Pikku Kakkosen huonoin ohjelma
Mikä on sinun mielestäsi Pikku Kakkosen surkein ohjelma? Tai huonoin/ärsyttävin/ turhin..
Ja puhutaan tosiaan vuoden tai kahden sisään esitetyistä ohjelmista.
Kommentit (131)
Meilläkin tykätään sukkapyykistä ja pikkuperunoista!! <3
Ja ihan kaikkein parhaita lauluja lasten mielestä ovat "Arvaa kuinka paljon sua rakastankaan" ja
"Sano, sano todella, rakastatko minua
Hellällä, palavalla sydämellä rakastan minä sinua"
Laulamme usein toisillemme ja pikkupojat ovayt hymy korvissa!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:37"]
Meilläkin tykätään sukkapyykistä ja pikkuperunoista!! <3
Ja ihan kaikkein parhaita lauluja lasten mielestä ovat "Arvaa kuinka paljon sua rakastankaan" ja
"Sano, sano todella, rakastatko minua
Hellällä, palavalla sydämellä rakastan minä sinua"
Laulamme usein toisillemme ja pikkupojat ovayt hymy korvissa!
[/quote]
Pikuperunoista kanssa tykätään, niin ja StellajaSami on ihan niin kuin meidän poika ja tyttö. Tuo "Arvaa" oli ihan pakollinen osa päivän ohjelmaapari edellistä vuotta,sitä katsottiin yhdessä ja laulettiin.
-laphilainen
Kovassa suosiossa meillä on aina Anniina Balleriina, (VANHAT JAKSOT PIIRRETTYNÄ) Ja milli ja molli. Kaapo menee joskus. MAAPALLOTELUA ON IHAN PASKA, sitä ei kukaan jaksa katsoa.
Kovassa suosiossa meillä on aina Anniina Balleriina, (VANHAT JAKSOT PIIRRETTYNÄ) Ja milli ja molli. Kaapo menee joskus. MAAPALLOTELUA ON IHAN PASKA, sitä ei kukaan jaksa katsoa.
Se jossa on niitä mehiläisiä. Jotenkin vaan tosi ankea.
Meillä tykätään kyllä Katti Matikaisesta. Vanhemmatkin tykkää. Sen sijaan Mimi ja Kuku on yksinkertaisesti KAMALA!!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:48"]
Meillä tykätään kyllä Katti Matikaisesta. Vanhemmatkin tykkää. Sen sijaan Mimi ja Kuku on yksinkertaisesti KAMALA!!
[/quote]
Siinasta tykätään myös. Se on kaikista värikkäin noista juontajista, ja laulut on ihan hauskoja.
Ei ole Pikku Kakkonen enää kyseessä, mutta ihan hirvee...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:47"]Se jossa on niitä mehiläisiä. Jotenkin vaan tosi ankea.
[/quote] Todellakin! Se mehiläis"pojan" kimitys on jotain aivan puistattavaa!
Fungi ja Satuja soitosta saa äänet täältä.
Paras ohjelma Pikku Kakkosessa viime vuosina on ehdottomasti ollut Reetta ja Ronja. Ihanat lapsi näyttelijät ja tavallisten lasten tapahtumia, tietysti vähän väritettynä, jännittävyttä lisätty. Mutta sellaista perus elämää, mikä voisi olla tottakin periaatteessa. Oli pakko tilata DVD Yle shopista kun sarja loppui....
Mun mielestä pikkukakkonen on kokonaisuudessaan tosi. Hyvä.
YHTÄAIKAA, KOLME TAIKAA... aargh. Tunkekoon ne taiat vaikka perseeseen.
Meillä tykätään kaikki Katinkontista. :) Itse saa vähän tietoakin.
Meillä tykätään kaikki Katinkontista. :) Itse saa vähän tietoakin.
Maltti ja Valtti ja se typerä Herra Nokkelo, noita lapset pelkää ja ei halua katsoa ollenkaan. Lasten suurin suosikki tällähetkellä on Oktonautit, ja vanhemmat on vähän samoilla linjoilla.
Tuo laulava juontajatäti. Teennäisen ylipirteä ja muka reipas...
Musta se neposen ja kaverien seikkailuohjelma on todella ahdistava. Aina korostetaan kuinka se on orpo eikä löydä äitiä ja kaikki muukin on heillä persiillään ja taustalla renkuttaa koko ajan joko molli-itkuvirsi, jotta kohta nää eläimet vetää ranteet auki. En ymmärrä.