Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko vanhapiika, sinkku, eronnut vai mikä?

Vierailija
26.11.2013 |

olen siis 42 vuotias, olin 11 vuotta saman miehen kanssa ensin avoliitossa, sitten naimisissa, sitten virallinen avioero, sitten saman miehen kanssa avoliitossa, sitten avoero. Viimeiset 4 vuotta olen ollut tai asunut yksin. 2 lasta on(14- ja 11-vuotiaat), jotka asuvat isällään. Mikä olen? Paitsi epäonnistunut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä eronnut ole, kun olet ollut naimisissa. 

Itse oon rehellisesti vanhapiika, kun en ole avio- tai edes avoliitossa koskaan ollut, ikää 39... Sinkuksikin voisin itseäni kutsua, mutta sana viittaa minusta johonkin menevään naiseen, joka on valinnut itsenäisen elämän, eikä tällaiseen surkeaan kotihiireen jota kukaan mies ei ole huolinut.

Vierailija
2/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, eronnut 45 v, kutsun itseäni sinkuksi. Näin meillä stadissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virallisia lomakkeita pitää täyttää, niin eronnut. Muuten voit kutsua itseäsi niin kuin hyvältä tuntuu.

Vierailija
4/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski?

Vierailija
5/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen kanssa nimenomaan vanhapiika, mutta täysin päinvastaisin perustein kuin toi kakkonen: olen valinnut vanhapiikuuden. Diggaan tota nimitystä, siinä on historiaa. Sinkusta tulee vaan mieleen Sex and the City ja sen tylsempää sarjaa on vaikea löytää. Siihen ei halua samaistua.

Vierailija
6/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sitten eronnut. Kakkoselle tsemppiä. t.ap

Vierailija
7/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eronnut. Vanhapiika ei ole koskaan päässyt naimisiin saakka, ja sinkku on modernimpi sana vanhallepiialle. Tosin nykyään monet eronneet haluavat kutsua itseään sinkuksi.

Vierailija
8/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneeksi sanon itseäni, sillä olen ollut naimisissa ja eronnut. Tuttujen kesken tai varattu-sinkku-vastakohtaa korostavassa tilanteessa saatan käyttää itsestäni sanaa sinkku. Useimmiten kuitenkin eronnut-sana.

Vierailija
9/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioneiti

Vierailija
10/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut rouva

Vierailija
11/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut immeiset, vaikka eivät ole koskaan olleet naimisissa (vain avoliitossa), kutsuvat itseään eronneeksi. Joten eipä nuo nimityksen niin nöpönnuukia näytä olevan.

Vierailija
12/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti.

Vierailija
13/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti Monica.

Vierailija
14/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa seurustelemaan.

Vierailija
15/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko minä olla vanhapiika, kun en ole koskaan ollut naimisissa saati kihloissa? Yhden lapsen olen kyllä aikaiseksi saanut ja hänen isänsä pyöri nurkissa jonkin tovin, nyt tosin ollaan oltu lapsen kanssa kaksin vuosikaudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän