39/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin lahjaton laulaja ja näyttelijä. Turhapurona kyllä oikein hyvä. Vähän se rooli tulee läpi muissakin töissä valitettavasti

Vierailija
40/58 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Loirin laulua, kertakaikkiaan upeaa. Ave Maria on suosikkini. Ja livenä edelleen hyvä, nuorempana oli aivan uskomaton. Ja loistava huilisti. Ja nokkahuilisti. Ja näyttelijä, varsinkin vakavammissa rooleissa, mutta olihan ne Turhapurotkin omana aikanaan ihan hauskoja. Ja sithän hän on ollut sm-tason nyrkkeilijä ja jalkapalloilija, vaikka nyrkkeilystä en itse kyllä tykkää yhtään. Mutta siis Suomen oloissa harvinainen monilahjakkuus.