Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä väri punaisen kaveriksi?

20.07.2006 |

Olen maalaamassa yhtä olohuoneen seinistä punaiseksi, mikä olisi hyvä värisävy muille seinille? Haluan vaalean, mutta siinäkin on lukuisi vaihtoehtoja. Mielipiteitä, mikä värisävy kävisi parhaiten punaisen kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsopa tikkurilan värilastuista, mulla oli entisessä kämpässä isoin yhtenäinen seinä syvänpunainen ja muut vaaleankeltaisia. tosi hyvän näköinen, semmonen syvänsininen sohva punasta seinää vasten oikein hehkui...:) Ja se punanen oli aivan ihana, maalasin koko pienen makkarin samalla punasella (aika rajua, mut tuli tosi hieno ja melko eroottinen myös ;))

oisko se tikkurilan lastu ollu nemesia tjsp, kato www.tikkurila.fi

Vierailija
2/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1,5 seinää punaista (Raschin Evento ja tuo puolikas seinä siis sellainen ' syvennös) ja loput valkoista ja on kyllä ihanat mielestäni. Kellertävät seinät yhdistettynä punaiseen tekee herkästi tunkkaisen vaikutelman, riippuu tietenkin paljon sävyistä ym. Valkoinen raikastaa. Meidän valkoinen ei ole ihan vitivalkoinen. Alunperin itsekin mietittiin kellertävää, mutta koska meillä on valkoiset väliovet, antiikkilistat ja takka ja pohdin juuri tuota raikkautta, päädyttiin valkoiseen.

Yhdellä valkoisella seinällä on värikkäät verhot (luumu-viininp. unikkoa) ja yhdellä valkoisella seinustalla punainen sohva =) . Punainen seinä on meillä spotein valaistu, kuten myös punaisessa kulmauksessa oleva valkoinen takka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maalattu Sadolinin Chili-mokkamaalilla ja on tosi upea! Sen kaveriksi valkoinen on liian kova, luonnonvalkoinen (Tikkurilan G503 sävy Sadolinin maaliin tehtynä) siinä ja siinä. Me valitsimme 2 kellertävää hiekansävyä ja meistä se on upea yhdistelmä. Lisäksi sitten tummaa puuta ja luonnonvalkoiset tuolit/sohvat.

Vierailija
4/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli iso seinä syvänpunainen ja muut vaaleankeltaisia, kaikki ovenkarmit ja ikkunapuitteet valkoisia. Ei ollu kyllä yhtään tunkkanen mun mielestä, vaik huonekaan ei ollu kovin iso (15m2 ehkä)

Sama juttu sen punasen makkarin kanssa, vitivalkoiset ikkuna- ja ovenkarmit, raikasti tosi paljon vaikka on niin pieni alue. Musta kans tuntuu et joku voimakas väri vaatii jonkun edes vähän sävytetyn vaalean kaverikseen. Vitivalkoisesta voi tulla liian kova kontrasti?

Mut mä luotin niihin lastuihin, kyl ne siel varmaan osaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi