Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työkaveriin ihastumisesta päästä eroon muuten kun vaihtamalla työpaikkaa?

Vierailija
25.11.2013 |

Niin siinähän se tulikin. Oletteko / miten olette onnistuneet pääsemään eroon työpaikkaihastuksesta? Vai onko ainoa keino etsiä uusi työpaikka? Antakaa nyt hyviä vinkkejä ennen kun masennun kokonaan. Eroon ihastuksesta on siis päästävä, mitään tästä ei voi tulla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä. Nyt on mennyt välitkin, kun tilanne niin turhauttava. Mies varattu, minä vapaa :(

Vierailija
2/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Sillä että antaa ajan vaan kulua, ja pitää huolen siitä ettei antaudu minkäänlaisiin tulella leikkimisiin ko. henkilön kanssa. Itse olin muutaman vuoden ihastunut varattuun työkaveriin, mutta jossain vaiheessa siihen fantasiointiin väsyi, kun kohde on saavuttamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 20:23"]

Voi. Sillä että antaa ajan vaan kulua, ja pitää huolen siitä ettei antaudu minkäänlaisiin tulella leikkimisiin ko. henkilön kanssa. Itse olin muutaman vuoden ihastunut varattuun työkaveriin, mutta jossain vaiheessa siihen fantasiointiin väsyi, kun kohde on saavuttamaton.

[/quote]Oliko molemminpuolista? Minkälaiset välit teillä nyt on?

Vierailija
4/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muutaman vuoden, ei kovin kannustavaa...

Vierailija
5/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei auta edes työpaikan vaihto

Vierailija
6/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitää vältellä tätä henkilöä kokonaan? Katsoa vähän eri suuntaan?

Vierailija
7/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on...? Teinimeininkiä taas.

Vierailija
8/8 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 20:23"]

[/quote]Oliko molemminpuolista? Minkälaiset välit teillä nyt on?

[/quote]

Me ollaan hyviä työkavereita. Istutaan vierekkäin avokonttorissa ja jutellaan. En tiedä onko mies koskaan ollut ihastunut minuun, mutta ainakin me molemmat tiedetään että juttu luistaa erinomaisesti... Tykkäämme toisistamme, mutta en tiedä onko mies ajatellut sitä ikinä ihastumismielessä, vaiko vaan että hauska työkaveri. Kumpikaan ei ikinä varmaan ilmaisisi ihastustaan toiselle vaikka olisikin ihastunut, kun toinen on naimisissa oleva 3 lapsen isä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi