Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme siinä on että kaikki luulee että Hell' s Angelit on jotenki pahoja?

Vierailija
20.07.2006 |

Itse olen Hell`s angelin porukkaan kuuluvan miehen kanssa! On 3 lasta ja elämä hyvin... Mies on kuin kissanpentu hyppyyttää lapsia polvella, ostelee barbeja, hyppää twistiä tytön kanssa. Upeampaa miestä en olisi voinut saada!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen Hell`s angelin porukkaan kuuluvan miehen kanssa! On 3 lasta ja elämä hyvin... Mies on kuin kissanpentu hyppyyttää lapsia polvella, ostelee barbeja, hyppää twistiä tytön kanssa. Upeampaa miestä en olisi voinut saada!

Vierailija
2/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki mafiapomotkin ole olleet " hyviä" isejä ja aviomiehiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän on ihan hellanduudelis kivoi pehmolelui kavereina, ja on niin mageeta kun saa brassailla niillä niinku kaikille et hei kamoon, mä tunnen niitä prätkäjengiläisii ja ne on ihan kivoi ja pehmoi ja södei niinku.

et ei ne niinku kovin kauheest sitä paritusta, ihmiskauppaa, huumeita, palkkamurhia, asekauppaa, kilpailijoiden murhia tms hommaile...

et daa-a, siistii!

Vierailija
4/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita juttuja kuin " ammuskelua kadulla" tai huumeasiaa. Harvemmin olen lukenut lehdistä että " Hell´s Angelit järjestivät myyjäiset kodittomien kissojen hyväksi" tai " Helvetin enkelit käyvät sairaaloissa lukemassa vanhuksille lehtiä"

Vierailija
5/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ikinä ollut mitään ongelmaa kenenkään kanssa... Sillä itsekkin liikun mieheni mukan tapaamisissa eli meillä tää on koko perheen juttu.

Vierailija
6/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hell' s Angels näyttää uusimmassa Me Akat -lehdessä garderoobinsa, joka sisältää sekä klassikkoja että piristäviä trendituotteita."

" Helvetin Enkelit on oikeastaan salainen hyväntekeväisyysjärjestö, johon pääseminen on todella vaikeaa. Vasta kun on lahjoittanut viisinumeroisen summan ampumahaavoista halvaantuneiden kuntoutussäätiölle, voidaan edes harkita jäsenyyttä."

Vierailija
7/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huumeet- omaisuus- ja väkivaltarikokset on susta ok? Sairasta. Ei taida mamma tietää ihan kaikkea..

Vierailija
8/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudessa annetaan ja näytetään ne kaikki pahat ja lisätään hiukan pökköä pesään että saadaan lehteen kunnon juttu.

Itse en ymmärrä tuollaista. Esm, oma mieheni käy luovuttamassa säännöllisesti verta... Ylimääräistä tavaraa kun tulee ja on ylimääräistä vaatetta niistä ilmoitetaan meillä diakoniatoimistoon että voiko tuoda että ne joilla ei ole varaa saisivat myös jotain päälle.

Vierailija
9/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vedä nenuun ei suoneen eikä kääri sätkiä... Ainoo vika on se että hää polttaa sikareita ja musta ne haisee helvetin pahalle!

Vierailija
10/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Julkisuudessa annetaan ja näytetään ne kaikki pahat ja lisätään hiukan pökköä pesään että saadaan lehteen kunnon juttu.

Itse en ymmärrä tuollaista. Esm, oma mieheni käy luovuttamassa säännöllisesti verta... Ylimääräistä tavaraa kun tulee ja on ylimääräistä vaatetta niistä ilmoitetaan meillä diakoniatoimistoon että voiko tuoda että ne joilla ei ole varaa saisivat myös jotain päälle.

Siihen on vain yksi syy!

Vierailija
11/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex on bandiitti!

Ja tää mun ex joka siis on vieläkin banditos porukassa seurustelee mun kaverin kanssa...

Ja AJATTELE he käyvät MEILLÄ KYLÄSSÄ!

Vierailija
12/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl niillä kuules on sellaset perinteet ja arvojärjestykset ym. että varmasti väkivaltaa ja rikollisuutta mahtuu mukaan. Eihän kukaan olekaan väittänyt että tarttis vaimo ja lasten hakkaaja ola kuuluakseen esim. Hell´s angeleihin. Että juu tuota. Jengien väliset erimielisyydet varmasti on eri asia. Mmmm ne miehet on kyl namuja nalleja=)

Vierailija
13/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tätä edes kovin monelle oo sanonut ennen tätä.Olikohan nummero -15-

Vierailija
14/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Lahden seudulla on tuoreessa muistissa helvetin enkelien ja muutaman muun jengin kahakat viime vuosilta.

Vierailija
15/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 2000 luvun alussa 3/4 jengiläisellä oli rikollinen tausta... tiedät varmaan mitä se 1% miehes liiveissä meinaa...?? BUAH sillähän itsekin ylpeilevät, että 99% moottoripyöräilijöistä on lainkuuliaisia ja se 1 %...hmm

Vierailija
16/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http : // www. hells-angels. com/ history. htm

Vierailija
17/41 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostuis siihen, että perhe ja lapset tulisivat vasta karsvaisten äijien jälkeen...

Vierailija
18/41 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikähän ihme sinussa on, kun et pidä.

Tai no, ehkä kyse onkin siitä mitä pitää pahana. Omasta moraalista ja arvoista kiinni. Jos kuulut ko ryhmään, hyväksyt samalla heidän toimintatapansa; hyväksyt huumekaupat, velkojen perinnät ym ym.

Ja kun yleinen mielipide nyt sattuu olemaan se, että ne ovat rikollista toimintaa, niin se kaikkia vaivaa, kun heitä pahoina pitävät.

Vierailija
19/41 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HA on virallisesti mc-klubi, samoin Bandidos. NBK ja Rogues Gallery taas eivät. Mutta kysyppä kuitenkin mieheltäsi, mistä oli kyse HA:n ja Bandidosten " sodassa" . Ettehän vaan asu Espoossa/Nöykkiössä? Silloin miehesi melko varmasti kuuluu siihen prosenttijengiin...

Vierailija
20/41 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihku ihanat nallekarhut kuuluvat sellaiseen järjestöön josta ei erota. Se ei ole mikään poikakerho jossa vietetään aikaa mopoja vertaillen.

Toisaalta hyvä ettet tiedä tuon enempää, mutta jos barbeilla leikkivä nallekarhusi tekee mokan, siitä saavat maksaa ehkä jopa omat lapsesi ja sinä.

Mitenköhän tämän nyt sulle muotoilisin.. hmm..

Voi kunpa saisin sen sun päähäsi että pikkuhiljaa hankkiudut eroon tästä " mopoilevasta nallukasta" , jos yhtään välität lapsosistasi.

" veri on bensaa halvempaa" tässä porukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi