Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla lehtimyyjä? Olisitko ylpeä siitä?

Vierailija
26.11.2013 |

Itse oon nyt jonkin aikaa tehnyt sitä.. ja...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän toimintaa puolirikollisena kotirauhan häiritsemisenä, eli en missään nimessä osallistuisi sellaiseen. 

Vierailija
2/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos ei olisi muuta vaihtoehtoa. Hakisin muita paikkoja myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla. Koen itse lehtimyyjien, ja kaiken muunkin puhelinmyynnin häiritsevänä. Mutta lähinnä säälin heitä, erityisesti nuoria soittajia, jotka kuitenkin ovat ottaneet työn ansaitakseen elantoaan ja sitten saavat kaikenlaista epämiellyttävää kohtelua osakseen. Itse lopetan puhelut alkuunsa, mutta ystävällisesti.

Vierailija
4/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN usko että voisin. TÄllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, arvostanko työtä vai en tai olisinko siitä ylpeä vai en (koska en tiedä). Minä en voisi olla lehtimyyjä, koska en jaksaisi jatkuvia epäonnistumisia, joita siinä hommassa taas ei voi välttää.

Vierailija
5/5 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetken aikaa lehtimyyjä. Ura jäi lyhyeksi, en saanut myytyä tarpeeksi, koska en halunnut ärsyttää ihmisiä kuten olisi pitänyt puristaa loppuun saakka ja toisaalta moraali tuli vastaan vanhuksille soittaessa. En voisi tehdä sitä jatkossa. Oli siinä hyviäkin juttuja, mutta nuo huonot jyräsi onnistumisen mahdollisuudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi