Atoopikko, mitä shampoota käytät?
Voitteko suositella jotain? Sain hienon kampaamotasoisen shampoon, mutta ehei, enhän minä sitä voi käyttää kun päänahka kuoriutuu heti :(
Kommentit (12)
Minä käytän Urtekramin luomusampoita joita saa vaikka Prismasta.
Hyvä on mm. Urtekram no perfume: sulfaatiton, hajusteeton, ei silikoneja. Hoitiksena käytän LV-hoitoainetta, joka jättää ilmavaksi tukan. Sopii herkkäihoiselle.
Head and shoulders, jättää mukavan viileäksi ja kosteuttaa.
Virbac Allerderm Allermyl shampoota. Saa apteekista.
Koiran shampoota? Ahaa, kakkonen onkin harvinaisen etevä lemmikki, jäikö emännältä kone päälle töihin lähtiessä?
Dermosilillä on ihan hyviä. Rasittavia vaan hankkia, kun ei saa kaupasta.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:06"]
Koiran shampoota? Ahaa, kakkonen onkin harvinaisen etevä lemmikki, jäikö emännältä kone päälle töihin lähtiessä?
[/quote]
Kyllä. Eläimille suunnatut tuotteet ovat paremmin testattuja, sekä raaka-aineet yms. parempi laatuista ja sitä mitä pitääkin.
Minä käytän yleensä Lactolinen pesunestettä, se ei ärsytä päänahkaani toisin kuin jatkuva shampoon käyttö. Oikeaa shampootakin tulee joskus käytettyä, jos sellaisen olen sattunut vaikka saamaan lahjaksi.
Schwarzkopfin Bonacure-sarjaa, ei ole saippuan säilöntäaineita.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:22"]
Minä käytän yleensä Lactolinen pesunestettä, se ei ärsytä päänahkaani toisin kuin jatkuva shampoon käyttö. Oikeaa shampootakin tulee joskus käytettyä, jos sellaisen olen sattunut vaikka saamaan lahjaksi.
[/quote]
Mulla on sitkeä seborrea ja tää lactoline on miltein ainoa tuote, joka pitää oireet kurissa.
Kiitoksia :). Käytättekö muuten sitten hoitoainetta ja mitä? Varsinkin tuon lactolinen kanssa?