Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mistä huomaat työpaikalla että joku nainen on ihastunut sinuun?

Vierailija
23.09.2020 |

Mistä merkeistä miehet huomaatte esim. työpaikalla, että joku nainen on vähän ihastunut teihin? :) Vaikka ette olisi hirveästi tekemisissä työtehtävistä johtuen, mutta kuitenkin esim. taukotilassa väkisinkin törmäätte. Minulla on sellainen tilanne, että en saa näyttää ihastumistani, koska se mies on naimisissa. Hän on vieläpä esimiesasemassa, tosin eri osaston esimies, ei minun esimieheni sentään.

Pelkään että hän huomaa ihastumiseni, etten osaa peittää sitä. Yritän olla neutraali ja tervehtiä normaalisti ja that's it. Menee vaikeaksi oleminen siellä töissä :D

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla!? Eikö luotaantyöntävämpää paikkaa löytynyt?

Vierailija
22/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu parikymppisten korkeakouluharjoittelijaneitokaisten ihastumisen työpaikan 55+ kunkkuun huomaa punehtuneista poskista ja iloisesta kiherryksestä.

M56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s-tana. Näitä lukiessa kiitän onneani, että olen töissä firmassa jossa työntekijät ovat kaikki naisia.

Vierailija
24/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mistään.

En katsele duunissani naisia, vaikka heitä siellä jokunen onkin.

Teen 8 tuntia  hommia työssä ja painun kotiin, jossa vaimo ja pikkupoika  minua odottelevat.

Se riittää mulle. Muista kavereista en tiedä, eikä kiinnostkaan tietää.

Vierailija
25/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tajua ihastumisia. Voi punastella täysiä ja minä pidän sitä vain kuumuudesta johtuvana, Heikkopäinen käytös on ihan normaalia naisihmisille, niin en huomaa mitään omituista, jos toinen änkyttää, juoksee karkuun tai tärisee seurassani. Olen tottunut siihen koko ikäni. Sitä vain ihmettelen, miksi yksikään näistä naisista ei koskaan ole tehnyt aloitetta minua kohtan?

Mistä alapeukut?

Olet todennäköisesti todella pelottavaa ja hermostuttavaa seuraa jos sinua pelätään noin paljon.

Vierailija
26/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että nainen tuppaa koko ajan luokse, tekee tikusta asiaa, pyytää kyytiä ja hipaisee aina ohimennen, kun on tilaisuus. 

Käyttäytyykö jotkut naiset todella näin työpaikalla?? Ei luoja :D

Vierailija
27/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että nainen tuppaa koko ajan luokse, tekee tikusta asiaa, pyytää kyytiä ja hipaisee aina ohimennen, kun on tilaisuus. 

Käyttäytyykö jotkut naiset todella näin työpaikalla?? Ei luoja :D

Miehet tätä tekee, ei naiset.

Dream on.

Vierailija
28/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes viitsi vaivautua peittämään sitä. Toki pyrin käyttäytymään ylipäänsä neutraalisti, mutta en mä muita katso ja hymyile samalla tavalla kuin hänelle. Tajusi tai ei, ihan sama. On hänkin mm. kehunut minua joten tuskin nyt ihan hirveänä pitää :D

Vierailija
29/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tajua ihastumisia. Voi punastella täysiä ja minä pidän sitä vain kuumuudesta johtuvana, Heikkopäinen käytös on ihan normaalia naisihmisille, niin en huomaa mitään omituista, jos toinen änkyttää, juoksee karkuun tai tärisee seurassani. Olen tottunut siihen koko ikäni. Sitä vain ihmettelen, miksi yksikään näistä naisista ei koskaan ole tehnyt aloitetta minua kohtan?

Mistä alapeukut?

Olet todennäköisesti todella pelottavaa ja hermostuttavaa seuraa jos sinua pelätään noin paljon.

Olen 190 senttinen komea, miehinen tumma mies, jota on kyllä kuvailtu pelottavaksi. Toisaalta olen myös melkoisen fiksu, niin tyhmemmät ihmiset tuntevat suurta alemmuutta seurassani. Tämä voi selittää asiaa.

Vierailija
30/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen huomaa siitä, että nainen imee melaa neukkarissa yllättäen ja pyytämättä.

Vierailija
31/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä mistään.

En katsele duunissani naisia, vaikka heitä siellä jokunen onkin.

Teen 8 tuntia  hommia työssä ja painun kotiin, jossa vaimo ja pikkupoika  minua odottelevat.

Se riittää mulle. Muista kavereista en tiedä, eikä kiinnostkaan tietää.

Kuulostatpa äreältä. Katseletko kuitenkin duunipaikan naisia kun noin hyökkäävästi piti tulla selittelemään kotona odottavasta vaimosta?

Vierailija
32/37 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
33/37 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/37 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies huomaa ”ihastumisen” vaikka siitä että tervehtii käytävällä tai juttelee joskus.

Monesti on tullut joku mies pikkujouluissa ym. tekemään itseään tykö, koska hän on omien sanojensa mukaan huomannut että olen kiinnostunut hänestä. Itse mietin, että mies on etäisesti tutun näköinen, olen varmaan tervehtinyt käytävällä tai hississä tms. Tiedän, etten ole säätänyt yhdenkään miehen kanssa mitään, sillä olen naimisissa enkä harrasta mitään lääppimistä tai flirttailua, eli mistään semmoisesta ei ole kysymys. Useampikin työkaveri on kysellyt, että mitäs nyt tehdään, kun meidän välillä on se ”juttu”. Kyseinen ”juttu” sattuu olemaan täysin platoninen työkaveruus, ja oma käyttäytyminen on ollut sen mukaista.

Olen huomannut, että olen alkanut käyttäytyä vielä etäisemmin, sillä tuollaiset draamat on väsyttäviä ja ärsyttäviä.

Vierailija
35/37 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä, että yllättäen huomaan painavani häntä firman pikkujouluissa kopiokonetta vasten rajusti takaapäin.

Vierailija
36/37 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies mutta on huomaa ”ihastumisen” vaikka siitä että tervehtii käytävällä tai juttelee joskus.

Monesti on tullut joku mies pikkujouluissa ym. tekemään itseään tykö, koska hän on omien sanojensa mukaan huomannut että olen kiinnostunut hänestä. Itse mietin, että mies on etäisesti tutun näköinen, olen varmaan tervehtinyt käytävällä tai hississä tms. Tiedän, etten ole säätänyt yhdenkään miehen kanssa mitään, sillä olen naimisissa enkä harrasta mitään lääppimistä tai flirttailua, eli mistään semmoisesta ei ole kysymys. Useampikin työkaveri on kysellyt, että mitäs nyt tehdään, kun meidän välillä on se ”juttu”. Kyseinen ”juttu” sattuu olemaan täysin platoninen työkaveruus, ja oma käyttäytyminen on ollut sen mukaista.

Olen huomannut, että olen alkanut käyttäytyä vielä etäisemmin, sillä tuollaiset draamat on väsyttäviä ja ärsyttäviä.

Tämä. Niin tämä. Olen sosiaalinen ja hymyilevä nainen ja jos mies jos toinenkin kuvittelee meillä olevan jotain. Aargh.

Vierailija
37/37 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä huomata voikkaan jos ei ole tuttu ihminen. Naiset on usein niin sosiaalisia että on kaikille hymyileviä kaveruuden merkeissä ja miehet voi innostua siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan