Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin sovittu miehen kanssa, ettei yritetä lasta. Hän kuitenkin loukkaantui tai ainakin pahoitti mielensä, kun viimein otin kierukan.

Vierailija
23.09.2020 |

Ollaan vela-pariskunta, yhdessä ollaan oltu useampi vuosi, ja asiasta on puhuttu perusteellisesti. Emme yhteisestä päätöksestä halua yrittää lasta. Olemme käyttäneet kondomia, mutta se on epämukava tai vähintäänkin sähläyksessään ärsyttävä ehkäisy, joten päädyin kierukkaan. Ihan siksikin, että se on varmempi (kondomin puhkeamisvaara) ja yksinkertaisesti helpompi ja huolettomampi.

Otin tällä viikolla kierukan, ja mies ei ollutkaan tyytyväinen.

Hän suorastaan mökötti, kun tulin terveyskeskuksesta kotiin. Oli vaikeana ja tiuski minulle. Oli siis huonotuulinen ja äreä. Sellainen vastaanotto, jota en osannut odottaa.

Hän taitaa itsekin olla hämillään tuntemuksistaan: oli ollut samaa mieltä, mutta nyt katuu päätöstään (päätöstämme). Ei osaa sitä käsitellä, joten käyttäytyy näin.

Nyt en siis itse ole varma, että painostinko häntä lapsettomuuteen... Olin kieltämättä aktiivisempi ja innokkaampi keksimään lapsiperhe-elämän huonoja puolia, toin esille mahdollisia hedelmällisyysongelmia ja riskejä (ikä) ja niin edelleen. Käännytinköhän miehen, kysyn nyt itseltäni.

Analyysia miehen käytöksestä? Olenkohan oikeilla jäljillä? Haluaako hän lapsia sittenkin, ja haluaako yrittää NYT ennen kuin on liian myöhäistä?

N35 + M40

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän haluaa. Miksi haluat kieltää teiltä parhaan asian elämässä? Oma perhe tekee elämän merkitykselliseksi.

Vierailija
2/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän haluaa. Miksi haluat kieltää teiltä parhaan asian elämässä? Oma perhe tekee elämän merkitykselliseksi.

Enhän minä kiellä (häneltä) mitään, vaan olen tehnyt selväksi, etten itse lapsia halua. Hänen olisi pitänyt tai pitäisi viimeistään nyt sanoa rehellisesti mitä todellisuudessa haluaa, ettei tuhlata aikaamme suhteessa jossa joku jää jostain paitsi eikä voi siksi olla onnellinen.

Eri tiet on sitä varten.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua lapsia ja miehenkin olet valmis heivaamaan koska tahansa.

Kuulostat ap tosi kylmältä ihmiseltä.

Vierailija
4/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä täällä voida tietää. Koittakaas puhua keskenänne

Vierailija
5/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on kuullut siitä, miten joillain ne kierukan hännät saattavat pistää miestä penikseen yhdynnässä. Aika pelottava ajatushan se voi olla. Kyse voi olla ihan jostain tuollaisesta höpsöstä pelosta.

Kannattaa istuttaa mies alas tai vaikka saunassa ottaa puheeksi, että mikä häntä vaivaa.

Vierailija
6/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika mikä draamailija. Sen kierukan saa nyppästyä vaikka huomenna pois jos haluaa. Et sinä mikään hedelmätön ole.

Vierailija
7/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies vapaaksi, hän selvästi haluaisi lapsia kuitenkin.

Tai luovu itse kannastasi.

Lapset on kuitenkin tärkeä juttu. Moni haluaisi mielellään edes sen yhden, että voisi kokea vanhemmuuden ja täyden ihmiselämän.

Taisit vähän painostaa miestäsi.

Vierailija
8/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies ei tykkää kierukasta ehkäisynä. Olen lukenut erään miehen kokeneen että sen jälkeen tuntui inhottavia pistoja hommassa kun osui kierukkaan. Eli selvitä nyt ensin onko kyse ehkäisystä vai siitä että pelkää/omaa huonoja kokemuksia kyseisestä ehkäisymenetelmästä. Voihan mies vaikka tuntea perheen johon on syntynyt vauva kyseisestä ehkäisystä huolimatta.

Vierailija
9/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä täällä voida tietää. Koittakaas puhua keskenänne

Hyvä ajatus. Odotan vain, että mies tuosta tyyntyy, ja sitä odotellessa pallottelen päässäni teorioita siitä, mitä on miehen käytöksen takana.

Ja sulle joka sanoit minua ”kylmäksi” ihmiseksi: no, saatan olla kylmän viileä ehkä joo. Mutta mielestäni ennemminkin realiteeteissa.

Ja vapaaehtoiseen lapsettomuuteen päätyneiden kylmyydestä en edes lähde keskustelemaan.

Ap

Vierailija
10/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä parasta muka lapsessa on? Taaperoikäisen se ehkä on jollain astraalisella tasolla nippa nappa siedettävä, kunnes kouluikäisenä se tajuaa, että sinä olet velvollinen aivan kaikkeen hänen haluamaansa tai muuten tulee lasu. Siinä sitten maksat aivan kaiken hänen haluamansa hautaasi asti - ja jos et maksa, niin hänen crackiä polttavat kaverinsa tulevat paloittelemaan sinut hohtimilla.

Nauti siis vapaudestasi!

Vierailija
11/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kissa pöydälle ja äkkiä miehen kanssa. Jos mies sitten haluaakin lapsia kannattaa kummankin teidän parasta ajatellen erota todella pian.

Naisen ei koskaan kannata päätyä lisääntymään miehen mieliksi,koska nainen tuossa kuitenkin aina häviää fyysisesti, henkisesti ja taloudellisesti. Lopulta biologisten ja sosiaalisten tekosyiden vuoksi vastuu lapsesta jää aina naiselle ja mies voi lähteä menemään koska tahansa, ilman että häntä syyllisestään. Ei kannata koittaa äitinä samaa.

Vierailija
12/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap kanssasi samoilla linjoilla. Ehkä miehelle ei vaan ollut realisoitunut päässä lopullisesti se ajatus, että ei tosiaan meinaa että ei. Että se ei tuli vastaan nyt eikä joskus hamaassa tulevaisuudessa. Ja siitä nyrpeä naama; ajatus olikin äkillinen ja pelottava.

Vierailija
13/14 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hän on kuullut siitä, miten joillain ne kierukan hännät saattavat pistää miestä penikseen yhdynnässä. Aika pelottava ajatushan se voi olla. Kyse voi olla ihan jostain tuollaisesta höpsöstä pelosta.

Kannattaa istuttaa mies alas tai vaikka saunassa ottaa puheeksi, että mikä häntä vaivaa.

Ei ole "höpsö pelko". Minulla on ollut kuparikierukka, ja se todellakin pisti miestä. Olen nähnyt hänen peniksensä, kun yhdyntä on pitänyt lopettaa kesken tuon pistämisen takia. Peniksen pää on ollut jopa vereslihalla.

Vierailija
14/14 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä parasta muka lapsessa on? Taaperoikäisen se ehkä on jollain astraalisella tasolla nippa nappa siedettävä, kunnes kouluikäisenä se tajuaa, että sinä olet velvollinen aivan kaikkeen hänen haluamaansa tai muuten tulee lasu. Siinä sitten maksat aivan kaiken hänen haluamansa hautaasi asti - ja jos et maksa, niin hänen crackiä polttavat kaverinsa tulevat paloittelemaan sinut hohtimilla.

Nauti siis vapaudestasi!

Onko sinulla mt ongelmia vai mistä ihmeestä olet saanut tuollaisen käsityksen vanhemmuudesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi