Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaatteet lahjana ahdistaa :(

Vierailija
26.11.2013 |

En tykkää saada vaatteita lahjaksi. Joskus oma mieheni on ostanut kengät mulle lahjaksi (jos tiennyt tietyt kengät mitä olen kokeillut ja löytänyt sopivan koon ja mallin) mutta ahdistun jos varsinkin joku puolituttu ostaa mulle vaatteita lahjaksi tai tuliaiseksi :(

Ollaan menossa illalla anoppilaan kylään ja mulla oli synttärit viime viikolla ja olen kuullut (miehen sisko vahignossa paljasti) että anoppi on ostanut mulle paidan lahjaksi. Siis ihan hyvällähän se varmasti mutta jotenkin mua ahdistaa ihan hirveesti nyt mennä sinne, mitä jos paita ei sovikaan? Olen vuosien varrella huomannut että ihmiset hyvin useesti arvioi minun käyttävän pienempää koko mitä oikeasti käytän. Rintani ovat aika suuret muuhunb vartaloon nähden ja useimmista paidoista käytän yllättävän suurta kokoa että mahtuu. En ole sinut vartaloni kanssa ja vaatteiden ostossa pidän tärkeänä sitä ettei minä itse saan valita koot ja kokeilla niitä itsekseni ja siten nähdä mikä sopii.

Nyt kuitenkin illalla kun lahjapaketin aukaisen ja sieltä paljastuu paita niin onko törkeää vain ihastella paitaa ja kiitellä lahjasta mutta ei kokeilla sitä päälle?
Olen jo ylimiettinyt tota tilannetta liikaa ja mietin et laitan mekon päälle illalla niin en ainakaan voi siten kokeilla paitaa päälle muuta kuin sukkikset jalassa vessassa jos on ihan pakko :D

Ahdistuuko kukaan muu oikeasti näin typerän paljon vaatelahjoista?
Jotenkin koen vaatteet niin henk.kohtaisena juttuna että toivon että saisin itse vain ne valita ja rauhassa kokeilla. Varsinkin jos kyseessä on jotain muuta kuin asustetta kuten huivi ym.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin anoppi antanut vaatteita,liian lyhyitä neuleita ja tanttamaisia puseroita.Antaa myös tauluja ja mies vaatii ne seinälle.Hän ei tajua että lahjan pitäisi olla mieluinen.En kuitenkaan stressaa,paitsi tauluista

Vierailija
2/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahdista, mutta järjestään kaikki vaatteet olleet liian pieniä (anopin ostamat). Ihan kun se ei kehtaisi ostaa mulle tarpeeksi isoa, "sähän oot niin hoikka". Hah! Tuhlaa vain rahojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en täysin ymmärrä ongelmaasi (mutta olenkin kokoa 34 ja hyväkroppainen :)), mutta muuten musta vaatelahjat on kyllä aika huono ratkaisu tai ehkei siinä tapauksessa, jos nyt jossain ulkomailla tulee vastaan just joku, jonka arvelee sopivan jonkun tyypin päälle. Mutta aina se annetaan sellasella meiningillä, että vaihdat sit, jos ei ole pööfekt. Mulle ainakin vaatteen pitää olla just nappi, enkä käytä epämieluisaa. En kyllä loukkaannu siitä, jos mies käy vaihtamassa jonkun valitsemani vaatteen. Vasta päällähän se näkee, onko hyvä. 

Vierailija
4/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatelahjat aikuisille on kyllä vähän outoja...

voit mielestäni ihan hyvin olla sovittamatta paitaa, mallaat sitä vaan vaikka vähän eteesi.

Vierailija
5/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt heti kokeilla tarvi ainakaan, tai jos muka tarvii niin laita se hame.

Vierailija
6/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ja jos ei sovi annat sen anopille takaisin.

Noin minä tekisin, miksi en sanoisi, ettei se sovi, kiitos vaan?

Vierailija
7/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 18:09"]

Ei kai sitä nyt heti kokeilla tarvi ainakaan, tai jos muka tarvii niin laita se hame.

[/quote]

Hehe :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän