Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Humana kotikylä potilastietojärjestelmä

Hop
23.09.2020 |

Mikä käytössä, mahdollisesti teen keikkaa.
Onko kokemuksia millainen työnantaja, kaikkea saa kertoa... saako palkat kuinka viiveellä keikoista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanalla on järkyttävän huono palkkaus verrattuna muihin firmoihin. Älä tee sitä virhettä että menisit sinne. Tiedän 25 vuotta alalla olleena

Vierailija
2/17 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Humanalla töissä ja voin kertoa ettei ollut mikään hyvä työpaikka. Jatkuvasti henkilöstöpula ja työt olivat raskaita lähihoitajan töitä. Koska olen sairaanhoitaja, minun olisi pitänyt saada tehdä sairaanhoitajan töitä mutta lähihoitajat halusivat tehdä niitä. Työnkuva oli todella sekava ja jatkuvasti puuttui lääkeluvallisia työvuoroista. Sai painaa todella raskasta työvuoroa jatkuvasti. Esimiehet eivät kyenneet keskustelemaan tärkeitä asioista, ainoastaan siitä miten toimitaan jos tulee esimerkiksi sähkökatko. Asukkaat lojuivat toimettomina eikä meillä ollut koskaan aikaa heille. Lähiesimies sai raivareita ja oli pelottava. Kerran hän raivosi lääkärille ja paiskasi puhelimen pöydälle. En suosittele Humanaa kellekkään, esimiesten koulutus on kyseenalainen, eivät osaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän ketjun googlettamalla. Nyt olisi Humana avaamassa uutta yksikköä, johon mietin hakevani. Olen vain lukenut niin järkyttäviä kokemuksia entisiltä työntekijöiltä, etten tiedä haluanko sittenkään hakea koko paikkaan.

Onko kenellekään kokemuksia Humanasta työnantajana? Onko kaikki yksiköt johtajineen niin mätiä kuin annetaan ymmärtää, että parempi kiertää kaukaa?

Vierailija
4/17 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyseisestä organisaatiosta kokemuksia, mutta yleinen viisaus on, ettei netin kommentteja kannata lukea. Googleta mikä tahansa organisaatio, aina siellä on negatiivista palautetta melkein enemmän kuin positiivista. Jotkut jopa tahallaan antavat huonoja arvosanoja, vaikkei olisi käyttäneet ko. palveluita.

Hoitajan markkinat on nyt ja todennäköisesti tulevaisuudessa. Jos uusi työ ei nappaa, aina voi lähteä. Se työpaikka voi olla joko elämäsi paras.

Vierailija
5/17 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kolme vuotta olen tehnyt perhe- ja tukihenkilötyötä tuntityöntekijänä avopalvelujen puolella. Alla lähihoitajan paperit, amk-tutkinto loppusuoralla. Olen viihtynyt Humanalla hyvin, saan todella vapaasti määrittää milloin ja miten paljon töitä teen. Monet vakituiset työporukastamme ovat viihtyneet vuosia ja ovat aina avuliaita ja valmiita jelppimään uusia työntekijöitä. Vaihtuvuutta tuntuu olevan eniten esihenkilötasolla, joten saattaa olla, että paine korkeamman johdon ja alaisten välillä on kova.

Tuntityöntekijänä kaipaan enimmäkseen sitä, että työyhteisöä ei näe ja koe säännöllisesti eikä tuntityöntekijöille ole esim. palavereja tms. väyliä, missä voisi ilmaista työhön liittyviä asioita. Valmistumisen jälkeen jään todennäköisesti samaan yksikköön ja uskoisin saavani vakituisen pestin pikimmiten, koska kovasti jo kysellään valmistumisen ajankohtaa.

Palkkani lähihoitajan papereilla tällä hetkellä n. 16,3 euroa ja amk-tutkinnon myötä nousee. Ainakin verrattuna aiempiin työpaikkoihin lähihoitajana pidän nykyistä palkkaa hyvänä.

Uskaltaisin suositella ainakin avopalvelua työpaikaksi, mikäli itsenäinen ja vaihteleva työ kiinnostaa. Osa työpäivästä kuluu myös asiakkaalta toiseen ajamiseen firman autolla, joten saa myös helpommin hengähdystaukoja, palkan juostessa.

Vierailija
6/17 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäkää yhtiötä.

Vierailija
7/17 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kyseisestä organisaatiosta kokemuksia, mutta yleinen viisaus on, ettei netin kommentteja kannata lukea. Googleta mikä tahansa organisaatio, aina siellä on negatiivista palautetta melkein enemmän kuin positiivista. Jotkut jopa tahallaan antavat huonoja arvosanoja, vaikkei olisi käyttäneet ko. palveluita.

Hoitajan markkinat on nyt ja todennäköisesti tulevaisuudessa. Jos uusi työ ei nappaa, aina voi lähteä. Se työpaikka voi olla joko elämäsi paras.

No tämä. Jos siitä työstä maksetaan tavanomaista korkeampaa palkkaa, niin siellä todennäköisesti on kova henkilöstöpula, ja työssä varmaan kohtaa ainakin ajoittain siitä johtuviin ongelmiin. Joten varmaan ei Ile hetkittäin riittävästi lääkeluvallisia hoitajia vuorossa jne. kuten tuossa yllä kirjoitettiin. Kuuluu vähän tavallaan siihen työhön mukaan ja siitä onneksi kompensoidaan palkalla. Jos tämä on iso este itselle niin ei kannata hakea sinne.

Lähiesimies osastolla on varmaan aika lailla mitä sattuu olemaan ihan jokaisella suomalaisella osastolla, niitä on ihan kauheasta ihan mahtavaan ja suurin osa on ainakin siedettäviä. Tämä nyt on kiinni juuri siitä osastosta eikä firmasta.

Vierailija
8/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ala yleensäkin on haastava, töitä liikaa, kun väkeä ei tahdota saada. Esimiehiksi valitaan usein niitä henkilöitä, joilla on kokemusta varsinaisesta työstä, mutta ei esimiehenä toimimisesta. Tästä syntyy tietysti vaikeita tilanteita pahimmassa tapauksessa.

Enemmän tai vähemmän selviytymistä ja väki vaihtaa paikkaa, mikä ei helpota rutiinitöitä.

Vierailija
9/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.humana.fi/tietoa-humanasta/tietosuojakaytantomme/

Tuskin on omaa vaan se määräytyy hyvinvointialueen tai sairaanhoitopiirin mukaan mitä siellä käyttävät.

Vierailija
10/17 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kylmä fakta: Humanalla maksettiin 15 euroa per tunti. Vaihdoin firmaa tasan samoihin tehtäviin: 25 euroa per tunti. Voiko enää enempää sanoa?? Välttäkää kuin ruttoa.

Vierailija
11/17 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yrityksen ylin johto millainen? Millaisia esimiehet ovat?

Vierailija
12/17 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans kahdenvaiheilla, hakisiko töihin. Eräs työpaikkailmoitus tosin roikkunut netissä jo monta kuukautta, joten ilmeisesti vaikea löytää tekijää. Olen tosin sen verran traumatisoitunut koko sote-alasta, että pelkään melkein jo omaa varjoa.

Vierailija
13/17 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiö palkkaa kenet vaan sekopää, ei tarvitse olla lähihoitaja edes. Rikostaustoja ei kysellä koulutusta ei tarvita. Paska paikka huono palkka.

Vierailija
14/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea apua.

Vierailija
15/17 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkaa on koko yritysryppäässä irtisanottu ihmeellisesti tai lähteneet muuten vapaasta tahdostaan. Osaavia ihmisiä, jotka ovat tehneet töitään hyvinj ja pitkään ja koulutukseltaankin ovat päteviä. Aina erikoista,kun ihmiset lähtevät itse sankoin joukoin.Jotakin on pielessä ja silloin vika löytyy ylimmästä johdosta. Paljon vaihtuvuutta, pistää miettimään, miksi.

Vierailija
16/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kylmä fakta: Humanalla maksettiin 15 euroa per tunti. Vaihdoin firmaa tasan samoihin tehtäviin: 25 euroa per tunti. Voiko enää enempää sanoa?? Välttäkää kuin ruttoa.

Hei, kerro vielä mihin firmaan vaihdoit, niin tiedän hakea sinne minäkin! 

Vierailija
17/17 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humanalla on järkyttävän huono palkkaus verrattuna muihin firmoihin. Älä tee sitä virhettä että menisit sinne. Tiedän 25 vuotta alalla olleena

Alan palkat nyt ei yleisestikään päätä huimaa. Kerrohan vielä firmoja, jotka maksavat hoitajille hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi