Vanhemman kuolema
Jos viimeiset sanat ovat olleet ilkeät niin jos ei pääsekään jättämään hyvästejä.
Kommentit (9)
Mitä tarkoitat? Minä sanoin hyvästit hautajaisissa. Siinä koin, että tämä oli tässä ja enää ei voi sanoa/tehdä mitään.
Ja kyllä, sain äidiltäni erittäin ilkeää kohtelua vielä kun olin hänen kuolinvuoteensa vieressä.
Ei kun puhun omasta tilanteestani. Lähetin ilkeän viestin ja se taitaa jäädä nyt viimeisiksi sanoiksi.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 13:01"]
Mun vanhemmat on elossa ja nuoria että ei tartte odottaa kuolemaa seuraavaan 20 vuoteen.Heh heh.
[/quote]
Noin minäkin ajattelin siihen asti että toinen yllättäen sairastui ja kuoli vuoden sisällä.
No ei sille sitten mitään voi. Pitäisi elää siten, että jokainen kohtaaminen voi olla viimeinen.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 13:04"]
Mitä tarkoitat? Minä sanoin hyvästit hautajaisissa. Siinä koin, että tämä oli tässä ja enää ei voi sanoa/tehdä mitään.
Ja kyllä, sain äidiltäni erittäin ilkeää kohtelua vielä kun olin hänen kuolinvuoteensa vieressä.
[/quote]
Minulla ei ole ollut hyvät välit isääni ja ekan kerran lähetin hänelle viestin jossa kerroin mitä ikävää oli mulle tehnyt. Ja se jää nyt varmaankin viimeiseksi viestiksi. Ei kyllä koskaan pyytänyt tekojaan multa anteeksi. On niin ristiriitainen olo.
Onko muita, joilla on ollut huono suhde vanhempaan ja sitten ei ehdikään sopia tai pyytää anteeksi molemmin puolin?
tarkoitus jotenkin ahdistella että hyi hyi ei saa riidellä koskaan vanhempien kanssa.Mun vanhemmat on elossa ja nuoria että ei tartte odottaa kuolemaa seuraavaan 20 vuoteen.Heh heh.
[/quote]
No ei se kuoleminen ole iästä kiinni, urpo. Sairastua tai kuolla onnettomuudessa voi minkä ikäisena tahansa.
tarkoitus jotenkin ahdistella että hyi hyi ei saa riidellä koskaan vanhempien kanssa.Mun vanhemmat on elossa ja nuoria että ei tartte odottaa kuolemaa seuraavaan 20 vuoteen.Heh heh.
[/quote]
Kenenkään päivien määrä ei tiedä etukäteen.