Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sit pliis niitä halpisjoulukortteja!

Vierailija
25.11.2013 |

Satsatkaa vähän joulutervehdyksiin, mulla menee ne halpis  "tiimarinkortit" oikopäätä roskiin. Jotkut vielä ovat tulostaneet osoitteetkin tarralapuille. Hyvä että nimensä on just jaksanut raapustaa sen valmiiksi präntätyn tervehdyksen alla.... Ai että tulee sellanen fiilis, että mua on ihan tässä ajateltu ja lähetetty kaunis kiva kortti...not!!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko osoitteesi, lähetän niitä sulle ison kasan ja lupaan ajatella sua lämpimästi. 

Vierailija
2/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niitä valokuvakortteja lapsista tai lemmikeistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämätön pelle, olisit ilonen että joku sunkin sitruunapersettäsi muistaa.

Vierailija
4/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa olla noin valikoiva. Suorita, suorita Ap!

Vierailija
5/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ratkaissut asian sillä, etten lähetä yhtäkään korttia. 

Vierailija
6/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukorttirahat hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
7/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks valokuvakortit ei käy miks joku random lumihiutalejoulupukkienkeli on parempi? Miksi? miksi? miksi? Itse en aio lähettää yhtään korttia, mut onhan valokuvakortti tuhat kertaa henkilökohtaisempaa ja saa sen saaja laittaa roskiin.

Vierailija
8/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisikin joulukortteja.

Vierailija
9/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:41"]

eikä niitä valokuvakortteja lapsista tai lemmikeistä..

[/quote]

Lapsikuvakortit ovat aina kivoja ja säästän niitä. Mutta perheen Moppe tonttulakki päässä, eiii älkää enää...

Vierailija
10/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen joka vuosi joulukortit kierrätysmateriaaleista. Teen ne aina juhannuksena, tänäkin juhannuksena tein lähes 100 kpl.

Ennen joulua työkaverit kysyvät mitä olen tehnyt ja tuon ylimääräiset töihin. Myyn ne 3 euroa kpl ja kaikki menevät kaupaksi. Enkä todellakaan pakkomyy. Pyynnöstä tuon ne ja laitan viestin kysyjille nyt näitä on ja valtaosa vaan katsoo, kenellekään en todellakaan tuputa, kukaan ei tinkaa ja kaikki on myyty alle 10 min sähköpostin laittamisesta. Perjantaina myin kaikki 70 ja tuli yli 200 euroa rahaa.

Vierailija
11/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne valokuvat, missä lapset ja mopsi on pakotettu lumihankeen tonttulakit päässään, ovat kuvottavia. 

Vierailija
12/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kierrätyskortteja, tulot hyväntekeväisyyteen. Anglikaanisen kirkon vapaaehtoisilla

Vierailija
13/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, nyt tulee tiimarinkorttia! Nythän taitaa olla viimene joulu kun niitä vielä saa!

Vierailija
14/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kaikki joulukortit on ihania. aivan sama oliko se kymmenen sentin tiimarikortti, mopsin kuva, jonkun askartelema taideteos tahi lapsen piirtämä sotku, jonka ehkä oikein hyvällä mielikuvituksella voi kuvitella tontuksi. 

Vierailija
15/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut kortit käy paitsi valokuvat lapsista ja lemmikeistä. Jouluun kuuluu joulukortti eikä mitkään valokuvat.

Vierailija
16/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä ilahdun kaikenlaisista joulukorteista. Ihanaa, kun joku muistaa, oli kortti millainen vain:)

Vierailija
17/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähetä ainuttakaan joulukorttia, en ole lhäettänyt sen jälkeen kun pääsin vanhempieni joulukorttirumbasta eroon. Se nimittäin oli juuri sitä lajia, että tulostetut osoitetarrat, allekirjoitukset ja postimerkit roiskaistiin sarjatyönä halpisjoulukortteihin ajattelematta pätkääkään kortin saajia.

Vierailija
18/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiset valikoivia ja omahyväisiä. Olen itse aina iloinen, kun joku muistaa millä tahansa kortilla. Olen siitä otettu.

Vierailija
19/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettänyt joulukortteja vuosikymmeniin, vähitellen niiden tulo on loppunut tänne päinkin, onneksi! Pidän toki yhteyttä läheisiini tapaamalla tai ainakin soittamalla, jouluna ja muulloinkin.

Vierailija
20/41 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap et saa yhtään joulukorttia, inhottavan rumasti ajateltu. Minä en kehtaisi edes nimettömänä kirjoittaa tuollaisia, olen aidon ilahtunut kaikista korteista jotka saan koska ne on ajatuksella minulle lähetetty. Hyvää joulua kuitenkin, enkä minä edes oikeasti toivo ettet saa yhtään korttia, mutta toivon että miettisit hiukan.